Šodien tikai par Nike veikumu izteicos, tāpēc, lai jūs nenodomātu ka esmu kautkāds sasodīts Nike dīleris, pastātīšu par manās rokās nonākušu adidas grāmatu Running 08. Tā ir presei domāta grāmata īsumā apstāstot par adidas vēsturi, piedāvājumiem apģērbam un apaviem, kā arī dažu adidas reklāmas seju patosa pilnie teksti.
Šai grāmatai līdzi nāca lapiņa latviešu valodā ar informāciju par padomiem skriešanai uz treadmill, kas izrādās ir skriešanas celiņš, un to kādai vajadzētu būt skriešanas tehnikai. adidas Nordic skriešanas eksperts Stefans Rēns stāsta par to kā pieredzējoši skrējēji izmanto zemes gravitācijas spēku, liecot savu ķermeni uz priekšu tuvāk gurniem un ar katru sperto soli it kā atgrūdiet sevi prom no zemes, nevis lieki tērējot enerģiju, cenšoties dabūt kājas zem ķermeņa.
Pašā grāmatā interesantas lapas ir par adidas skriešanai domātu apavu evolūciju sākot no 1932 gada paša Adi Dassler izstrādātu modeli. Skaidri var redzēt adidas vēlmi nopelnīt, jo pagājušā gadsimtā jauns modelis parādījās ik pa trim četriem gadiem, bet šajā jau katru gadu ir jauns modelis, ar jaunām tehnoloģijām un dizainu. Pats adidas arī apstāsta visas savas patreizējās tehnoloģijas un parāda apavu šķērsgriezumu.
Maratona pasaules rekords ir 2:04:26, kurš pieder Haile Gebrselassie no Etiopijas. Izrādās ka “The Boss” to ir paveicis tieši ar adidas apaviem 2007 gadā Berlīnes maratonā. Haile skrien, jo viņam patīk skriešana, viņš grib sevi pilnveidot, kā arī protams atkal un atkal uzstādīt rekordus. Skriešana viņam dod brīvības sajūtu. Trenējas viņš divas reizes dienā, katru dienu izņemot svētdien, tajās dienās viņš pat dažreiz vispār neskrien, bet to cik viņš nedēļā noskrien, viņš nezin, jo nekādu uzskaiti neveic. Vislabāk viņam patīk skriet agros rītos kalnos, jo tad, kad saule mostas, viss ir tik kluss un mierīgi.
Par maratonu viņš izsakās, ka tas ir kā rakstīt stāstu. Jūs nekad nezinat, kas jūs sagaida līdz neesat sasniedzis finiša līniju. Jebkas var notikt, jebkurā laikā. Tas ir lielisks izaicinājums. Un pirms katra maratona viņš tika iesildās un kārtīgi sasien savus apavus. Izvelk striķus cauri katram caurumam īpašā veidā.
Drusku grāmata dod ieskatu adidas sponsorētos pasākumos – Bostonas maratonu un Londonas maratonu.
Tākā – impossible is nothing.
Piebildīšu, ka savus skrējienus gan izpildu 100% Nike apkrāvies, sākot ar kedām, šortiem un jaku, beidzot ar krekliņu un zeķēm. Pulkstenis gan pagaidām ir GANT ar ciparnīcu, bet dāvinātam zirgam mutē neskatās. Un lai būtu līdzsvars, esmu pieteicies adidas akcijā “impossible is nothing,” un ja es tajā vinēšu, noteikti labprāt skriešu arī apkrāvies ar adidas. Grāmatai gan ir cita izcelsme.
Kas tā ir par adidas akciju? Kur tādā piesakās?
Man liekas ka runāju par Nike akciju – lasīt šeit
“Un lai būtu līdzsvars, esmu pieteicies adidas akcijā “impossible is nothing,” un ja es tajā vinēšu, noteikti labprāt skriešu arī apkrāvies ar adidas.”
Atvainojos, par šo biju jau piemirsis. Sportland veikalā varēja aizpildīt lapiņu kurā jāieraksta savs mērķis ko adidas var palīdzēt sasniegt. Laikam jau beigusies, bet vakar Sportland veikalā man piesējās puisis un gribēja, lai es 1 minūtes laikā veikalā atķeksēju adidas preces 1000Ls vērtībā, tad varot dabūt 20% atlaidi uzreiz un piedalīties izlozē uz īstu tādu 1000Ls skrējienu.