Biedriem

Nordea Rīgas maratons uzsāk pavasara skriešanas sezonu

Līdz Nordea Rīgas maratonam 22.maijā atlikušas vēl tikai 12 nedēļas. Pasākumam šobrīd reģistrējušies jau vairāk nekā 2 600 dalībnieku. Šodien Rīgas domē notika oficiāla preses konference, kurā Nordea Rīgas maratona organizatori un partneri informēja par nākamo piecu gadu perspektīvu un attīstības ambīciju, kā arī sniedza informāciju par šī gada pasākuma norisi.

Piecgades attīstības perspektīva:

Šodienas preses konferencē organizatori dalījās ar savu attīstības vīziju. Par svarīgākajiem atskaites kritērijiem varētu tikt uzskatīti – 20 000 dalībnieku, 2 apļu trase klasiskā maratona 42 km 195 m distancei, Starptautiskās vieglatlētikas savienības kvalitātes zīme un viennozīmīgi – Nordea Rīgas maratona starptautiskā atpazīstamība maratona tūristu vidē pasaulē.

„Priecē, ka šis ir lielisks pilsētas pašvaldības un privāto uzņēmēju sadarbības projekts kā rezultātā ir izveidojies unikāls un strauji augošs pasākums, kas nu jau izveidojies kā viens no centrālajiem galvaspilsētas notikumiem”, tā Nordea Rīgas maratonu vērtē Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs.

22.maijs:

Nordea Rīgas maratonā 2011 dalībniekiem būs pieejamas 4 distances: 42 km, 21 km, 10 km un 5 km. 22.maijā Nordea Rīgas maratons notiks jau 21.reizi.

Dotajā brīdī plānotais dalībnieku skaits ir 13 000, kas varētu ceļot uz Rīgu no vismaz 45 pasaules valstīm (pagājušajā gadā sasniegtais pārstāvniecības rekords).

Balvu fonds – 20 000 EUR (TOP 3 uzvarētājiem maratona un pusmaratona distancē, kā arī ģenerālsponsora balvas Latvijas ātrākajiem maratonistiem un pusmaratonistiem).

„Kaut arī līdz pasākumam palikušas vēl 12 nedēļas jau tagad organizatoru komanda aktīvi strādā pie 22.maija plānošanas. Daudzas lietas vēl ir izstrādes procesā, par kurām visus informēsim sagatavošanas gaitā. Saglabāsim tradīcijas, labosim konstatētās nepilnības un noteikti piemērosimies pieaugošam dalībnieku skaitam,” sola organizatoru komandas vadītājs un NECom valdes priekšsēdētājs Aigars Nords.

Tradīcijas tiks turpinātas un pāraugs jaunā kvalitātē:

Šogad Nordea Rīgas maratons notiks jau 21.reizi. Pēdējo gadu laikā pasākums audzis sevišķi strauji, pietuvojoties pasaules līmeņa standartiem. Tādēļ arī šogad tiks turpinātas aizsāktās tradīcijas, plašākā mērogā īstenoti iesāktie pilotprojekti un piedāvāti jauni risinājumi, ko nosaka aizvien pieaugošais dalībnieku skaits.

Liela daļa dalībnieku pārstāv biznesa vidi. Tieši pēdējo gadu laikā vērojama tendence, ka daudzi uzņēmumi izmantojuši Nordea Rīgas maratonu kā komandas saliedēšanas pasaukumu, daudzos gadījumos pat aizstājot ikgadējās sporta spēles ar dalību pasākumā. Viens no labajiem piemēriem ir arī pasākuma ģenerālsponsora Nordea bankas līdzdalība. „2010.gadā Nordea komandā skrēja no 323 dalībnieki no 9 valstīm un uzskatām, ka tas var kalpot par labu paraugu arī citiem uzņēmumiem darbinieku motivēšanā. Tieši tādēļ šogad vēlamies fokusēt savu uzmanību uz biznesa sektoru un motivēt visus Latvijas uzņēmumus izmantot šo lielisko sporta pasākumu gan savu darbinieku saliedēšanai, gan arī darba devēja tēla spodrināšanai,” uzskata Nordea Bankas Latvijas filiāles vadītājs Valdis Siksnis.

Lattelecom kā Nordea Rīgas maratona tehnoloģiju partneris arī šogad turpinās nodrošināt aktuālos tehnoloģiskos risinājumus, piemēram, automatizēto reģistrācijas procesu un rezultātu nosūtīšanu uz mobilo tālruni šķērsojot finiša līniju, kā arī ir domājis par jauniem pārsteigumiem un inovācijām. „Priecājamies, ka katru gadu pasākumā skrien aizvien vairāk un vairāk dalībnieku. Arī Lattelecom komanda katru gadu ir augusi un jau pagājušajā gadā piedalījāmies ar lielāko dalībnieku skaitu. Mūsu izaicinājums šogad ir šo rekordu saglabāt. Kā maratona tehnoloģiju partneris par šī gada prioritāti esam izvēlējušies rūpes par līdzjutēju iesaistīšanos maratonā. Mūsu komanda čakli strādā, lai, izmantojot moderno tehnoloģiju iespējas, Maratona dalībnieki saņemtu uzmundrinājumus no saviem līdzjutējiem tieši tad, kad tas ir visvairāk vajadzīgs. Kā tas izskatīsies dzīvē, medijus un dalībniekus informēsim tuvākā mēneša laikā,” preses konferencē sacīja Lattelecom komercdirektore Kerli Gabriloviča.

Ilggadējs Nordea Rīgas maratona partneris ir arī Hanzas maiznīca. „Mēs atbalstām Nordea Rīgas maratona ideju, ka visvērtīgākais ir kopā pavadītais laiks, jo īpaši ģimenes lokā. Nav svarīgi, kādi ir sportiskie rezultāti, svarīgi ir tas, ka vecākiem un bērniem, brāļiem, māsām, māsīcām, onkuļiem un tantēm ir bijusi iespēja kopā pavadīt dienu un parādīt savu vienotību! Tāpēc AS Hanzas Maiznīcas aicina atsaukties tās Latvijas ģimenes, kas izvēlas aktīvu un veselīgu dzīvesveidu, lai izveidotu vienotu komandu – Hanzas Maiznīcas Maratona ģimeņu izlasi!”, aicina Edijs Vegners, AS Hanzas Maiznīcas tirdzniecības un mārketinga direktors. Šogad pirmo reizi Nordea Rīgas maratona ietvaros tiks organizēta ģimeņu komanda – Hanzas Maiznīcas Maratona ģimeņu izlase. Sākot ar 21.martu, ģimenes no visas Latvijas, kas atbalsta veselīgu dzīvesveidu, tiek aicinātas iesūtīt savu kopīgo brokastu fotogrāfiju www.hm.lv/maratons. Tām 10 ģimenēm, kuras būs saņēmušas vislielāko balsu skaitu, tiks apmaksāta dalība Nordea Rīgas maratonā 5 km distancē un maratona dienā tiks pievērsta īpaša uzmanība.

Reģistrēšanās:

Reģistrēties iespējams Nordea Rīgas maratona mājas lapā www.nordearigasmaratons.lv un Nordea bankas filiālēs visā Latvijā. Reģistrācija turpināsies līdz pat pasākumam, taču reģistrēties visizdevīgāk līdz 15.martam.

Atgādināsim, ka Nordea banka visiem saviem klientiem līdz 30.aprīlim piedāvā lielisku iespēju pieteikties ar 10% atlaidi no dalības maksas.

Uz doto brīdi reģistrējušies jau vairāk nekā 2 600 dalībnieki no 32 pasaules valstīm. Lielākais dalībnieku skaits ir no Latvijas (1 959 dalībnieki), liela pārstāvniecība ir arī no Somijas (176 dalībnieki) un no Vācijas (86 dalībnieki). Lielākā reģistrētā komanda dotajā brīdī ir Nordea ar 249 dalībniekiem.

Sezonas atklāšanas torti dala NECom valdes priekšsēdētājs Aigars Nords, Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs, Lattelecom komercdirektore Kerli Gabriloviča un Nordea bankas Latvijas filiāles vadītājs Valdis Siksnis (Foto: LETA)

Par Nordea Rīgas maratonu:

Maratons Rīgas pilsētā notiek kopš 1991.gada un šogad 22.maijā pasākums notiks jau 21.reizi. Nordea Rīgas maratonu organizē aģentūra NECom sadarbībā ar Rīgas domi. 2010.gadā pasākums pulcēja 11 500 dalībnieku no 45 pasaules valstīm. Ģenerālsponsors – Nordea banka, tehnoloģiju partneris – Lattelecom, oficiālais partneris – Hanzas Maiznīca, sponsors – adidas, oficiālais pārvadātājs – airBaltic. Partneri – LIVE RIGA, LNT, SWH, SWH+, Dienas žurnāli, Diena, draugiem.lv, LETA, Sporta Laboratorija, SportaCentrs.com, AFI, Lielbritānijas vēstniecība Latvijā, Sony, Rimi, Coca-Cola, Radisson BLU un citi.

Pasākumu attīstības un mārketinga komunikācijas aģentūra NECom sniedz komunikācijas pakalpojumus un nodarbojas ar pasākumu attīstību, tai skaitā organizē Rīgas svētku Nakts skrējienu un S3 Stratēģiskās sacensības uzņēmumiem.

3 komentāri rakstam Nordea Rīgas maratons uzsāk pavasara skriešanas sezonu

  • sm72 sm72

    Vai nosaukumā nevajadzētu precizēt pavasara vietā- vasaru?:)

  • Andulis

    VASARA būtu pareizais variants tiem, kas skries 5 km, nepretendējot uz izcilu rezultātu.
    Savukārt, tiem, kas jau tagad pilnā sparā gatavojas uz 42,195 km, cerot labot vismaz personiskos rekordus – nevarētu būt cits variants, kā vien PAVASARIS. :)

  • Dokken

    Kādu distanci šogad skries Rīgas domes priekšsēdētājs? Pagājušā gada solīja pārvarēt maratonu. Vai atkal pusmaratonu? Un vai „sportiskajam” mēram izdosies uzlabot savu personisku rekordu – 2.20.35. Droši vien arī šogad pēdējais nepaliks, jo cik es zinu, pusmaratonu skries arī 70-gadie puiši no Latvijas skriešanas centra.)))

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.