Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien Facebook profils

22. oktobris 12:00

Beverīnas pilskalna Stirnu buks


Skriešanas seriāls:
Vieta: , ,
Notikums: , , , , , ,
Distance: , , , , ,

Mājas lapa: Beverīnas pilskalna Stirnu buks

Starts un finišs – Livonijas ordeņa pilsdrupas, Valmiera.

Beverina2

 

Katrā Taku skrējienā pieejamas 5 dažādas distances:

distance “Susurs”: 600m–1km bērnu skrējiens līdz 10 g.v.,

distance “Vāvere” 4-6km,

distance “Zaķis” 8-13km,

distance “Stirnu buks” 17-23km,

distance “Lūsis” 27–35km.





    
Atzīmēt piedalīšanos VSK Noskriet kalendārā, var tikai VSK Noskrien biedri. Bet ja tu tāds neesi, tad vari par tādu kļūt.

VSK Noskrien - galvenais nav uzvarēt, galvenais ir noskriet.
VSK Noskrien biedri kas piedalās
Skrējējs
Artūro varbūt piedalās
Viktoriinii piedalās
Kiky varbūt piedalās
alx piedalās
Ainīc piedalās
art.is piedalās
agneka varbūt piedalās
JK piedalās
Raibacainais Ezītis piedalās
Aļona piedalās
E_vitina piedalās
Artūrs Ketlers piedalās
Daigucis piedalās
Johny piedalās
Antruks piedalās
dot piedalās
VladimirsT piedalās
zusurs piedalās
Biktimirovs piedalās
simosis piedalās
Mārtiņš Pakulis varbūt piedalās
ķikuts varbūt piedalās
AgitaG piedalās
topinjs sekoju līdzi
Māris91 piedalās
personaskods piedalās
polar piedalās
Džokers piedalās
Am0rgs piedalās
Jacisss piedalās
vargans piedalās
Ewiaa piedalās
old school piedalās
eees piedalās
islanduurs piedalās
OskarsK piedalās
thunder man piedalās
Gucis piedalās
aijuciiic piedalās
Valters varbūt piedalās
nelabais varbūt piedalās
Rainy777 sekoju līdzi
RitvarsM piedalās
MPVeronika piedalās
ai-jucis piedalās
Voldžiks piedalās
Ina piedalās
ilvarito piedalās
Kļavu Pēteris piedalās
stellaa piedalās
ricardo piedalās
Ewis piedalās
Dainis Driņķis piedalās
Spaidijs (Spidey) piedalās
armands l piedalās
puuce piedalās
Inga_K piedalās
Danuce piedalās
coffee piedalās
AgneseK piedalās
IlzeP varbūt piedalās
olga201 piedalās
anikka piedalās
aivars33 varbūt piedalās
stjopachio varbūt piedalās
aikilindo piedalās
Lasma3 piedalās
IndarsM piedalās
EvitaK varbūt piedalās
Misters piedalās
Inese_R piedalās
DidzisK piedalās
eeriksd piedalās
mkirstei piedalās
rambler piedalās
asders piedalās
Stalte piedalās
Freya piedalās
irsiitis piedalās
LauraX piedalās
Andis87 piedalās
Ilze1409 piedalās
Santa.birgele piedalās
SelfijuPavēlniece piedalās
gunda piedalās
linda023 varbūt piedalās
AgrisN piedalās
tinkijsvinkijs piedalās
Mada sekoju līdzi
ozzy piedalās
ZZ88 piedalās
drafts piedalās
Vivien varbūt piedalās
ŽagarsĢ varbūt piedalās
robis piedalās
Malahīts piedalās
MartinsF piedalās
krista_e. piedalās
Miegs piedalās
Panrijs piedalās
the_nomad_runner varbūt piedalās
Roziiite varbūt piedalās
Gatis.K sekoju līdzi
Mazzinsh piedalās
niklacis sekoju līdzi
Anastasija_Vasko piedalās
july piedalās
DLK piedalās
Spāre lido piedalās
jans.s piedalās
Ugis piedalās
GačusSkrunda piedalās
Krice piedalās
uzzy piedalās
Casperr piedalās
bro piedalās
zviedrss piedalās
Jānis_v piedalās
Gints Kalns varbūt piedalās
IlgaisC piedalās
Maikijs piedalās
Raitis58 piedalās
neila piedalās
Dr.Eds piedalās
Mangusts piedalās
Lilu piedalās
Jānis88 piedalās
arturs.locmelis ļoti skauž
GintsK piedalās
edg piedalās
eziits piedalās
anciite piedalās
jānis59 piedalās
antra piedalās
Vančuks piedalās
varbūt piedalās
kominieks varbūt piedalās
SelvaLo piedalās
Dubultaģente varbūt piedalās
Agate_K piedalās
AigarsOKZK piedalās
Elsi piedalās
Krūmiņa Edīte piedalās
Signis piedalās
maleksejevs piedalās
des piedalās
GintsB piedalās
Lauma piedalās
OreMan piedalās
Jay-P piedalās
jaaniite piedalās
NETA piedalās
Čipsinieks piedalās
aiaiaigar piedalās
Andriic piedalās
neldaneilande piedalās
briediitc piedalās
Oskars piedalās
Kris-tin piedalās
Kikucisss piedalās
marisxxl piedalās

Piedalās - 135

Varbūt piedalās - 20

Seko līdzi - 5

Ļoti skauž - 1

141 komentāri rakstam Beverīnas pilskalna Stirnu buks

  • Vivien Vivien

    Hello folks !

    Is there anybody going there by car from Riga? And would have a free seat (both ways)?

    Thanks!
    Vivien

  • Atbilde

    Sveiki. Cik vietas plānots apbalvot gada kopvērtējumā -ir kādam kaut kas zināms? Paldies.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    kurā kilometrā paredzēts KK sprints?

  • Atbilde

    Ideāli, tad ir vērts piedalīties pēdējā posmā un cīnieties par top10 :)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Man jau šķiet, ka TOP10 ir zināms: pašreizējais TOP7 + Macuks, Serjogins un Klepers. Viss atkarīgs, vai viņi skries Lūsi, ja vispār skries.

  • thunder man thunder man

    ceru ka nākamgad, lai noskaidrotu kopvērtējuma topu tiks skaitīti visu posmu punkti. tas būtu daudz interesantāk, jo tad tops mainītos izteiktāk un līderiem nāktos krietni vairāk iespringt, lai pacīnītos par kopvērtējuma TOP godu.

  • Vienmēr esmu bijis pret kopvērtējuma topu, kur ņem visus posmus vērā. Līderi tāpat neiesprings uz šādu kopvērtējumu, jo gandrīz katram ir kādas sacensības ārzemēs, kas pārklājas ar kādu no posmiem un ja tas automātiski nozīmē netikšanu kopvērtējumā, tad jēga no tā kopvērtējuma ir maza.

  • Trakais Trakais

    Piekrītu, ka individuālajā ieskaitē viss ir optimāli – 5 no 7 posmiem. Komandu ieskaitē gan var atstāt sistēmu, ka summējas visi posmi, jo galu galā ir atļauts pieteikt 12 skrējējus – tur ir daudz iespēju variēt ar sastāvu un veidot saliedētas komandas. SB komandu kopvērtējums vispār ir veiksmes stāsts, manuprāt. Vismaz no dalībnieka skatu punkta. Rimantam gan jau tās ir tikai galvassāpes.

  • Inga_K Inga_K

    Piekrītu droppy un Trakajam. 7 no 7 posmiem vairs nav kopvērtējums, bet uzcītības vērtējums.

  • gudeens gudeens

    Arī piekrītu. Šeit viss ir ideāli izdomāts – 5 no 7 posmiem ir ļoti optimāli!

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Pilnībā piekrītu, Droppy.
    Uz Mākoņkalna posmu, kopvērtējumā biju 4. vietā (pēc 5 posmiem), piedalījos visos posmos – augstāk par 26. vietu nebiju finišējis līdz tam. Objektīvs top`s??? Nedomāju gan.

  • Andulis

    Uz to brīdi, “5 no 5″ bija Viktoriinii uzcītību objektīvi mērošs tops :)
    ……..
    Jāpiebilst, ne jau velti arī “Skrien Latvija” individuālajā kopvērtējumā ir tie paši 5 no 7 posmiem. (Pirmajās divās sezonās bija 4 no 6.)

  • sigita sigita

    Nost ar centību/uzcītību!!!

  • Trakais Trakais

    Diskusija ir nomaldījusies no trases :-) Runāsim par būtisko – kur un cik garš būs Beverīnas sprinta posms?

  • Andulis

    Trakais, bet ko tas maina, ja zini/nezini sprinta posma novietojumu?
    Ja nu vienīgi šis posms ir kopā ar visas distances finišu (tā laikam notika vienā kārtā), tad drusku citādi.

    Gan jau Rimants paziņos, tiklīdz būs skaidrs.

  • Andulis

    “Ārpus trases” var piezīmēt, ka “Nost ar centību/uzcītību!!!” laikam ir 2. divīzijai īsti piemērots sauklis :)))

  • Man pārītis vietu brīvas turp/atpakaļ no Rīgas (Daugavas labais krasts). Skriešu Lūsi un pēc tam vēl gribēšu apbalvoties :D

    Upd. Piedāvājums vairs nav spēkā.

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Anduli, sprinta posma izvietojums ir stratēģiski svarīgs distances veikšanas plānošanai.

  • Andulis

    Kā tieši tas svarīgums darbojas?
    Ar “plikiem” apgalvojumiem grūti pārliecināt neticīgos ;)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    es, personīgi, kādu laiciņu pirms sprinta nometu tempu, atpūšos, lai varētu sprintu nokapāt godam. Tālāk izdzīvošana.
    5 sekundes sprinta posmā ir vērtīgākas punktu ziņā, kā zaudētas 5+ minūtes kopvērtējumā.

  • Andulis

    OK… bet tas jau Tev jādara neatkarīgi no sprinta posma izvietojuma. Tikpat labi 5., kā 15. vai 20. kilometrā.
    ——
    P.S. Es, kā švakā gala pārstāvis, kuram sprinta punkti daudz nerūp (toties interesē tās 5+ minūtes un arī attiecīgie punkti “Noskrien” reitingā), daru tieši otrādi :) Sprintā pārāk nemokos, pataupos tālākajam gabalam :)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Jo ātrāk sprinta posms, jo labāk.
    Riekstu kalna un Mākoņkalna variants bija negodīgi starp bukiem un lūšiem.
    Lūsim ekstra 10 km pirms sprinta posma tomēr resursus paņem. Mazāk konkurēt spējīgs.

  • Andulis

    Jā, taisnība – ja sākam tā salīdzināt.
    No otras puses, lūši dabū par savu distanci vairāk punktus nekā buki (pieņemot, ka skrējuši “vienādi labi”). Tāpēc kaut kā drusku jākompensē ;)

  • Andulis

    Bet vispār, šis SB kopvērtējums, kurā punktos pārvērstas un sasummētas kopā divas dažādas lietas – visas distances laiks un sprinta posma rezultāts – jau no paša sākuma likās drusku tāds… nepareizs, es pat teiktu, ka nedabisks.

    Tāpēc izvēlos uzmanību pievērst galvenokārt tikai kopējam rezultātam. Sprinta posms – kā nu sanāks, tā būs labi. Protams, ar tādu stratēģiju nevar uzrāpties maksimāli augstu kopvērtējumā, bet tas arī [man] nav vajadzīgs ;)

    Rimanta vietā, atstātu sprintus un tajos sapelnītos punktus atsevišķi. Nesummētu kopā ar distances punktiem. Lai ir tāda “odziņa” – bet tai nav jājaucas iekšā kopvērtējumā.

    Protams, katrs organizators var darīt, kā grib. Šobrīd tikai aprakstu vienas personas (t.i., savu) attieksmi pret ieviesto sistēmu Stirnubukā :)

  • Inga_K Inga_K

    Manuprāt sprinta posmam ir neadekvāti liels īpatsvars no kopējo punktu skaita. Viss pārējais ir ok. Bet +30% no max iespējamā punktu skaita par pārsimts metru distanci, salīdzinot ar 30km, man neliekas gluži ok. Varētu par sprintu dot punktus, kas proporcionāli atbilst sprinta distances attiecībai pret kopējo garumu.

  • Andulis

    Ja arī turpmāk atstātu sprinta punktus kopvērtējumā, tad Ingas doma ir simpātiska. Tiešām, NELIELU bonusu par labi veiktu sprintu varētu pieskaitīt. Nevis +30% labākajam lūšu sprinterim un pat +40% (!) sprinta posmā veiksmīgākajam bukam, kā tagad…

    Vienīgi, tad tas sprinta bonuss atkal sanāktu stipri maziņš. Minētajā piemērā (pārsimts metri jeb 0.2 km sprinta 30 km distancē) būtu 0.667% no kopējā garuma un 6.67 punkti, noapaļojot 7.
    Ja sprinta posms divreiz garāks (0.4 km), tad izspiestu 13 punktus (lūšiem 30 km) vai 15 punktus (bukiem 20 km). (Jā, bukiem var sarēķināties mazliet vairāk, kas neliekas pareizi.)
    Ja vien pareizi sapratu ideju.

    Ierosinu dot nedaudz vairāk, taču aprēķināt pat vienkāršāk. Vadītos no principa – maksimālajiem sprinta punktiem nevajadzētu pārsniegt 3…5% no maksimālajiem distances punktiem. Vienkārši izvēlētos procentuālo apjomu šim sprinta bonusam (2, 3, 4 vai 5%), un viss. Sanāktu, ka labākais lūšu sprinteris dabū klāt 20…50 punktus; labākajam buku sprinterim pienāktos, attiecīgi, 15…37.5 papildu punkti.

    (Pats sliecos uz zemākām “sprinta %” vērtībām – 2% vai 3%. Ingas variantā būtu ap 0.6%-2%. Iespējams, veiksmīgie kalnā uzskrējēji celtu traci, gribētu vairāk; tad nu, sliktākā gadījumā, līdz 5% varētu laist vēl…)

    Pie 2% sprinta bonusa, vairākus punktus (5…7, ko tamlīdzīgu) dabūtu arī lēnīgi kāpēji, un iztiktu bez punktu desmitdaļu rēķināšanas.
    Iztiktu arī bez precīziem garumiem kopējai distancei un sprinta etapam. Ja vien kāds no tiem nekļūtu pavisam ekstrēms (kādā atsevišķā kārtā), tas liekas pieņemami.

    Tas viss – JA turpinās sprinta punktus piesummēt kopvērtējumā. Var arī to nedarīt ;)

  • Nu sprintam ar 3-5% punktiem nav īsti jēgas. Tad labāk, lai nav vispār. Kopumā, ja sākotnēji man arī šis variants par sprinta punktiem nepatika, tad šogad tas ir ļoti iepaticies. Komandu ieskaiti tas padara aizraujošu.

  • alx alx

    Man patīk sprints tāds kāds viņš ir – gan komandās, gan arī individuāli. Tas ievieš vēl vienu startēģijas elementu, ar ko jārēķinās. Ja sprints ir svarīgs, tad jāprot un arī fiziski jāspēj sakoncentrēties šim brīdim un jāspēj arī distanci pēc tam turpināt.

  • Casperr Casperr

    Mani gan esošā situācija ar sprinta punktiem pilnībā apmierina. Tā padara visu pasākumu interesantāku. Sacensību kur nav šādu ekstru jau ir pa pilnam. Drīzāk jau Noskrien reiningā vajadzētu ņemt vērā iegūtos punktus nevis distances laiku.

  • Hiēna Hiēna

    Sprinta posms tagadējā izpildījumā ir foršs un interesants. Pieslēdz stratēģisko domāšanu. Patīk, ka ir kaut kas atšķirīgs no standarta sacensībām.

  • Čipsinieks Sieru_Silve_Savilks

    “… +30% no max iespējamā punktu skaita par pārsimts metru distanci, salīdzinot ar 30km, man neliekas gluži ok”

    Man savukārt liekas gluži ok. Un procentuālais punktu sadalījums arī optimāls. Tieši tas ir šī pasūkuma odziņa, rozīne un trekns putukrējuma gabals pa virsu

  • dot dot

    Man patīk sprints un labprāt upurēju dažas minūtes no garās distances rezultāta, lai ātrāk noskrietu sprintu. Parēķināju pēc saviem punktiem cik sprinta sekundes bija vērta lūša minūte: Riekstukalns 3sek/1min; Sigulda 4sek/1min; Talsi 2sek/1min; Āžu kalns 2sek/1min; Mākoņkalns 4sek/1min.
    Jo īsāks sprints – jo vērtīgāks. Ja par sprintu dos mazāk kā 200 punktu, nebūs vērts mocīties.

  • Trakais Trakais

    Sprints ir foršs un punkts. Daži līderi to ignorē, bet komandu ieskaitē tā nedrīkst. Anduli, vai esi redzējis komandu kopvērtējumu pirms pēdējā posma? Viena VSK Noskrien komanda ir tuvu kopvērtējuma pjedestālam un šī komanda ļoti piedomā par sprintu, jo konkurenti (īpaši Talsu komanda) arī to nopietni dara. Tas visu padara ļoti aizraujošu!

  • Andulis

    Viss jau ir forši, tikai Stirnu buka kopvērtējums faktiski ir pabīdījies prom no “tīras” skriešanas. Varbūt kāds procents piedzīvojumu sacensību elementu ienācis, vismaz punktu skaitīšanā? (Labi, es gan par PS neko nezinu, varu kļūdīties.)

    Ja šādās sacensībās komandu kopvērtējumā VSK Noskrien uz kaut ko var cerēt, arī tas labi… Bet, vai komandu cīņas jaukumi ir galvenais? Par to neesmu pārliecināts, individuālists būdams ;)

    Attiecībā uz vērtēšanas principiem, dodu priekšroku “standartam”. Teiksim, SKM variantam – arī tur bija Ziediņa kalna sprints, bet tas neietekmēja uzvarētāju noteikšanu.

  • uzzy uzzy

    Piekrītu par to, ka Sprints padara šo pasākumu vēl interesantāku. Ir vērts nomest pirms kalna kādu minūti no tempa, lai pastrādātu kārtīgi uz Sprintu.
    Par vērtību sprintam domāju ar ir ok. Spēles noteikumi visiem vienādi. Uz šīm sacensībām (visa distance + sprints) jāskatās kā uz vienotu pasākumu un stratēģija pareiza jāizstrādā.
    Līdzībai nosauktu biatlonu, jābūt labam gan šaušanā, gan slēpošanā, ja gribi būt pirmais, vai pēc iespējas augstāk. Ja kaut kas mazāk padodās vai nesanāk, tad jāpieliek un jātrenējas.

  • Andulis

    Drīzāk jau Noskrien reiningā vajadzētu ņemt vērā iegūtos punktus nevis distances laiku.

    Doma interesanta, tomēr tas padarītu reitingu pārāk “neviendabīgu”, SB gūtos reitinga punktus nesalīdzināmus ar pārējām sacensībām.
    Un nesakristu ar pašu reitinga pamatideju! Visos citos (*) mačos svarīga ir attiecība “kopējais patērētais laiks distances veikšanai uzvarētājam un man”. Šāda jauninājuma gadījumā, SB distancēm tad tiktu rēķināts kaut kas pavisam cits. Būtu atšķirīga punktu aprēķina formula, kas ir pilnīgi garām.

    ——
    * Ir viens izņēmums – vienīgās laika formāta sacensības, “Pārspēj sevi” 6 h skrējiens. Pietiek jau ar to.

  • Andulis

    Salīdzinājums ar biatlonu ir labs.
    Stirnu buka žanrs tad varētu būt “taku skriešanas divcīņa”? :) Nevis tīra taku skriešana.

  • Andulis

    (Stirnu) bukatlons! :))

  • Andulis

    Mazi precizējumi.

    Patiesībā sprinta punkti var būt VĒL svarīgāki, nekā pirmīt dažiem nepatika.
    Mākoņkalna posmā ātrākajam sprinterim tie dod +43,4% “uzcenojumu” klāt pie distances punktiem (un ir 30,2% no punktu kopsummas šajā posmā).
    Ātrākajai sprinterei vēl iespaidīgāk: “piecenojums” distances punktiem sanāk +55,6% (un ir 35,7% no kopsummas).

    Ja tā, tad taku skriešanas divcīņa vai “bukatlons” šķiet gluži pamatoti apzīmējumi abās garākajās SB distancēs piekoptajam sporta veidam.

  • Trakais Trakais

    Nu tagad varam atgriezties pie mana būtiskā jautājuma?

  • Andulis

    Nevaru atbildēt Rimanta vietā, taču līdz šim gan vienmēr sprinta posms ticis agrāk (pirms sacensību dienas) izziņots.

    Vai ir pamats bažām, ka šoreiz tā nenotiks?

    Atceramies, ka Rimants [vismaz] vakardienu pavadījis Valmierā. (Nezinu, varbūt arī šodien tur…)

  • Andulis

    P.S. Šovakar plkst. 18:30 neaizmirstam ieslēgt Rīgatv24.
    https://www.facebook.com/stirnubuks.lv/posts/575862619274140
    (nē, nav par būtisko jautājumu)

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Meža taku pavēlnieks teica: “Nākošgad dibenus arī tirināsim”! #yeah

  • Andulis

    * Spriežot pēc vakardienas komentāriem šeit – laikam šobrīd nav cerību SB buka un lūša distancēm “atņemt” zvērīgas divcīņas raksturu ;) Vai pat tikai mazināt to.
    Nu labi, liekam aiz auss (vai raga) un atceramies, izvēloties bizojumus.

    * Spriežot pēc Stirnu buka sejas grāmatā ieskrāpētajiem komentāriem, izurķētajām sūnām un sabirdinātajām spiriņām – būtiskais jautājums 2017. gadam ir par jauniem zvēriem.
    Jau kādreiz agrāk (neatceros, kur/kad precīzi) redzēts izteikums, ka varētu būt mežacūka (-kuilis?) ~50 km vērtībā. Tas sasaucas ar tagadējo: “Derētu kāds zvērs ap 50-60 km. Priekš tiem, kas lūsi nobizo svilpojot, bet no 80 km vilkiem vēl dikti baidās…
    Vilks ~80 km vienreiz gadā liekas pievilcīga doma. Varbūt tiešām divdiennieks tad jātaisa? Tipa, vilki startē jau vakarā un medī kilometrus un sprinta punktus visu nakti. (Hmm, tāds kā brālēns Zilonim Tumsā tad sanāk???) Otrā rītā trasēs dodas pārējie zvēri… Vai arī kā citādi, nezinu.
    Paliek vēl jautājums par sprintu skaitu katram zvēram. 50+ km prasītos tad divi, 80 km jau velk tiešām uz trim ;) – kā jau citi izteikušies augšminētajā sejasgrāmatā. (“Vilku ar kādiem 3-4 sprinta etapiem pa vidu?!“)

    Balvas laureātam – Zvēru Pavēlniekam materiāls pārdomām :))

  • trololo Rolands

    Pūces apspriež citus dzīvniekus :D
    Ja šāda distanču ekspansija turpināsies drīz sāks aptrūkt Latvijas meža iemītnieki :D

  • Andulis

    No otras puses, jauni zvēri gan prasītu lielu darbu. Vai to var pavilkt, nezinu. Varbūt konkurētu ar mežā jau sastopamiem, jūnijā un augustā.

    Būtu jau lieliski arī, ja esošo zvērudārzu varētu saglabāt, pieslīpējot dažus sīkumus. Augšana (kvantitātē) nav pašmērķis ;)

    P.S. Citas pūces laikam arī piesardzīgas :D

  • trololo Rolands

    Lielie zvēri ar SB kvalitātes zīmi, prasītu daudz vairāk darba. 2x garāka trase kā nekā jāsagatavo :)
    Un vai tā jau pieblīvētajā skriešanas kalendārā ir vajadzīga vēl viena ultra?

  • Andulis

    Ja par lielajiem zvēriem kalendārā, tad šogad vasaras vidus bija ar 5 nedēļu pauzīti starp tiem (2. jūlijs – 6. augusts). Teorētiski, varēja vēl kādu ielikt :)

    Patiesībā gan starp īstajiem “meža lielzvēriem” jeb taku ultrām bija divi mēneši (Zilonis-CET). Ja asfalta monstrus (~pusi LV ultru) izlaiž, tad nav tik traki.

    50+ km varētu skriet arī oktobrī vai aprīlī (ja ziemas mēnešus atstāj mierā un rēķinās ar LRM un Valmieras maratoniem).

    Par kvalitāti un trases gatavošanu gan tiesa…

  • Rainy777 Rainy777

    Interesanti, cik monstrīgs būs Beverīnas Lūsis – vai tas būs vismaz 2g vērtībā? Ja tā, tad Vivianai ir iespēja kļūt par Kalnu Karalieni, ja nē, tad Karaliene būs Līga Līce.

  • RimantsL RimantsL

    Paldies, draugi, par aizsākto Kalnu karaļa diskusiju – redzam, ka vairumam tas tomēr šķiet interesants spēles moments, par to mums arī prieks, jo tikai atgādinu – katras sacensības ir atsevišķas sacensības, ja esi finišā pirmais, septītais vai 98., tad arī esi!
    Sprinta etaps domāts tiem, kas tajā grib izmēģināt savus spēkus, kā arī tiem, kuriem rūp sacensību seriāla gada kopvērtējums individuāli un/vai komandām!
    Tā kā neesam mači, kuros atlasa Latvijas izlases dalībniekus startam PČ krosā utml., tad mums, šķiet, ka ar šādu elementu mēs kaut nedaudz atšķiramies no citiem taku skrējieniem, esam citādi!
    Ja būtiski samazinātu piešķirto punktu “uzcenojumu” sprinta etapā, tam zustu jēga! Ja tam nav jēga, tad kāda slima vilka pēc krāmēties ar papildu laika iekārtām, punktu aprēķiniem utml.?
    Jebkurā gadījumā – tiešām no sirds pateicamies par aizsākto diskusiju, jo sarunāties mums vajag, ja nejūtam atgriezenisko saiti, paši tirinamies un lauzam galvas tur, kur nevajag lauzīt!
    Visticamāk – sprinta etapa loma tiks saglabāta arī nāk.g.sezonā!
    Ļoti gaidīsim jebkuru ieteikumu, kā uzlabot sacensības, padarīt tās interesantākas, aizraujošākas! Arī no apvidus viedokļa – kur Stirnu buki gribētu lēkt! Paugurainas vietās – tas skaidrs, bet, vai der arī mazāk paugurainas vietas, bet ar savu šarmu? Ne Mākoņkalns, ne Beverīna nav kāpuma metriem bagātas trases, toties apciemojam vietas un takas, kurās citādi varbūt savas četras kājas nespertu… Kā mums būt’2017? Karaostas apvidus Liepājā, piem. – degradēta vide, kurā daba pamazām pārņem virsroku par senajām metāla un betona konstrukcijām, protams, ar vietējo zildeguņu palīdzību! No skriešanas viedokļa – paugurus te var savākt krietni vairāk, kā tai pašā Mākoņkalnā, padaudz miskastes, bet skati savdabīgi un aci piesienoši…

  • RimantsL RimantsL

    Atbildot Trakajam –> http://www.stirnubuks.lv/svariga-informacija-dalibniekiem-beverinas-pilskalns-22-10/
    Sprinta etaps, protams, Baiļos, trases sestajā kilometrā.
    Atvainojos, atkal esam koriģējuši distances – runmap svaigākās versijas meklē http://www.stirnubuks.lv/buks/beverinas-pilskalna-stirnu-buks-2016/

    Anduli, piedod, zinu, ka visulaik kaut ko mainam, uzlabojam etc., neko darīt! Ir problēma:: lai vienotos par sadarbību ar Novadiem, savs redzējums, lielākoties, ir jāiesniedz līdz 15.10.!!! Tas nozīmē, ka man šobrīd jābūt 99% skaidrībai, kur lēksim nākamgad!

    Kur es gribētu lēkt, man puslīdz ir skaidrs, bet, vai šajā vietā var izplānot perfektu trasi 30km+ Lūsim, man ne visur ir skaidrs. Šobrīd joņoju pa Latviju, gandrīz tikpat ātri, kā Droppy iekš CET! Skaistas vietas mums netrūkst, bet vēlreiz iekrist uz skaistu brendu/skatu un beztaku apvidu, vairāk negribētos…

    Atbildot Ilzei, kura gatava pārplānot savu atvaļinājumu, lai tikai paspētu uz visiem Bukiem nākamsezon [nācās Ilzei neredzot aizkustinājuma asaru notraukt no vaiga!], Stirnu buka sezona’2017 izskatās sekojoši [ar zīmuli, protams!]::

    22/4
    27/5
    17/6
    29/7
    26/8
    23/9

    6 posmu formāts, četrarpus posmi puslīdz skaidri, viena vieta uz buka vēl brīva!

    Par 99,9% ir skaidrs, ka sezona tiks atklāta Ogres Zilajos kalnos, no ierastajiem posmiem – augustā atkal lēksim mūsu dzimtajā Āžu kalna apvidū, tiesa – trase tiks būtiski mainīta! Par pārējo informēsim laika gaitā!

    Un vēl – jautājums Jums: cik svarīgi Stirnu bukam ir atklāt jaunas, interesantas un ainaviskas takas un cik lielā mērā esam gatavi lēkt, kur esam lēkuši iepriekš, lai arī trase ir +/- zināma, bet tur taču bija forši?

  • Andulis

    Paldies, Rimant, par ieskatu plānos!
    Kā ir ar 26/8 – vai nepārklāsies ar baskāju ultru?

  • RimantsL RimantsL

    Tāpēc jau tie plāni ir ar zīmuli… Runāsim ar draugiem baskājiem!

  • Andulis

    * Ja pavisam 6 posmi, tad cik no tiem ņems vērā kopvērtējumā? Četrus?

    * Varētu aptuveni 50:50 (jeb 3:3) attiecība būt jaunajām un “vecajām” lēkšanas vietām.
    (Pats būdams vairāk no konservatīvā gala, būtu mierā pat tikai ar 2 jaunatklātām vietām. Vairāk par 4 tādām noteikti nevajag.)

  • RimantsL RimantsL

    * 4/6
    ** 3/3

  • laacis1981 laacis1981

    Nekas personīgs ,bet ,lai pārklājās. Gandrīz katru nedēļas nogali kaut kas,pārklājās vienkārši ir jaizvērtē savas prioritātes ,jo varbūt kādam no dalībniekiem 22/4 vai 27/5 plānotas kāzas ,bērēs ,vai vienkārši dzimšanas diena,visiem tā pat nekad neizpatiksi .Ar ko tad baskāji tik īpaši???

  • Andulis

    Bēres pagaidām nevarētu būt *plānotas*…

    Ja par lietu – neviens jau kategoriski nav aizliedzis pārklāties, tas tiesa. Tomēr, manuprāt, labāk lai tad pārklājas asfalts (vai stadions) ar taku skrējienu, nevis divi ne-asfalta, dabai tuvāki pasākumi… (Teorētiski, arī BBPU atzīstams par taku skrējienu.)

    Ja nebūs kādas radikālas izmaiņas, tad gan jau arī nākamgad basie 53 km būs viens no posmiem Latvijas ultru čempionātā. (Tāpat kā Valmiera līdz šim bijusi maratona čempionāta mājvieta. Attiecīgajā nedēļas nogalē nemēdza notikt citi lieli skrējieni.)

    Tādā ziņā, šogad sakārtojās puslīdz veiksmīgi augusta vidus un beigas, arī septembris. Varētu tāpat palikt, ja iespējams.

  • Paldies, Rimant, par informāciju. Jo ātrāk uzzinām datumus (pat ja tikai ar zīmuli), jo vieglāk saplānot jauno sezonu. Es līdzīgi kā Andulis esmu diezgan konservatīvs un labprāt skrienu jau zināmās vietās, bet pa kādam jaunam posmam katru gadu prasās.

    Dikti ceru, ka kādā dienā Stirnu buks lēks arī Alūksnes augstienē, esmu dzirdējis, ka tur esot daudz pauguru un jautra, uz kapiem balstīta kultūra.

  • Andulis

    O, jā!! Alūksnes augstieni kādreiz vajadzētu gan.

  • RimantsL RimantsL

    Paldies!! Alūksnes augstiene ir padomā, bet – uz 2018.!

  • Basajiem piestāv Senās uguns nakts datums

  • vargans

    Cik nu ir sanācis būt Madonas pusē gan uz slēpēm, gan uz velo, tad Smeceres silā arī pampaku netrūkst.

  • trololo Rolands

    Vakar paskrējām pa Papes mežiem, tur var uztaisīt tādus augšā-lejā, ka būtu jādod ITRA punkti par distanci :D

  • Hiēna Hiēna

    Gribas gan jaunus, gan vecus posmus. Ķemeru nacionālajā parkā ir gan kalniņi, gan purviņi, pie tam daudz un skaisti :)

  • eees eees

    Viedoklis par Jautājumu…..Manuprāt,var skriet arī vecas takas, bet kādas jaunas arī vajag, škiet, ka 3:3 varētu būt labs salikums, bet kopumā vairāk esmu par jaunām, neizpētītām vietām. Un man nekas nav pret lēzenām takām, ka tik nav pa bruģi jāskrien :)

  • Agy Agy

    Es domāju, ka pat pie Daugavpils var atrast, kur kedas izvest pastaigāties un gan jau Ventspilniekiem ir labas takas zināmas. Tik man Stirnu buks ir taku skrējiens ne kalnu ultra. Tāpēc es domāju, ka buka aura ir ieskriet/ielekt/ieauļot mežā un baudīt dabu, ne mirt pie pirmā paugura. Tāpēc nākamgad, ja veselība ļaus man vienlaga līdzena vai kalnaina – galvenais ir palaist zirgu auļos pa mežu.

  • ansiso ansiso

    Pasmaidu par to, ka SB grib pielāgoties BBPU. SB posmos tomēr piedalās vairāk par 1000 dalībniekiem, kamēr BBPU ir pavisam margināls pasākums ar nelielu dalībnieku skaitu, kuriem pašiem būtu jāmeklē sprauga kalnedārā, nevis otrādi. Un piekristu, ka sprinta posmam ir jābūt ar augstu īpatsvaru, lai dotu iespēju arī ne tik labiem skrējējiem, kam rūp kopvērtējums, izsisties arī kopējā ieskaitē. Un tās sezonas kopvērtējuma balvas šā vai tā ir simboliskas.

  • Andulis

    Tiešām, SB var arī nebūt vienmēr dikti paugurains. Pieļauju, ka lielāko daļu gan vajag ar reljefu.

    Vismaz formāli, “taku skriešana” (trail running) sevī ietver arī kalnu ultras. (Mēs Latvijā varbūt to tā neuztvērām, līdz nesenam laikam. Nu, vismaz es agrāk neuztvēru.)
    Ietver – bet neaprobežojas ar kalniem vien. Var būt arī purviņi, tikpat labi.

    Tad nu rodas ķecerīgs jautājums: varbūt “sprinta etaps” kādreiz var notikt arī horizontāli? :) Minētajā purvā, pludmales smiltīs, kaut kā tā.

  • ilZZuks ilZZuks

    Paldies, Rimant, rakstu blociņā!

  • Andulis

    Varbūt ansiso taisnība, tomēr domāju, ka ir daļa skrējēju, kuriem BBPU un viens no 6 SB posmiem šķitīs salīdzināmi lielumi. Dalībnieku skaits ir svarīgs, tomēr ne vienīgais kritērijs.

    Par sevi – tad būs pat izvēle no trim pasākumiem, jo arī LSC 30-niekā laiku pa laikam gribas paskriet (ja tas atgriezīsies augusta beigās, kur bija vairākus iepriekšējos gadus)…

  • Raitis58 Raitis58

    Rimant, ļoti ceru, ka kādreiz Stirnu Buks lēks arī manā dzimtajā Smiltenē! Lieliskas takas, meža ceļi, smilšainas stigas, skaisti mežezeri un pietiekami smags reljefs. Var “pieķert” klāt arī daļu pilsētas, izmantot SEB MTB un Vivus MTB trases.Skaistas ainavas garantētas!

  • Ugis Ugis

    O, Smiltene ir interesanta vieta! Citas jau ar labas, bet Smiltenē ir arī “amerikānu kalniņi” ;)

  • bro bro

    Paldies, Rimant, par to, ko Tu dari.
    Prieks un lepnums, ka mums ir tāds SB seriāls :)

    Man šķiet, ka nevajag katru gadu visas trases no jauna.
    Rekā, SKM katru gadu piedāvā +/- tās pašas takas, bet ļaudīm neapnīk.

    Man 2015.g., dikti patika Garkalnes buks, gaidīju, ka šogad arī būs. Bet vismaz Magnētā tur izskrējos no sirds.

    Pāris jaunas trases gadā, manuprāt, ir gan interesanti, gan lielisks materiāls marketingam :)
    Pārējās jau var rotēt, ik pēc pāris gadiem atkārojot

  • Lauma Lauma

    O, jā. Smiltenes pusē ir, kur izpauzties. Ir pārbaudīts ar velo (vietējā ģimene māk atrast takas). Par Apes pusi nav domāts?

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Lauma, Ape būs vien tā pati Alūksnes puse, sooooo…. ar cerībām uz 2018. gadu =)

  • Raitis58 Raitis58

    Jā, Ape arī ir lielisks variants- ir gan kur uzskriet, gan noskriet.Pēc Vivus MTB parauga var arī Igaunijā ieskriet- un cik tad tur vairs līdz Munameģim!

  • in

    Vai vajag pa tām pašām takām gan skriet, gan braukt? 1) Ir tak arī citas vietas, kur aizbraukt; 2) Jāskatās, lai nepārklājas, nav gana tuvu tie mači, nupat tak Siguldā jau bija problēma ar dubulto marķējumu. Kad braucējiem paziņo trasi, tad šie tur sāk braukt treniņus, lai tādējādi iegūtu trases pārzinātāja priekšrocību pār tiem, kas netiek tur izbraukāties (nu labi, skrējēji jau arī tā dara), var traucēt vieni otriem.
    (Un vispār droši vien arī attiecīgajām pašvaldībām ir viedoklis, cik viņi grib lielus pasākumus vienā gadā uzņemt pie sevis. Un Latvijas Mežiem arī varētu būt savs viedoklis, cik kaitē/nekaitē tie braucēju un skrējēju simti.)

  • Lauma Lauma

    Viktoriinii, man Ape nav Alūksnes puse :) Man Alūksne vairāk asociējas ar slēpošanas/biatlona trasi “Mežinieki”, Tempļa kalnu un ezeru, bet Ape ar Kornetiem, Peļļu gravām un Vastse-Roosa.

  • RimantsL RimantsL

    Ape/Korneti ir padomā, bet, vai Stirnu bukiem nebūs par tālu?
    ~200km no Rīgas, lai Dies stāv klāt Ventspils un Liepājas Bukiem!!!

  • Hiēna Hiēna

    Mākoņkalns jau arī nebija nekāds tuvais! Ērtāk, protams, koncentrēt visu Latvijas vidienē, bet vienu reizi sezonā jau var aizlaist arī uz Api, Liepāju vai Rēzekni.

  • vargans

    Attālumu jau nosaka dzīvesvieta. Vismaz man Ape ir tuvāk kā Rīga un 2 reizes tuvāk kā Kuldīga. Pērn Stirnu buks bija koncentrēts Kurzemē – tāpēc noskrēju tikai Garkalnes posmu. Šogad mani “uzrunāja” tieši tas, ka bija vairāk posmu arī mūspusē – Vidzemē. Taču, pateicoties iespējai braukt kopā ar citiem skrējējiem, būšu šosezon noskrējusi visus posmus.

  • BBPU organizātoru vārdā man tomēr ir liels, liels lūgums, lai SB nepārklātos ar BBPU, kas ir vēsturiski pielāgots Senās uguns nakts datumam un katru gadu notiek augusta pēdējā sestdienā. Tā ir daļa mūsu skrējiena – aicināt cilvēkus atcerēties par Baltijas jūras nozīmi un apmeklēt pasākumus, kas notiek ārpus Rīgas. Mēs saprotam, ka kalendārs jau ir ļoti piepildīts un visiem nevar izpatikt. Tomēr ceram, ka risinājums pastāv.

  • Čipsinieks Sieru_Silve_Savilks

    Agy sacīja: “Es domāju, ka pat pie Daugavpils var atrast, kur kedas izvest pastaigāties”.
    Phe, it kā Daugavpils būtu pilnīgi plakana. Ir, kur izvest, ir, ir :)

  • IlzeP IlzeP

    Kaut kas neiet abonementa distances izvēlē!

  • Dainis Driņķis Dainis Driņķis

    Labdien! Ir vēl brīvas vietas maršrutā Rīga-Beverīna-Rīga. Zvaniet uz 29513814

  • RimantsL RimantsL

    @minikin, lai, nu, ko BBPU nevaram aiztikt, Jūs tomēr vecāki par mums, mainīsim datumu!

  • Labdien ! Varbūt kādam aktuāls transports maršrutā: Daugavpils-Jēkabpils-Beverīna-Rīga-Talsi ???

  • Entuziaste Entuziaste

    Varbūt kādam kurš bija brīvprātīgais iepriekšējā stirnu bukā ir lieks kods. Varētu ar kādu gardumu apmainīt. Pašai ir dalība, bet gribētu vēl vienu cilvēku pielauzt doties līdzi skriet.

  • Kiky Kiky

    Kādam ir brīva vieta mašīnā no Rīgas uz buku un atpakaļ? Labprāt vienu vietiņu rezervētu tētim (Edmundam) :)

  • des des

    “Tad nu rodas ķecerīgs jautājums: varbūt “sprinta etaps” kādreiz var notikt arī horizontāli? :) Minētajā purvā, pludmales smiltīs, kaut kā tā.”

    Protams, šī gada Ziloņa Tumsā kultūras kilometrs būtu izcils horizontālais sprinta etaps :D

  • Viktoriinii Viktoriinii

    Mārtiņ, ja ZT kultūras kilometru uztaisa par SB sprinta posmu, tad tas beigtos ar 101 lauztu/plēstu potīti un vēl kaudzi citu problēmu. =/

  • Aivars Aivars

    Vai par Beverīnas pilskalna Stirnu buku šeit būtu piemērota vieta jautājumu uzdošanai? :) Proti, vai kādam ir izdevies atrast kādas norādes par dušu vai kādu citu pēcfiniša atsviedrēšanās iespēju? Kā tur ir ar piekļuvi Gaujai?
    Par SB sprinta posmu – var taču bliezt pa jebkuru lauku ceļu vai celiņu, kur steidzīgie var tikt garām nesteidzīgajiem, iemērīt “ātro jūdzi” vai “ātro kilometru”, lai “meža zvēri” mauc, kamēr mēle pāri plecam… :)

  • RimantsL RimantsL

    Ģērbtuves, mantu glabātuve [bezmaksas]
    un dušas [1.50,- eur]
    pieejamas Jāņa Daliņa vieglatlētikas stadionā, J.Daliņa iela 2.

    Par sprinta posmu horizontāli nebijām iedomājušies, vajadzēja iedzīt meža zvērus Daliņa stadionā uz kādiem 7 aplīšiem :))), tiesa – esam domājuši, ka kādreiz būs jāatkārto Garkalnes sprinta etapa variants [bedre], kur daļa trases bija jāveic pa kāpu lejup!

  • RiKa RiKa

    Paldies organizatoriem, ka uzklausīja un veica trases korekcijas.

    Tie “zvēriņi”, kas vēl nav izlēmuši kādā distancē startēt iesaku izvēlēties lūsi vai buku. Pāgājušo piektdien, lēnu garu, izstaigāju visu trasi: sajūtas raibu raibās.
    Ja kādam ir interese, kas sestdien sagaida Beverīnas takās, tad facebook/ Kronus-Sports ir ieskats buka trasē. (https://www.facebook.com/Kronus-Sports-1546872622282632/)

  • RimantsL RimantsL

    RiKa, mēs patiešām nevarējām atļauties beigt Lūšu sezonu ar notekūdeņu smaku nāsīs utml.nebūšanām, paldies, Tev par Ķelderlejas cilpas ieteikumu un Stirnu buka sajūtu kodeksa pārzināšanu! Labāk 3.5km asfalts un tad – taka gar Gauju, nekā nelāga sezonas izskaņa!

  • buks

    Vai kāds zina, kāda situācija ar remontiem uz Rīgas-Valmieras šosejas un cik daudz laika braukšanai jārēķina klāt?

  • jans.s jans.s

    Ah atīrītāju dēļ Lūša trasi mainījāt? Nav jau nemaz tik traki tur. Pirmajā trases variantā Valmiera tiktu izskrieta, gar Gauju, no viena gala līdz otram. Tagad tikai Daliņu un Baiļu puse. Cerams, ka kaut kad nākotnē, vel pie pirmā Lūša varianta atgriezīsimies.
    Tiekamies Valmierā.

    To velti meklē daugavā
    Un Ventā ar tās nava
    Aiz ievām slēpjas Valmiera
    Uz Gaujas krasta stāvā

    Man gods par kreklu tuvāks
    Un brīvība par godu
    Stāv pāri visam Valmiera
    Ar Gauju līkumotu

  • Ugis Ugis

    Lokālpatrioti nemirst! :) Ceram ka Valmierai šis būs mazais aizrādījums nākotnē nāks tikai par labu un tiks piestrādāts lai varam izbaudīt Gaujas krastus visā pilsētas garumā.

  • Šo jans.s piedāvāto dziesmu varētu visi startā kopā nodziedāt. Valmieras himna.

  • Ansis

    Vai es esmu vienīgais, kurš, skatot SB Nolikuma un Beverīnas posma atvērtnes, nevar atrast, cikos dažādām grupām ir starti?

  • Andulis

    Klikšķini/spied šeit augšā uz zaļā uzraksta “Sacensību programma u. c. noderīga informācija”.
    Buki un lūši 12:00, pārējie drusku vēlāk.

  • Spāre lido meža bite

    Rimant un Co.! Šis bija episki skaists posms! Ļoti ceru, ka nākamgad skriesim te atkal. Paldies!!!

  • Fantastisks skrējiens, lieliska trase, vislabākais no posmiem, ko es skrējis. Ļoti patika. Bet nu labi, neesmu jau arī objektīvs. Tomēr ceru te skriet vēl!

  • RimantsL RimantsL

    Buki, paldies, es tiešām esmu samulsis, jo patiešām gaidīju kritiku – par lēzenu, par vienmuļu, asfalts par daudz… Varbūt tāpēc, ka Rāznas posms paņēma ļoooti lielu laika resursu, šī posma sagatavošanai atstājot nepieklājīgi īsu laika sprīdi, un Beverīnu nepaspējām pieradināt, iespējams!
    Paldies vietējiem takuziņiem, jo īpaši Artim no OK Burkānciems, kas spēja pielāgoties mūsu untumiem – pēdējā brīdī atteikties no 3 iespējamo vēsturisko Beverīnas pilskalnu apmeklējuma [necaurskrienamas, krūmiem aizaugušas Gaujmalas takas, pulk grants ceļi, turpu-šurpu maršruts] par labu pašiem valmieriešiem līdz aknām apnikušiem, toties ainaviskiem un skrienamiem ne brienamiem obligātā tūrisma objektiem un pilsētparkveidīgajām takām! Toties man pašam Abula taka bija ļoti patīkams pārsteigums!
    Savu padomu neliedza arī daudz pieredzējušie RiKa un Ežu Rolands!
    Paldies, draugi!
    Rezultāti publicēti:: http://www.stirnubuks.lv/rezultati/

  • BeLinda .Linda

    Trase bija ļoti gleznaina un baudāma, asfaltu manīju tikai sākumā un beigās, bet paspēju jau aizmirst. Tieši skrienot domāju – allaž jau nevajag tos pulk’ augstuma metrus – skaistas, ainaviskas plakanās takas arī novērtēsim :)

  • Inga_K Inga_K

    Paldies Rimant! Šī ir trase, kurā tiešām gribētos atgriezties, ļoti ainavisks un baudāms skrējiens!

  • vargans

    Varu tikai un vienīgi piekrist – takas gar Gauju un Abulu bija ļoti baudāmas :) Iepazinu skaistas vietas un takas, par kurām Valmieras pašā sirdī pat nezināju. Nūjotāji bija sajūsmā par ekstrēmo nokāpienu pie Abula. Atcerējos, kā esmu tur pretējā virzienā – augšup – nesusi riteni, Sportlat rīkotajās velosacensībās.

    Šajās takās noteikti gribas atgriezties :) Paldies, Rimant!

    P.S. Varbūt kādreiz Stirnu buks lēks arī Salacas krastos…arī te ir skaistas takas…

  • laacis1981 laacis1981

    ….pāris vārdos -nu riktīgi forši….!!!

  • RimantsL RimantsL

    http://www.stirnubuks.lv/fotovideo/ – pirmās galerijas ir klāt!

  • Hiēna Hiēna

    Lieliska trase, man tieši patīk, ka var vairāk paskriet un mazāk nodarboties ar alpīnismu! :) Vismaz var izbaudīt skatus, nevis ar purnu pa smiltīm ņemties :D
    Dīvāns, televizors un čipsi mani savaldzināja! Super izdomājums :D Patika, ka pēc finiša bija tēja un kaut kādi vismaz minimāli siltuma avoti. Apbalvošanu gan prasījās tādu raitāku, citādi sanāca baigi izbesīties un nosalt, loteriju gaidot. Tas jau skaidrs, ka sezonas beigās vairāk apbalvojamo, bet tomēr veicīgāk var visus saukt uz pjedestāla pusi.

    Kaut kāda anketa par sezonas iespaidiem, ierosinājumiem un komentāriem būs?

  • Ansis

    “šī posma sagatavošanai atstājot nepieklājīgi īsu laika sprīdi, un Beverīnu nepaspējām pieradināt, iespējams!”
    Annu Brigaderi arī termiņš spieda, viņa uzrakstīja Sprīdīti nepilnās 10 dienās, kuru laikā savā prātā arī nepaspēja viņu pieradināt, bet… Sprīdītis ir labākā latviešu literatūras bērnu luga!:)
    Trase tiešām izdevusies! Cik es pēdējos gados esmu skrējis, šī ir teju vienīgā, kur skriešanas veiklību nosaka skrējiens pa līkumotām taciņām garos posmos, nevis saknes, smiltis u.tml. Ap Baiļu kalnu skrējiens veda pa savulaik ievērojamo velokrosu trasi, tiesa gan, pārsvarā otrā virzienā. Uzskriet Baiļu kalnā bija vieglāk nekā uzbraukt ar riteni:)

  • Andulis

    Ansi, mēs jau nezinām – varbūt “Sprīdītis” iznāktu VĒL labāks, ja būtu rakstīts ilgāk ;)
    …………..
    Kas attiecas uz Beverīnas SB – žēl, ka nesataisījos, laikam ir bijis manā gaumē.
    Varbūt Rimantam jāveido “SB piecgades plāns” – ar atzīmēm, kuros gados kuras takas plānots mīdīt? Tad varētu jau zināt, ka Beverīna atkārtosies 2018. vai 2019. gadā :))

  • alx alx

    Sezonas noslēgumam tiešām neko baigi smagu negribējās, bet nu brīžiem jau tajos plakanajos vairāk dabū izbesīties ar to, ka nav laika atelpai:) Asfalts tiešām netraucēja, bet tie neapdzenamie bari – sākumā buki, kam pēc tam vēl pievienojās citi zvēri, gan bija drusku par daudz priekš single-track. Jā, nav sliktuma bez labuma – beidzot varēja atelpoties :)

  • dot dot

    Atcerējos, kas nepatika – mantu glabātuve tik tālu no starta/finiša. Gandŗīz aizgāju līdz mantu glabātuvei, bet nospļāvos un aizgāju atpakaļ uz mašīnu. Negribējās pēc finiša mērot bonusa kilometrus kursējot starp Daliņa stadionu un Kultūras nama stāvvietu.

  • des des

    +Trases skaistums manā uztverē dala 1. un 2. vietu ar Siguldu.
    +Proporcionāli ļoti daudz īstu taku, meža ceļu.
    +Trase līdzena un ātra, jo arī neesmu liels alpīnisma cienītājs.
    +Gaisa temperatūra perfekta.
    +Sprinta posms arī labs, jo sakombinēts līdzens “iesildīšanās” posms un beigās kalns.
    +Marķējums ideāls, ne vienā vietā neradās ne mazākās šaubas par to, kur jāskrien.
    -Lūša bonusa līkums sākumā un līdz ar to Buku un beigās arī Zaķu apdzīšana lielāko trases daļu bija par ilgu. Protams, sanāca pamatīgi labs apdzīšanas tehnikas treniņš. Labāk būtu bijis, ja līkums būtu bijis beigās kā pārējos posmos.

  • ansiso ansiso

    Interesants skrējiens, tik žēl,ka organizatori nepievērš uzmanību faktam, ka daži mēdz nopietni “nogriezt” distanci un cīņa nav godīga…labi, ka dažiem ir orientēšanās iemaņas, bet šeit distance ir marķēta…

  • Trakais Trakais

    Trases griešana ir iespējama – to gan var darīt, ja galīgi necieni sevi. Ja skatās splitus, tad es gribētu redzēt Artūra Pauliņa kunga (Buka 2.vieta) izskrieto trasi ap 16.km. Nebiju klāt, bet loģika lieta uzdot jautājumu, kur viņš skrēja. To gan Kristapam Kaimiņam vajadzētu prasīt.

  • Asais

    Peksni paatrinajies(lidojot) taja pasa vieta bija 5.v.ieguvejs :D

  • Es šajā posmā, ņemot vērā, ka 20km garumā ir jāapdzen, piekopu jaunu taktiku. Līdz šim es apdzinu klusumā, bet šoreiz šaurākajās vietās ziņoju skrējējiem pa kuru pusi apdzīšu, piemēram: apdzīšu pa labi. Gāja jautri un satiku sekojošas skrējēju sugas:

    Godīgais skrējējs – parasti ar labu dzirdi un paklausīgs. Ne tikai palaiž, bet arī novēl veiksmi. Brīžiem liekas, ka ir priecīgs, ka viņu apdzen, jo var uz mirklīti atpūsties;

    Nepiekāpīgais skrējējs – dzird labi, bet ne vienmēr ir gatavs piekāpties, jo arī viņš skrien uz rezultātu. Rīkojumiem klausa negribīgi, parasti piedāvā apdzinējam skriet cauri krūmiem. Sak, ja esi ātrāks, pierādi!

    Kurlais skrējējs – parasti ļoti iesprindzis, lai nenoliktos uz acīm, tāpēc smadzenes visus resursus velta acīm un izveicībai nevis ausīm. Šī iemesla dēļ, kurlais skrējējs ne visai labi dzird to, kas notiek aiz muguras. Bieži salecas brīžos, kad viņam kāds paskrien garām. Šis tips savā ziņā varētu pārklāties ar citiem tipiem, jo jāatzīst, ka ne vienmēr biju pietiekami vokāls;

    Muzikālais skrējējs – atpazīstams pēc austiņām ausīs. Lauri Reiniku, Tiesto un Prodigy vērtē augstāk par citiem skrējējiem. Neko nedzird un negrib dzirdēt. Ja aiz muguras kāds izlauž kāju un agonijā bļauj, sūdīgi viņam!;

    Apjukušais skrējējs – Dziļi sirdī godīgais skrējējs, bet bez absolūtas sajēgas, kura ir labā un kura ir kreisā puse. Mīl līnijdejas un mīļākā kustība ir strauji mainīt virzienu brīdī, kad saprot, ka pa labi, nav pa labi, bet ir pa kreisi. Ir arī pasuga, kas puses atšķir gana labi, bet diezgan vāji darbojas zem liela spiediena un saputrojas tamdēļ.

    Ātrais skrējējs – milzīgs retums. Pārsvarā netiek apdzīts, līdz ar to apdzīšanas brīdī var uzvesties neadekvāti – ieturiet distanci. Izslavēts ar savu gudrību, var izmantot apdzinēju savtīgiem mērķiem, piemēram, izmantojot kā tempa turētāju.

    Neuztveriet personīgi, es tikai ākstos.

  • Hiēna Hiēna

    Un vēl ir tādi, kas cītīgi cenšas uzdurt uz nūjām :D

  • Andulis

    +1 Droppy par izstrādāto klasifikāciju! :)

    Es laikam būtu Apjukušais. Vai arī “pasuga, kas diezgan vāji darbojas zem liela spiediena un saputrojas tamdēļ”.
    Jāteic, ka šosejas pusītēs (Skrien Latvija) līdera eskorts dod līdzīgus, taču pretējas nozīmes signālus. “Labo malu!” nozīmē, ka līderis apdzīs pa kreisi.

  • MārcisB MārcisB

    Man patika Valmieras posmas, ainavisks un patīkami skrienams. Paldies!

    Jā, šoreiz sanāca vairāk apdzīšanas, un tās bija papildu grūtības šajā posmā. Varējām patrenētie pieklājībā.

    Lieta, pie kuras var piestrādāt, manuprāt ir Stirnu buka kopvērtējums (man personīgi neaktuāls). Ja reiz ir zaķu distances kopvērtējums un arī nolikumā ir minēts, ka tiks publicēts zaķiem un bukiem, neredzu iemeslu, kāpēc lai arī bukiem nebūtu savs.

    Gaidu nākamo sezonu ar nepacietību!

  • Artūro

    Vai arī pļāpas, kas ir pārāk iegrimuši aprunājot atvaļinājuma iespaidus, un nedzird, ka aiz muguras viens klumburē un ir gatavs uzdurt uz pusotra metra gara rūdīta tērauda iesma, :)) un aiz viņa ir vēl 4-5 skrējēju astīte, kas gaida to pašu.

    Par ”galvas telefoniem” izteikšos citrei… P.S. Ticu, ka Prodigy labi kurbulē.

  • in

    Jāteic, ka šosejas pusītēs (Skrien Latvija) līdera eskorts dod līdzīgus, taču pretējas nozīmes signālus. “Labo malu!” nozīmē, ka līderis apdzīs pa kreisi.
    Mani savulaik MTB pasākumos šitādi mulsināja. Nebija skaidrs, vai man brauks pa labo garām vai man jābīdās vairāk pa labi…
    Salaspils botāniskajā dārzā es ne tikai stāstīju, pa kuru malu iešu garām, bet arī piebildu, ka esam divatā, lai nenogāž to, kas man seko.

    Ir vēl arī tādi, kuri negaida, lai viņus informē, paši pieskata arī aizmuguri un laiž garām.

  • Lasma3 Lasma3

    Es no tiem lēnajiem bukiem, kuru ātrie lūši vienmēr apdzen. Parasti, kad es sadzirdu soļus aiz muguras, es cenšos nolekt no takas, lai palaistu ātrāko garām. Tomēr šis SB posms šajā ziņā būtiski atšķīrās no citiem. Pirmkārt brīdī, kad ātrākie lūši mani panāca, paši buki vēl nebija paspējuši izretināties un skrēja cieši viens aiz otra. Nevar jau īsti saprast, vai aiz tevis skrien tāds pats lēns buks vai ātrais lūsis, kurš neko nesaka. Otrkārt, nokāpšana no takas draudēja ar nespēšanu nokļūt uz tās atpakaļ, jo apdzīt gribētāju plūsma bija nepārtraukta. Pašai uz priekšu jau ar kaut kā gribējās tikt. Tad nu šoreiz no takas kāpu nost tikai kāpumos, pa līdzeno ātrajiem lūšiem bija jātiek garām kā nu prot. Bet paldies droppy un visiem par uzmundrinājumu. Tas bija forši!

  • des des

    @droppy, klasifikācija līdz kaulam reālistiska. Ja vēl tādi dažādu klašu apdzenamie pa 10 skrien ciešā kolonnā, tad sākas haoss :)

    @Lasma3, tieši tā, šoreiz jūtu līdzi arī tiem, kas tika apdzīti! Man arī apniktu, ja ik pēc minūtes vai pat biežāk kāds būtu jālaiž garām! Nu neleks taču Gaujā iekšā, lai laistu garām :)

  • Es droši vien esmu no visiem klasifikācijas tipiem. Bet tā kā šis ir taku skrējiens, tad baigi neiespringstu. Paši taču prakstījās, ka nebūs stadions. Būtu man teikšana par trasi, skrietu pāri Gaujai kur nu sanāk.

  • Rimant, lūdzu, lūdzu nelaid Signi pie trases veidošanas!

  • Jā, droppy diezgan precīzs apdzenamo aprasts sanācis. Tas tiešām nebija viegli – izlēkāt pa tiem krūmiem un brikšņiem, lai tiktu garām buku bariem un vēlāk zaķu bariem. It sevišķi tādam kā man, kas nav radis `padot balsi`. Iemanījos šī pasākuma laikā citu metodi pielietot – piebakstīju priekšā skrienošajam pie tā pleca, pa kuru pusi taisos iet garām. Vairumā gadījumu tīri labi nostrādāja.

  • laacis1981 laacis1981

    Nu piedodiet veči,ka Zaķi bija tik kaitinoši un jums nācās tā cīnīties ,lai viņus apdzītu TAKU skrējienā,Droppy malacis jau pa gabalu dzirdēju dzenu pa labo pusi viņš arī bija vienīgais,kas mani apdzina,bet jā daži nūjotāji,bija kaitinoši,un negrieza ceļu….:)bet vēl trakāk bija ,kā teica sieviņa ,ka daži labi no lūšiem un stirnu bukiem ,negribēja palaist garām sievieti.

  • jans.s jans.s

    Man kā otrā simta skrējējam ne zaķi ne kas cits traucēja. Apdzenamie mietaiņi parādijās tik ap Baiļiem un Abulu. Visi sadzirdot, ka tuvos, skaisti pagāja maliņā. Un par trasi arī nevaru būt objektīvs esot mūžam sirdī Valmieras puika, bet kā līdzenumu žurkai dikti labs posms un kalni nemaz neprasījas.

  • Inga_K Inga_K

    Nu daži nūjotāji tiešām izcēlās – uz aizrādījumu pievaladīt savas nūjas, lai neizlaiž man zarnas, smalki atbild, ka ko nu es te skrienot, trijniekā jau tā pat netikšot :D
    Bet pārsvarā cilvēki pieklājīgi, garām laida, un daži arī uzmundrināja. Visiem laidējiem centos pateikt paldies :)

  • SKM trasē uz šauras takas pretī brauca mtb puikas un lecu malā nedomājot, gandrīz mežģot potītes pēkšņi nokļūstot uz negaidīta un neplānota seguma. Tāpēc neteiktu, ka apdzenamajiem būtu nedomājot jāpalaiž aiz muguras esošie

  • eees eees

    Es būtu apjukušais skrējējs :)
    Bet nu man paveicās- neviens Droppy stilā mani neapdzina un man nebija jāatklāj citiem, ka jaucu labo un kreiso pusi :D
    Ja neskaita “Muzikālos skrējējus” visus citus apdzīt var(bet nu es necīnos par trijnieku, tādēļ brīžiem varu arī samazināt ātrumu un paskriet lēnāk). Jāaizliedz būtu tā mūzika ausīs, mēs tak esam mežā tur it tik daudz dabas skaņu, lai no sirds izbaudītu šo skrējienu ausīm jābūt vaļā! :)
    Paldies organizētājiem par šo sezonu, visas trases bija skaistas! Paldies! :)

  • Agy Agy

    Piekrītu, mūzikas atskaņotāji mežā jaizliedz! Mežā ir jābauda daba un tās skaņas. Mūziku var klausīties LRM.

  • in

    Bet nevar jau zināt no malas. Varbūt tās ausis tikai tāpēc, lai ik pēc km dzirdētu ko endo stāsta. Lai citi nenoklausās.
    Es esmu pa pilsētu ar lielajām ausīm gājusi, lai vējš nepūstu ausīs. Cepurei tiktu cauri. Neslēdzot nekādu mūziku.

  • + Trase forša – daudz taku, blakus upe, viss kā nākas
    + Norādes – apmaldīšanās nedraudēja
    + Sprinta posms tieši laikā maniem spēkiem
    + Temperatūra – skrējās labāk kā karstajos posmos

    – Lūšiem pārāk daudz apdzīšanas manevru, dažās vietās pat diezgan nereāli to izdarīt un/vai traumatiski. Ja priekšā ir 10 buku vai zaķu bariņš, tad ar laišanu garām ir kā ir. Nenosodu skrējējus, bet organizatori lūšu cilpu varēja beigās izplānot nevis sākumā
    – Starts pārāk šaurs, it īpaši uz tiltiņa. Varēja to pārnest kādus 100m tālāk. Uguni piedeva arī nūjotāji, kuri nez kāpēc izvēlējās iespraukties pirms (!) skrējējiem un diezgan nekaunīgi nedeva ceļu.

  • pundurtrusis pundurtrusis

    Ja man kāds pie pleca piebakstītu klusām, es laikam ar sirdi aizietu :D

    Anyway, dikti žēl, ka šogad sanāca uz tik maz SB posmiem tikt, bet nu nekas, nākamgad ir cerība, ka būs vieglāk. Un man tāpat nav žēl ne centa no abonementa, jo šito pasākumu esmu gatava atbalstīt ar visām četrām. Manis pēc varētu iepirkt SB abo kaut uz visu atlikušo mūžu uz priekšu :) Tas tā, maza lirika par to, cik ļoti mīlu SB!

    Ja pie lietas, man gribētos paskriet Smiltenes pusē, varbūt kaut kur piejūrā, piemēram, Carnikavas puse vai citur. Varētu arī atgriezties Garkalnē atkal. Varbūt vēl Vidzeme, Mazsalaca, Salacgrīva, tā puse. Gribētos arī kaut ko GNP, bet nu tur sanāks konkurēt ar CET…

    Par trasi, manis pēc obligāti nevajag dikti kalnainu, priecātos arī par vienkārši foršām takām, purveļiem, šķērsojamām upītēm utt.

    Uz tikšanos mežā!

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.