Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien Facebook profils

23. jūnijs 08:00

Latvijas čempionāti 100 km un 50 km skrējienos – 2015


Vieta: , , ,
Notikums: , , , , ,
Distance: , ,

Mājas lapa: Latvijas čempionāti 100 km un 50 km skrējienos – 2015
Pieteikšanās lapa: Latvijas čempionāti 100 km un 50 km skrējienos – 2015 pieteikšanās

 

Latvijas čempionāti 100 km un 50 km skrējienos arī šogad notiks Višķos, Daugavpils novadā.

Skrējieni norisināsies 5 2 kilometru aplī, kura lielākā daļa vedīs pa asfaltu (P64 ceļš), turp un atpakaļ. Starts, apļu uzskaite, atspirdzinājumi un finišs – stadionā pie Višķu tehnikuma (profesionālās vidusskolas).

Pirmie divi kilometri gan būs jānoskrien piecos apļos pa stadionu. Tad trase vedīs ārā no stadiona pa ielu līdz apgriešanās punktam un atpakaļ atkal līdz stadionam. Pēc desmit 25 divu kilometru apļiem finišēs 50 km distances veicēji, bet simtnieka skrējēji turpinās ar vēl tikpat apļiem. Lēnākie (>10 h) arī pēdējos kilometrus veiks stadionā.

Starts 7:30 8:00 abām distancēm. Kontrollaiki 14 stundas un 7 stundas.

Reģistrācija ir sākusies 4. februārī un notiks līdz 18. jūnijam (100 km) vai 20. jūnijam (50 km). Dalības maksa kārtojama ar pārskaitījumu. Pēc minētajiem datumiem pieteikumus nepieņems.

Līdz 1.06. – lētāk;  dalībnieki saņems numurus ar savas valsts karogu un vārdu;  100 km skrējēji tiks apdrošināti no organizatoru puses. (Bez apdrošināšanas nepielaidīs sacensībām!)

Līdz 10.06. ir iespēja rezervēt naktsmītni Višķos (maksa 10 Euro; droši vien – skaidrā naudā, uz vietas).

Sīkākas ziņas – Andris Dudels (28344558, da-marathon@inbox.lv, andrisdudels@inbox.lv).

 

Čempionāta ietvaros tiks organizēts Līgo tautas skrējiens. Starts tiks dots plkst. 19:30 no Višķu estrādes – līdz Višķu baznīcai un atpakaļ. Kopējais distances garums ir 1.5 km. Balvas garantētas visjaunākajam, visvecākajam, visātrākajam un visradošāk ietērptajam Līgo skrējējam. Aicinām skriet visus, kam ir tuvs aktīvs dzīvesveids, un arī tos, kuri vēl tikai par to domā.   (informācija no Daugavpils novada TIC)

 

  • Iepriekšējie LČ 100 km:   2014. (Višķos);   2013., 2012., 2011. (Lietuvas sacensību ietvaros)

 





    
Atzīmēt piedalīšanos VSK Noskriet kalendārā, var tikai VSK Noskrien biedri. Bet ja tu tāds neesi, tad vari par tādu kļūt.

VSK Noskrien - galvenais nav uzvarēt, galvenais ir noskriet.
VSK Noskrien biedri kas piedalās
Skrējējs
matiss piedalās
flower piedalās
art.is piedalās
voļda piedalās
Māris sekoju līdzi
treneris piedalās
andris13 piedalās
Gatis.K piedalās
reinis.liepa varbūt piedalās
maffija piedalās
Aivars703 piedalās
KristrapsS piedalās
mtiger piedalās
DEEJAYs varbūt piedalās
Tuksnesa vetra varbūt piedalās
vituxre sekoju līdzi
jaka varbūt piedalās
LauraX sekoju līdzi
Hiēna ļoti skauž
Ultralapsa piedalās
runnerchick varbūt piedalās
Trakais piedalās
Čipsinieks piedalās
Ingmar ļoti skauž
Kods sekoju līdzi
Vančuks piedalās
Lielkuilis piedalās
OreMan piedalās
Andulis piedalās
Artūrs Ketlers piedalās
vitaminka D piedalās
Kristaps Broks piedalās
DS93 ļoti skauž
Ina sekoju līdzi
ilZZuks sekoju līdzi
Mošķis ļoti skauž
Mārtiņ š piedalās
svans sekoju līdzi
Čingons no Babītes piedalās
SelfijuPavēlniece sekoju līdzi
englishteacher piedalās
100km piedalās
Artūro sekoju līdzi

Piedalās - 25

Varbūt piedalās - 5

Seko līdzi - 9

Ļoti skauž - 4

256 komentāri rakstam Latvijas čempionāti 100 km un 50 km skrējienos – 2015

  • Andulis

    Esošie un nākamie ultristi ir aicināti izteikties par iespējamo datumu! Pašlaik ideja par 23.06.2015.

    Sākums sarunai – ŠEIT.

  • dot dot

    Jau vairākus gadus dzirdu runas par to, ka Ventspilī nākamgad būs maratons. Varbūt tieši 2015. runas pārvērtīsies darbos, bet es uz to derībās naudu neliktu. Vairāk jāsatraucas par konkurenci ar Laulasmā Ultra pasākumu 13.-14.jūnijā.

    Ja Andris13 ir izdomājis rīkot pasākumu tieši pirms Līgo svētkiem, lai rīko. Svarīgi ir dabūt atļauju šim datumam no pašvaldības un publicēt par to ziņas portālos. Informācija par trasi ar bildēm arī nenāktu par ļaunu. Ja datums būs stingri noteikts vismaz 8 mēnešus pirms pasākuma, tad daudzi mūsējie un arī ārzemnieki to iekļaus savos kalendāros.

    Tāpat vajadzētu publicēt šī gada rezultātus. Ideāli būtu publicēt vienuviet visu iepriekšējo gadu rezultātus.

  • Kvaki Kvaki

    dot māk salikt punktus uz “i”,pieminot visus tuvākos ietekmējošos skrējienus!’
    Manuprāt,datums pat ļoti piemērots.
    Un tā kā Latvijā ir teiciens”līst kā pa Jāņiem”..ko vēl vairāk var vēlēties:)

  • Andulis

    Piebilstot dot komentāram:
    kaut kāds risinājums/sadarbības variants būtu jāatrod pasākuma mājas lapas piepildīšanai ar VISU informāciju (nolikumi, trases, agrākie un svaigie rezultāti, reģistrācija, pieteikušos dalībnieku saraksti, organizatoru kontakti, …) un REGULĀRAI atjaunināšanai!

    Vienalga, rundaugavpils.lv, 42km.lv vai vēl kādā citā. Pašlaik abas minētās ir pamiruma stāvoklī :( Ja es kaut ko zinātu/prastu šajā jomā – pieteiktos palīgā; diemžēl, neprotu.

  • Kvaki Kvaki

    Šinī jomā esmu pilnīga nulle..:(
    Bet neticu,ka mūsu rindās nav IT guru.

  • Jekaterina Jekaterina

    Man IT nav galīgi svešs, es varētu pieteikties brīvprātīgajos palīgos pie mājas lapas(lapu) sakārtošanas. Droši vien jāsazinās ar Andri.

  • Andulis

    Sanāk, ka 23.06. vairumu tautas apmierina?!

    Atgādināšu, sākumā bija bažas, kā tas savienojams ar pusmaratonu un maratonu(!) Ventspilī 21.06. – kas, visticamāk, joprojām būs arī populārā seriāla “Skrien Latvija” sastāvdaļa…
    Citi konkurējoši pasākumi jūnija vidū un beigās – Laulasmaa Ultra; Īsākās nakts skrējiens.

  • Trakais Trakais

    Ventspils pietiekamies skaidri apsolīja, ka 21.06.2015. tur notiks maratons. Līdz ar to rīkot 50/100 km pēc 23.06.2015. nav īsti prātīgi, ja grib piesaistīt daudz skrējēju. Man gan nav iebildumu pret jauku ģimenisku gaisotni.

  • Artūro

    Es vairs netaisos uz 100km LČ, bet ja jāizsaka viedoklis, tad nevēlētos šajā datumā. Peace!

  • Andulis

    Pareizi ir, Artūro. Arī Lapzeme konkurēs (26./27. naktī).

  • Trakais Trakais

    Kopumā gan viss atkarīgs no tā vai šis būs vai nebūs Kefīra kausa posms. Andrim ar Ņergām jārunā.

  • Edgars Simanovičs Edgars Simanovičs

    Man Latvijas čempis 100km interesantāks šķistu septembra otrajā pusē vai pat oktobrī.
    Būtu forši sezonu noslēgt ar PB 100km :P :P

  • Andulis

    Tad varētu būt 3. oktobris – ja “apkārtējie” mači paliek tāpat kā šogad..

    Savukārt, 23. jūnija variantu vērtējot, varbūt kādam interesē, ka būs atkal “garie Jāņi” – piecas brīvdienas, 20.-24.06. It kā jau labi? likumi.lv/doc.php?id=266487

  • Jekaterina Jekaterina

    Es arī balsotu par rudeni, iespējams, tad paspēšu uz 50km sagatavoties.

  • dot dot

    Rudenī diennakts gaišais laiks ir zem 14 stundām. Tāpēc rīkojot šajā laikā 100km sacensības ir jānodrošina mākslīgais apgaismojums, kas krietni sašaurina pasākuma vietu izvēli.

  • Edgars Simanovičs Edgars Simanovičs

    Ja tik vien cik apgaismojums ir problēma, tad portatīvie galvas lukturi ir labs risinājums, tiem kam trasē sanāks pavadīt mazliet vairāk laika.

    Manuprāt, 100km rudenī būtu tikai loģiski.
    Gan gaisa temperatūras ziņā, gan arī tāpēc, ka visiem gribētājiem būtu viss pavasaris un vasara lai pienācīgi sagatatovtos šim pasākumam un kas zin varbūt tieši tāpēc, ka būs kārtīgi gatavojušies, finišēt sanāks vēl diennakts gaišajā laikā! :)

  • Nav jau teikts, ka kontrollaiks noteikti jāatstāj tās pašas 14 stundas. Šī gada 3. oktobrī, piemēram, civilās krēslas ilgums būs gandrīz 13 stundas. Šajā laikā noteikti var iztikt bez luktura, droši vien vēl nedaudz ilgāk.

  • Andulis

    1. Kā lēnā gala pārstāvis, gribētu tomēr aizstāvēt 14 stundu kontrollaiku – tas iedrošina vispār mēģināt. (Ja pērn Viļņā šīs 14 h neatvēlētu, tad veiksmīgo pirmoreiz finišētāju bariņš būtu noteikti mazāks.)

    2. Ja pasākums notiek rudenī UN arī nepārklājas ar kādu “Skrien Latvija” posmu (kā šogad ar Jelgavu vai nākamgad faktiski ar Ventspili, ja paliktu Līgosvētku variants) – ir pamats cerēt uz lielāku dalībnieku skaitu. Tad varbūt arī stundu drīkstētu nogriezt kontrollaikam…?? Bet mazāk par 13 h gan ne!

    3. Šķiet, pirmais paziņotais datums šī gada simtniekam (6.09.) bija tomēr labs kompromiss starp vasaras patīkamo gaišumu un rudens patīkamo temperatūru… Vienīgais trūkums: traucētu viskautkam, galvenokārt jau maratona LČ Valmierā; un pārklātos ar Jūrmalas pusīti.

    Varbūt nākamgada 5. septembri (+/- nedēļa?) tomēr ir vērts ARĪ apdomāt.

    4. Īstenībā varētu arī 3. oktobrī ar 13 h kontrollaiku (starts tad ne vēlāk kā 7:00 būtu jārealizē arī dabā). Tikai laika apstākļi drusku baida. Ja sauss un drusku saulains ‘zelta rudens’, tad jauki… ja uznāk lietus periods – nebūs patīkami ne skrējējiem, īpaši debitantiem, ne arī organizatoriem…

  • ansiso ansiso

    Kāds vispār sakars Skrien Latvija posmiem (pusmaratona distancēm) ar 100 km? Pusmaratoni Latvijā notiek vairāk kā 10 gada laikā, kamēr 100 km drusku retāk. Loģiskāk patiešām būtu oktobrī, jo pēc 100 km tomēr paiet vairāk kā mēnesis, kamēr atgūstās un salāpās. Pie tam, ja rīko šādā datumā, var cerēt, ka arī kāds no LV elitniekiem tur šoreiz izdomās pieteikties. Orgi jau var dažus lukturīšus lēnākajiem nodrošināt. Tādu jau nav daudz

  • pusmaratoni jā, to ir daudz, bet ar maratonu negribētos gan vienu dienu pa vidam. un oktobrī ir SKM, nez kā tiem, kuriem vajag daudz laika lāpīšanās procesam. un kas būtu jāsaprot zem vārda elitnieki? Zinu tikai vienu, kurš labprātīgi bez veselības problēmām atteicās no dalības Višķos

  • Andulis

    Ir pamats cerēt, ka nākamgad jau divi “Skrien Latvija” posmi piedāvās arī maratona distanci.. ;)

    Sakars, manuprāt, tomēr pastāv. Gan jau arī šogad – ja 12.07. nenotiktu Jelgavas pusīte, tad vēl daži no tās pieveicējiem būtu devušies uz Višķiem. Ja ne uz 100, tad uz 50 km. Tā kā abas distances laikam arī nākamgad būs komplektā(??), tad potenciālie 50-nieka klienti arī jāņem vērā.
    “Skrien Latvija”, kā zināms, ir tāda lieta – komandas. Varbūt kāds skrietu 50/100, bet, ja vienlaikus jākrāj punkti SL komandai..
    Atmiņā palicis pazīstama biedra komentārs ziemā par šī gada 12.07.: “Datums izvēlēts speciāli, lai atkratītos no pusmaratonmīļiem?” Var to tulkot dažādi, bet pieļauju, ka būtu piedalījies, ja ne SL posms.

    Vēl jau arī interesanti – kur nākamgad būs LČ pusmaratonā? Vai tik ne kādā no SL posmiem.. Ja paliek Ventspilī, tad varbūt šādi drusciņ “palīdz” nobīdīt LČ 100 km uz rudeni :)

    Lukturīšus gan jau lēnākie spētu arī paši sev nodrošināt, to varētu no orgiem neprasīt.

  • Andulis

    “oktobrī ir SKM, nez kā tiem, kuriem vajag daudz laika lāpīšanās procesam” — Jāizvēlas – būsi asfaltnieks vai kalnietis 2015. gada oktobrī :) Visu apvienot nevar un nevajag.

    Vai arī jāmācās ātri lāpīties :)

  • dot dot

    Latvijā pagaidām ir seši mēneši bez maratona vai ultras. Rudenī brīvs ir tikai novembris. Novembra vidū starp saullēktu un saulrietu ir gandrīz precīzi astoņas stundas.

    marts – Rīga–Valmiera, 107 km
    maijs – Rīgas maratons 42,2 km
    jūlijs – Daugavpils 50&100 km
    augusta sākums – Cēsu ECO Trail 80 km
    augusts beigas – Baso pēdu ultramaratons 53 km
    septembris – Valmieras maratons 42,2 km
    oktobris – Siguldas kalnu maratons 55 km

  • dot dot

    Tā kā SKM ir oktobra beigās, teorētiski varētu ielikt vēl vienu ultru oktobra sākumā.

  • ansiso ansiso

    Anduli, ja kāds izvēlas parastas pusmaratona sacensības tā vietā, lai piedalītos LČ 100 km, tas jau parāda nenopietno nolūkus un to, ka 100 km nav īpaši prioritārs šim skrējējam. Daži nenopietni skrējēji mazāk 100 km sacensībās: vai tikai tādēļ jāmaina datumi?

    SKM tagad Latvijā tiek piedāvāta viena alternatīva. Un man grūti saskatīt kaut kādas kopsakarības starp ilgstošu monotonu apļošanu pa šoseju un skriešanu pa dubļiem, meža takām, stāvām nogāzēm. Pasaulē ir ļoti daudz ultramaratonisti, kas piedalās pārsvarā tikai gludajos vai arī tikai kalnu skrējienos.

    Nešaubos, ka kāds elitnieks atrastos, ja būtu oktobrī. Šeit domāju tādus, kas skrien maratonu tuvu 2:30h vai pat ātrāk.

  • dot dot

    ansiso, vai pareizi saprotu, ka tu nākamgad skriesi 100km, ja to rīkos oktobrī? Vai vismaz apsolies sarunāt piedalīties kādu, kas skrien 100km zem astoņām stundām?

  • Andulis

    “grūti saskatīt kaut kādas kopsakarības starp ilgstošu monotonu apļošanu pa šoseju un skriešanu pa dubļiem, meža takām, stāvām nogāzēm” — Kopsakarība iemiesota Matīsa un Imanta A. personās :) Viņiem taču pensijas plāns atkarīgs no/balstīts uz šosejas apļiem!

  • Andulis

    Par “parastu pusmaratonu vs. 100 km” – te es varētu būt piemērs, vismaz daļēji. Gribu 2015. gadā noskriet parastu Ventspils maratonu (42,2 km), tāpēc šaubos, vai pieteikšos divas dienas vēlāk plānotam LČ 100 km. (Kategoriski izslēgts tas nav.. bet tomēr maz ticams..) Pilnīgi piekrītu, ka esmu nenopietns skrējējs; nekāds kreņķis par to nav :)

    Līdzīgi varētu domāt vēl kāds. Īsti nezinu, kā andris13 skatās uz šo lietu – vai viņam LČ sarīkošanai pietiek ar pusduci ātro, nikno, jeb tomēr labāk, ka fonā klumpačo arī bariņš nenopietno? :) Ja pirmais variants, tad var arī palikt 23.06., droši vien.

    Ansi, vispār jau mēs abi oktobrim dodam priekšroku, salīdzinot ar jūniju, vai ne? :)

  • Lielkuilis

    Vēl jau jāņem vērā tāda lieta kā izglītošana – lai nenopietnie kļūtu par nopietniem, ir jādod iespēja mēģināt.

  • 100KM

    Varbūt jāskatās pēc DOT ieteikuma:
    21.Marts – Rīga–Valmiera, 107 km
    17.maijs – Rīgas maratons 42,2 km
    30.Maijs-Daugavpils 50&100 km ??????
    13.Jūnijs-Laulasmaa 211km
    20.Junijs-Ventspils 42,2km
    vai arī 11.Jūlijs – Daugavpils 50&100 km ??????
    Augusta sākums – Cēsu ECO Trail 80 km
    Augusts beigas – Baso pēdu ultramaratons 53 km
    Septembris – Valmieras maratons 42,2 km
    oktobris – Siguldas kalnu maratons 55 km
    Man jau liekas , ka rudenī taisīt 100km skrējienu ir galīgi garām!
    Rudenī paliek tumšs , nevar vairs ielekt ezerā nopeldēties….
    Mans labākais variants – 30.Maijs(14 st.laika limits un 7.00 starts).

  • Andulis

    Var jau arī tā.. Bet tad, atbilstoši citam dot ieteikumam (kam vispār piekrītu), šis 30.05.2015. datums būtu oficiāli jāsaskaņo un jāizsludina jau pavisam drīz! Ideāli, ja pirms 30.09.2014. Drusku šaubos, vai tā notiks?

    Būtisks šķiet arī Edgara Simanoviča teiktais par rudens variantu – “visiem gribētājiem būtu viss pavasaris un vasara lai pienācīgi sagatavotos šim pasākumam un kas zin varbūt tieši tāpēc, ka būs kārtīgi gatavojušies, finišēt sanāks vēl diennakts gaišajā laikā! :)“.

    Bet labāk par 23.06. liekas gan, tas tiesa ;)
    Gandrīz vai jālūdz Signim uztaisīt aptauju ar variantiem.. Sanāk četri vai pieci:
    30. maijs
    23. jūnijs
    11. jūlijs?
    5. septembris
    3. oktobris

  • Andulis

    Atcerējos domu apmaiņu par nākamgada 50/100-nieciņa datumu.. Varbūt andris13 var komentēt? Ir kāda lielāka skaidrība šobrīd?

    Tikmēr ventspilnieki neoficiāli, bet gana pārliecinoši vēlreiz apstiprinājuši, ka savu “Skrien Latvija” posmu rīkos 21.06.2015. Pēc četrām diennaktīm, domājams, to paziņos arī oficiāli.

  • Artūro

    Š.g. Haanja100 rezultāti veiksmīgi pierāda versiju par LČ100 rīkošanu rudenī ar argumentiem:
    *) fizkultūrieši ir labāk uzkačājušies nekā sezonas sākumā/vidū;
    *) diennakts dabīgajam apgaismojumam nav vērā ņemama nozīme (PČ Katarā arī skrien vakarā);
    *) gaisa temperatūras ietekme: vasarā karsts, bet rudenī ir jāskrien, lai būtu silti :)) (ja rudenī ir nokrišņi, tad gan ir grūtāk)

  • Andulis

    LČ 50/100 datumu izvēle drusku mainās, sekojošu apsvērumu dēļ:

    * 6. jūnijā būs “Zilonis tumsā” – tātad rīkot simtnieku nedēļu iepriekš (30.05.) vairs nav tik labi. Vismaz tiem, kas gribētu pacīnīties par Kefīra Kausu. Bet iespējams tomēr būtu – ja TAGAD to izsludinātu oficiāli.

    * Siguldas kalnu maratons pārceļas agrāk – uz 3. oktobri! Informācija no paša Normunda.
    Šosejas ultrai oktobrī atliek 17. vai 24. datums. Viens no tiem būtu dienu pirms Ozolnieku pusītes (drīzāk 17., bet galvot neņemos). Sanāk, ka orientējoši 24.10. būtu “rudens varianta” 50/100.

    Joprojām paliek šogad iemēģinātais 11.07. variants (karstums? pārklājas ar Jelgavas pusīti = SL posmu; varbūt +/- nedēļu pabīdīt?),
    kā arī 5.09. iespēja (visai labi gaismas un temperatūras ziņā; iespējama pārklāšanās ar Jūrmalas pusīti; zināmā mērā ietekmētu LČ maratonā (20.09.) rezultātus).

    Gan jau vēl kaut ko var sadomāt :) Taču vajadzētu būt skaidrībai tuvākajā laikā (nedēļās). Ja nu andris13 galīgi nevēlas atkāpties no Līgosvētku LČ 23.06. idejas – lai ir… Bet tad oficiāli.

  • Gatis.K Gatis.K

    Pēc šeit pielikumā atrodamās info http://lat-athletics.lv/26112014-kalendaraja_konference_apstiprinats_2015_ pasākums notiks 13.07.2015 Daugavpilī

  • Andulis

    Gan jau pielikumā domāts bija 11.07.2015, sestdiena. Kāds sajauca “virzienus” ;)
    Kad īstenībā notiks, to nu pagaidām zina vien andris13.

  • Lielkuilis

    13.06. arī sestdiena…

  • Andulis

    Hmm… Domā, ka LVS kalendārā ir sajaukts mēnesis, nevis diena/datums?! Var jau būt… bet tas tāds neparastāks variants šķiet…

    Pārklātos ar Laulasmaa Ultra… Kaut gan, kāds gribētājs jau atrastos arī uz 13.06., gluži visi pie igauņiem nebrauktu.

  • Andulis

    Tā visa gan tāda spriedelēšana. Vēl jau 23.06. ideja nav atcelta.

    Vai varbūt ir??
    Andri – ja esi attapies no Kataras brauciena, varbūt par nākamā gada LČ vari tautu apgaismot? Vismaz nodomu/ideju līmenī, kaut labāk būtu jau saskaņot un izsludināt oficiāli.

    Pie “oficiāli” pieskaitu arī nopietnu un kaut cik detalizētu (vairāk par 1 teikumu) informāciju tepat – noskrien.lv komentāros.
    Mājas lapa pasākumam būtu nepieciešama, tik un tā… Ja ne vairāk, tad kaut vai FB variants kaučkāds… Varētu gan atsvaidzināt http://rundaugavpils.lv/, kas stāv nemainīga pusgadu (kopš maija vidus, cik atceros)… Tikmēr 42km.lv mirusi dabīgā(?) nāvē… R.I.P.

  • Jekaterina Jekaterina

    Sveiciens skrējējiem!
    Vakar runāju ar Andri. Latvijas čempionāta 50km/100km datums esot nosprausts – 23.jūnijs. Nolikums ir izstrādē, vajadzētu parādīties tuvākajā laikā. Kā arī tuvākajā laikā tiks uzsākti mājas lapas (rundaugavpils.lv) atjaunošanas darbi.

  • Andulis

    Līgo vakarā blakus siera ritulim savu vietu atradis Kefīra kauss :) Pārāk priecīgs neesmu, bet paldies, ka vismaz skaidrība

  • Anduli, nu nebēdā tik ļoti. Noskrien un Līgo!
    Tā nogale jau vispār būs ultramaratonista sapnis. Un kas vienam sapnis citam murgs. Ventspils maratons arī turpat un tagad šāds pasākums. Turpat arī būtu jābūt “Īsākās nakts skrējienam” divas dienas iepriekš. Tur būs ko, kā tagad populāri teikt – ballēt.

  • Imants A. Imants A.

    Ka tik mums nākamgad nesanāk divi 100km…

  • Vakar vakarā pāris stundu laikā salikās divas, trīs lietas kopā, kas deva mājienu, ka tomēr Līgo varētu svinēt Višķos. Šobrīd man trūkst pretargumentu, lai Latgalē nepasēdētu pie ugunskura ar vēl dažiem svētku rekvizītiem

  • Andulis

    Vēl gan nav skaidrs, vai skriešana būs Višķos, vai tomēr atkal Daugavpils ielās. Nu, Matīss un vēl dažs labs gan spēs pēc finiša līgodami *doties*, kur vajadzēs :)

  • dot dot

    Cik man zināms, skriešana būs Višķos.

  • Latvijas čempionāts 50&100 km skrējiena notiks 23. jūnijā Višķos, „Līgo” svētku ietvaros.:)
    http://old.daugavpilsnovads.lv/Photo.aspx?qid=m3185&year=2014&galleryid=10c70574-c7ef-4085-a0be-766e489222e5

  • Andulis

    Paldies, Andri!
    Datums un vieta ir, pusgads laika arī ir, gaidīsim nolikumu :)

  • Andulis

    Personīgi man šogad (2014.) tā savādi likās, ka LČ 50 km rezultātiem tika pievienoti arī simta veicēju starplaiki pēc pusdistances. Tas pat nebija nolikumā paredzēts! …Lai cik lēns biju pats, tomēr zem piecām stundām palīdis būtu, ja tikai “pusīti” skrietu. Tagad sanāk, ka 50 km čempionātā uzrādīju 5:03:12. Neliekas labi salīdzināt “īstus” 50 km rezultātus ar starplaikiem.

    Varbūt 2015. gadā kārtību var drusku mainīt? Starplaikus fiksēt tikai pašu zināšanai un DUV statistikai. Nelikt klāt pie Latvijas čempionāta 50 km skrējienā rezultātiem.
    Izņēmums varētu būt tie 100 km skrējēji, kuri pusi gan sasniedz, bet izstājas, neveikuši visu distanci. Viņi tiešām kā mierinājumu būtu pelnījuši ieskaitītu rezultātu 50 km.

    Šādā gadījumā tad visi, kas noskrien vismaz 50 km, skaitītos uzrādījuši rezultātu VIENĀ no diviem vienlaicīgi notiekošiem Latvijas čempionātiem. Domāju, tā būtu loģiskāk. Kā liekas Andrim un citiem spečukiem? (Varbūt ir kādi IAAF, IAU noteikumi, kas diktēja šogad tā rīkoties? Lūdzu apgaismot.)

  • Aivars703 Aivars703

    Neesmu spečuks, bet noteikti atbalstu par viena rezultāta uzrādīšanu (50 vai 100). Tas noteikti ir būtiski tiem skrējējiem, kas dažādu iemeslu dēl nesasniedz 100km finišu. Neatbalstu 2 rezultātu ievadīšanu, jo pavirši skatoties rezultātus (neiedziļinoties datumos) var likties ka veiktas divas distances katra pa sevi (tas ir divas ultras)

  • Lielkuilis

    Manuprāt, godīgi, ka ir dubultā ieskaite, jo citādi nav iespēju startēt gan 50km, gan 100km LČ. Ja citā laikā notiktu 50km LČ un pie 100km būtu satelītdistance 50km, tad gan tikai un vienīgi atsevišķas lietas.

  • Andulis

    Ir iespējas, varētu startēt gan vienā, gan otrā LČ. Tikai ne abos vienlaicīgi ;)

    Šī gada Višķu variants līdzinās situācijai, kad (pieņemsim uz mirkli) septembrī Valmierā ne vien maratona distancē notiktu LČ, bet vienlaicīgi arī pusmaratonā… un turklāt maratonistu starplaiks pēc otrā apļa tiktu ieskaitīts pusmaratona čempionāta rezultātos… ;) :)

    (Labi, es jau saprotu, ka 50 km Latvijā ir vienreiz gadā, pusmaratoni krietni vairāk. Teorētiski, tas varētu nozīmēt, ka tiešām vajag otru 50-nieku?)

    Ja nu kaut kāda iemesla dēļ šausmīgi vajag dubulto ieskaiti – lai tā būtu, pārdzīvosim :) Tomēr nesaprotu, kādēļ noteikti jāskaitās startējušam visos čempionātos? Pat, ja daži no tiem notiek vienlaicīgi?

  • ansiso ansiso

    Pievienojos Andulim. Tas, ka 100km skrējēji vēl iet 50km ieskaitē, tikai grauj visu sistēmu, jo dažs labs skrien jūtami ātrāk pirmos 50km tik speciāli tai ieskaitei, līdz ar to 100km laiks ir krietni sliktāks nekā tad, ja skrietu uz maksimālo 100km. Grūti interpretējami 100km rezultāti, jo nākas šķirot tos, kas skrien ātri pirmos 50km no tiem, kas koncentrējas tik uz 100km. Un vai vispār ir vajadzīgs LČ 50km distancei, ja reāli šā vai tā LV vadošie maratona skrējēji tur neskrien? Tad jau arī 30km un 20km un varbūt arī 15km distancēs vajadzētu Latvijas čempionātu rīkot.

  • treneris treneris

    Tiešām kaut kāda galvas jaukšana, gandrīz smiekli nāk, cik sarežģīti izklausās. Liekas, ka tos 100 km ir vieglāk noskriet nekā izprast, kā viss tiek vērtēts. Normāli cilvēki taču var vienkārši noskriet 50 vai 100 km un priecāties par to, nevis vēl stundu galvu lauzīt, kas, kur, kā tiek ieskaitīts.

  • Andulis

    “Vienkārši noskriet” ir forši. Svaigs piemērs – Chingona veiktā kliņķa spodrināšana.

    Tomēr, ja jau uz pasākumu braucam labu gabalu, maksājam naudu, ja tas skaitās valsts čempionāts – tad nebūtu pārmērība vēlēties, lai rezultātos āboli netiktu jaukti kopā (salīdzināti) ar bumbieriem :)

  • Lai izpildītu visus nepieciešamus starptautiskos noteikumus vajadzīgs milzīgs naudas ieguldījums un rīkot divus atsevišķas sacensības biedrība nepavilks. Katrs uzlemj pats kādu distanci un kā skriet. Es negribu lai būtu tā, ka 2001 gada , kad visi Jūrmala sēdēja un gaidīja kādu es distanci skriešu 50 vai 100km. Kad es pieteicos uz 100km, pārējie aizgāja uz 50 km un 100km skrejām trijatā. Es domāju ka Latvijas apstākļos ja cilvēks var vinnēt divas distances – lai vinnē. Kāda problēma? Noskrieniet 50km -3:10, vinnēsiet Valdi. Un Latvijas čempiona tituls Jūsu :)

  • Lielkuilis

    Kā kulaks uz acs.
    Paldies Andri par to, ko Tu dari.

  • sacensībās 50 km nekad neesmu skrējis, kaut statistika varētu uzskatīt savādāk. bet tas ir otršķirīgi. Arī KK ieskaite vēl jāapdomā, divas sacensības (100km un 50km) daudz ko atrisinātu, bet varam to arī atstāt uz 2016 vai vēlāku laiku.

  • dot dot

    LVS joprojām šosejas 50km nav klasifikācijas sporta klasēm. Kas būtu jādara, lai vismaz 2018.gadā tā parādītos?

  • Sievietes 100km vispār neskrien, bet nez, vai to 50km vajag. būs vēl dārgāk sareīkot :)

  • treneris treneris

    Anduli – Ar to “vienkārši noskriet” es gribēju teikt, ka tiem, kuri skrien īsos krekliņos, ar šortiem un vieglās čībās noteikti ir salīdzinoši vieglāk skriet nekā piem., militāristiem – speciālajā ekipējumā, vēl ar 20 kg mugursomu uz pleciem un tad kaut kā nomoci to distanci. Parastajiem cilvēkiem tas, manuprāt, ir “vienkāršāk”. 12.07.14. ja nemaldos Mārtiņš Sirmais skrēja 100km ar armijas lielajiem zābakiem, frecā (armijas “krekls”) un 50 km finišēja, no manis atpaliekot tikai par kādām 2 min, kaut es skrēju kā “normāls cilvēks”.

  • Andulis

    Mārtiņš Sirmais ir speciāls gadījums :) Protams, viņam daudz grūtāk!

    Bet tas gan ir atkal cits jautājums. Nav jau nevienam liegts sevi papildus pamocīt.

  • treneris treneris

    Jautājums tiem, kuri ir vismaz 1- reiz dzīvē vienas dienas laikā piedzīvojuši skriešanu virs 50 un līdz 100km vai pat vairāk – vai pēc skrējienna nav bijušas veselības problēmas, piem., sirds ritma problēmas u tml.? Ne jau katru dienu kas tāds tiek darīts.

  • in

    Nē, nav bijušas problēmas.
    Ja būtu bijušas, tad tak neatkārtotu. (Daži SKM 50+, 2 Viimase Öö Unistus 90+)

  • Guna Guna

    Nē, vien “pārejošas neērtības” kājās, varbūt noguruma sajūta, pulss gan skrējienos vēl dažas dienas stipri augsts. Ar katru ultru pēcsajūtas uzlabojas (viss ātrāk atgriežas normālās sliedēs). Bet es jau ātri neskrienu, ātrajiem varbūt savādāk.

  • edGars

    par sajūtām dienu pēc 50+km: “varbūt noguruma sajūta” iet pie spārnotajiem teicieniem, tūlīt aiz druupija “tikai līdz Valmierai” (var būt un var nebūt noguruma sajūta)
    pats arī pēc 4 50+ pagājušā gadā jūtos vesels (normāls). Atjaunoties laiku vajag, bet tas jau ir kas cits. Es gan arī nevienu no 4 neesmu skrējis “līdz kliņķim” t.i. uz ātrumu.

  • dot dot

    Jo vairāk trenējas pirms ultras, jo mazākas sekas pēc tās. Nākamajā dienā miera stāvokļa pulss ir kādus 10 sitienus augstāks, bet aiznākamajā jau ir atpakaļ pie 40.

  • ja nākamajā dienā skrien stīvo jūdzi, tad veselība atgriežas, tā vēsta ņerdzīgs ticējums

  • in

    :D Un kam veselība nav pazudusi, tas ir laimīgs to jūdzi neskriet.

  • Jekaterina Jekaterina

    Ir publicēts 100km distances nolikums: http://www.rundaugavpils.lv/nolikums/. Top arī 50km nolikums. Reģistrāciju sacensībām plānots uzsākt 1.februārī.

  • Andulis

    Paldies!
    Cik saprotu, lieli jaunumi pagaidām nav iecerēti. Varbūt vienīgi tā apdrošināšana. Un pastāv cerība skriet 5 km aplī, bet garantēts tas nav.

    P.S. Vispār, progress vērojams! :) Vairāk kā 5 mēneši vēl, un jau daudzmaz skaidrība.

  • Bija laiks, kad apdrošinātāji nekrāmējās ar privātpersonu veselību apdrošināšanām, un šo pakalpojumu varēja dabūt tikai uzņēmumu darbinieki. Neesmu interesējies, vai tie laiki ir pagājuši un šodien jebkurš var apdrošināt savu veselību.

  • Andulis

    Īsti negribas ticēt, ka privātpersonas VISPĀR nebūtu varēts apdrošināt… Kad?

    Taču par to nav jāsatraucas, ja vien 4 mēnešu laikā (februāris-maijs) piereģistrējas līgošanai. Vismaz, tā sapratu..

  • shahs shahs

    Veselības apdrošināšana? Tiešām? Veselības apdrošināšanu var tikai iegādāties uz gadu dažās kompānijās, turklāt tā sedz tikai stacionāros un ambulatoros pakalpojumus (bez papildfīčām). Cik man zināms LV neatliekamā medicīniskā palīdzība ir bez maksas. Tad kādam mērķim ir paredzēta šī apdrošināšana?
    Vai tā tomēr ir domāta nelaimes gadījumu apdrošināšana? Bet atkal – laužot kāju, neatliekamā palīdzība ir bez maksas, savukārt kāda gan būtu sacensību organizatoru rūpe par sportista rehabilitācijas izdevumiem?
    Uz ārvalstu mačiem parasti pērku ceļojumu apdrošināšanu, kas sedz gan nelaimes gadījuma riskus, gan ārstēšanās izdevumus. Bet LV tas nestrādās. Te prasītos precizējumi….

  • Inga_K Inga_K

    Būtiski, ka parasta apdrošināšana parasti neattiecas uz sacensībām. Vispār diezgan sviestains nosacījums, prasās pēc precizēšanas, tai skaitā – kas tā par apdrošināšanu, kas tiks nodrošināta, ja piesakās līdz 01.06.

  • Agy Agy

    Cik zinu jātniekiem un motosportistiem ir speciāla apdrošināšana, jo ir sacensības, kur pat prasa to! Es pat skaprotu kāpēc! Bet skriešanā, nav ne jausmas kāda varētu būt! Nelaimes gadījumu neaprobežojas ar neatliekamo palidzibu, tur iet ari arstesanas un kompensaciju locekla vai manu zaudesana, bet tadai parastiir punkts par sportu!

  • treneris treneris

    Nezināju, ka 2013. gadā 100 km skrējiens notika tieši “Viņģa” parkā Lietuvā. Ironiski, ka tajā pašā gadā tur viesojās arī “Depeche Mode” ar koncertu. Viņiem taču ir albums “Ultra”.

  • Andulis

    Tieši tā, DM “Viņģa” parkā bija tikai nedēļu vēlāk, 27. jūlijā. Atceros, ka klusībā gudroju – būtu jābrauc atkal :) Tālāk par gudrošanu netiku..

  • Man dažreiz pārmet, kāpēc es uz Ultra čempionātiem neņemu kaut kādus, it ka stiprus skrējējus. Lūdzu – tas ir oficiālie normatīvi. Un ja es varu sarunāt ar IAU vadību paņemt kaut kādu „lieku” cilvēku , tas liecina ka tas cilvēks uz šim sacensībām būs nepieciešams Latvijas komandai.

    PČ 100km IAU oficiālie normatīvi

    A-runner B-runner C-runner
    MEN < 7:00H < 7:30H < 8:00H
    WOMEN < 8:30H < 9:00H < 9:30H
    Latvijas izlases kandidātu saraksts uz PČ 100km Winschotena 12.09.2015
    1.Actiņš Jānis 7:26:56 PB
    2.Ņilovs Valdis 7:45:15 PB
    3.Dudels Andris 7:46:27 PB
    4.Ķeģis Gunārs 7:46:49 PB
    5.Simanovičs Edgars 7:51:07 PB
    6.Zaķis Raivis – debitants (50km-3:13:44 Latvijas rekords)

  • treneris treneris

    Sāku domāt, vai uz šo 9h – 14h aktivitāti būtu jāņem līdzi 1 mp3 pleijeris un jātaupa baterija, vai jāpērk speciāli vēl viens? Tas pats attiecas uz pulsometru. Palasījos, ka daudziem pagājušogad distances vidū vai beigās visas baterijas bija beigtas.

  • Andulis

    Var vispār neņemt līdz pleijeri uz šāda ilguma aktivitātēm, bet “pleijot” = dziedāt pats :)
    Daži kluba biedri tā arī dara – ja ne Višķos, tad igauņu mežos… (ne es)

  • galvenais, lai kedas nenodilst

  • Andulis

    daudziem pagājušogad distances vidū vai beigās visas baterijas bija beigtas” — Manā gadījumā, bateriju izbeigšanās pērn vairāk attiecās uz kājām… un arī visu rumpi + galvu :) Diemžēl.

    Bet varētu arī kāds nopietnāks cilvēks pakomentēt, par tēmu.

  • dot dot

    treneri, priekš gadžetu lādēšanas lauka apstākļos ir tāda lieta kā USB Power Bank: http://is.gd/V1D1o9

  • treneris treneris

    Anduli, būšu pārpratis tavu humoru. Protams, ka šādos pasākumos vissvarīgākās ir organisma “baterijas”, bet mūzikas pleijeri un pulsometri ir daļēji otršķirīgi. Nevar izturēties nenopietni pret šādām distancēm, ja pat titulētie Latvijas maratonisti Prokopčuka un Žolnerovičs, ja sapratu, ultras vienkārši neksrien.

  • Guna Guna

    Nopietnie (maratonisti) ultras neskrien, ultras skrien nenopietnie ;)

  • dot dot

    McMillan kalkulators domā, ka Useins Bolts varētu skriet maratonu uz 2:06:50 (3:00/km). Bet Useins turpina spītīgi skriet sprintus nevis maratonus. Dīvaini, vai ne?

  • treneris treneris

    Nu, viena lieta, ko izrēķina kalkulators, otra lieta, ko pats Bolts grib un spēj. Piem., neesmu viņam prasījis, bet, kāds būtu mūsu Valda Ņilova laiks 100m sprintā, ja Spartatlonā bija 10. vieta?

  • Andulis

    Nezinu, kā tagad – bet 2011.-2012. gadā pārāk izcili sprinti nav Valdim reģistrēti :) 13,9…14,4 sekundes. skriesim.lv/athletes?id=14617

  • Andulis

    Gunai +1 par nopietno/nenopietno atšķirības skaidrojumu :)

    Kaut gan… vienmēr jau kādu mazu iebildumu arī var sameklēt, vismaz Latvijas savdabīgajos apstākļos… Ko darīsim ar maratonista Aleksandra Prokopčuka 6:50:36 simtiņā? (Kilometros, ne metros :)) Latvijas rekords tas oficiāli gan neesot, bet “labākais sasniegums” varētu būt.

  • ansiso ansiso

    Interesanti, kāds nopietnajam Zaķim būs rezultāts šogad Pausaules čempionātā debijas 100km. Skrējis 2:24h maratonu

  • 100KM

    Andris malacis. Tik labu izlasi savācis uz PČ.
    Cerams , ka pietiekami daudz savāksies arī nenopietnie skrējēji uz Latvijas čempionātu 100km.
    Maffija un Matīss jau varētu palīdzēt ar dalībnieku skaita kuplināšanu šim pasākumam?

  • Arne, tas tiesa, man patīk Latgale, 100-nieciņi un Līgosvētki :)
    ..un kuplināšana tiek veicināta ar smuko Kefīra Krūzi

    taču ticu, ka Latvijas simtgadē.. Ņergas..
    {drīkst lasīt starp rindiņām}

  • treneris treneris

    Atšķirība no Rīgas- Valmieras skrējiensoļojuma, šķiet, ka būs tāda, ka “gladiatoru pastaiga”, kā saprotu, notiek naktī. Man jau liekas, ka arī šajos 100 km daudzi daļēji pāriet soļos.

  • Andulis

    Rīgas-Valmieras “pastaiga” sākas tieši pusnaktī. Soļošana vairāk tomēr jau rīta pusē un dienā vērojama, pa gaismu. Naktī vēl ir duka skriet :)

    Šajā 100-niekā… jā, pāriet gan soļos. Bet nav obligāti ;)

    R-V, lai iekļautos kontrollaikā, lēnākais vidējais temps bija vajadzīgs 10:38 min/km (šogad). Te, Višķos, jākustas ātrāk, vismaz 8:24 min/km. Abos gadījumos – ar visām pauzēm.

  • Hiēna essnee

    Un kā lai es tagad iestāstu sev, ka man šito nevajag skriet?

  • in

    Tev tak tad nav ne vārda, ne dzimšanas diena. Kāpēc gan skriet ko tādu?

  • Andulis

    Toties ir Līgo diena :)

  • Andulis

    P.S. Un laikam jau vienkāršākā iespēja kvalificēties grieķu pasākumam… kam interesē… ;)

    From the following year (2016) the qualifying time for the 100 km race will be 10.00 hours for men, while it will remain at 10.30 hours for women.

  • Hiēna essnee

    Anduli, par grieķu pasākumu es jau laicīgi esmu painteresējusies un sapriecājusies, ka tas man nav pa spēkam:D Ļoti labi!

    Es vienkārši nesaprotu, kāpēc man gribas skriet 100km, un es mēģinu atrast kaut kādu ieganstu, kāpēc man tā gribēšana varētu pāriet.

  • Andulis

    essnee, tad noliec sev uzdevumu – labot pusmaratona personīgo rekordu Ventspilī :) Neder?

    A par tām Leonīda ķepiņām – kā to var zināt, ka nevari, pirms nav mēģināts? Precīzs simtnieks vasarīgos apstākļos taisni būtu labs tests… lai gan drusciņ par īsu… bet nu precīzāks tomēr par R-V, tā domāju (varbūt kļūdos).

  • Hiēna essnee

    Pusmaratona rekorda plāni man ir nākamajai vasarai. Šīgada galvenā gonka jau aiz muguras.
    Precīzs simtnieks vasarīgos apstākļos derētu, ja es spētu to kvalifikāciju izpildīt. Es to nevaru.

    Labāk pastāstiet, cik riebīgi bija pagājušogad! :D

  • Andulis

    Kāpēc Tev gribas 100 km?

    Par to ir izteicies, piemēram, alpīnists Reinholds Mesners: “Cilvēks var visu, ko viņš grib. Un normāls, vesels cilvēks grib tikai to, ko viņš var.”

    Vai arī mūsu pašu Ainars. Citēšu viņu eees atstāstā – no viņas raksta par savu simtnieku:
    “Ir tāda lieta kā intuīcija, ja doma ienāk prāta, tad tā ir jārealizē. Doma atnāk, kad tai ir jāatnāk, pēc tam darbu sāk prāts un cenšas pasākumu apstādināt.”

  • Andulis

    Principā Tu, protams, arī vasarīgo simtnieku vari – ja jau R-V pieveici. Atliek intereses pēc noskaidrot, cik ātri tas būtu. Nepārpūloties, ar smaidu.

    Atceries, ik pēc 5 km kaut kas apēdams/iedzerams… bet, ja andris13 nolems saīsināt apli, tad varbūt ik pēc 3 km, kā pērn… Easy :)) Līdz kliņķim skrienot, KP bija krietni retāk :)

  • Hiēna essnee

    Ja ņem par pilnu Mesnera citātu, tad vai nu es varu Sahāru un Badwateru noskriet, vai arī neesmu normāla un vesela:D
    Jādomā.

  • Andulis

    Varbūt abi kopā (vari + neesi normāla) :D

    Mesnera citāts neaizver durvis ARĪ šādai iespējai.

  • treneris treneris

    Es jau ar sāku filozofēt par 100 – nieka noskriešanas nepieciešamību. Tā varētu būt sevis pārbaude, lai saprastu spēju robežas garajos skrējienos pa šoseju. Pa kalniem skriešana ne pārāk iet pie sirds, drīzāk pārgājiens būtu pieņemams. Sakarā ar to, ka regulāri tiek cilāti svari un saglabāti labi “spēka trīscīņas” rādītāji, loģiskā domāšana saka, ka 100km varētu būt maksimālā skriešanas distance, vismaz pie pašreizējās fiziskās sagatavotības. Negribas ceļu locītavas un potītes nevajadzīgi mocīt, jau tā knikšķ un knakšķ.

  • Lai noskrietu Spartas kvalifikāciju, pietiek ar 6:18min/km
    Atliek ripināt kapeiku lēnāk par 6min/km un drīkstēs vēl pusstundu atvēlēt dzeršanas un sūkļu pauzēm. Ticu aizraujošai Līgo dienai Latgalei

  • 100KM

    100km jāskrien priekš sevis un nejutīsiet , ka esiet jau Finišā.
    Nu jā Sparta droši vien ir kaut kas cits, tur nedaudz jāpatrennējas.
    Varbūt kādreiz skriešu! Un 6:18 min/km skriet Spartu, laikam māk skriet tikai Matīss? Nu Malacis!

  • treneris treneris

    Jā, nu, 100km varētu būt pārbaude tiem, kuriem ir jau pieredze klasiskajos 42 km maratonos un kādā 50 – niekā, lai izvērtētu, vai kājas ir spējīgas kustēt – skriet arī 10h – 14h no vietas. Par 24h skrējienu gan man domas ir citādākas, attiecīgi – priekš kam tads vajadzīgs, ja neesi ekstrēmists.

  • The 1st 50km World Championships takes place on December 4th in Doha, Qatar. Kvalifikācijas normatīvi:
    Men:

    Standard A: 3:00:00
    Standard B: 3:10:00
    Standard C: 3:20:00

    Women:

    Standard A: 3:30:00
    Standard B: 3:40:00
    Standard C: 3:50:00

  • Andulis

    Dienas pārsteigums – reģistrēto dalībnieku saraksts. Tiešām neviena vēl nav?! :o Tad jau varēja nemainīt vērtēšanas sistēmu Kefīra Kausā, iztikt ar pērno… ;)
    .
    Sanāk, ka essnee izvēlējusies normālu līgošanu? Žēl gan :))

  • Hiēna essnee

    essnee rūpīgi sekos līdzi dalībnieku sarakstam – ja paliks esošajā dalībnieku pārpilnībā, tad piereģistrēsies pēdējā dienā, kaut kā noklumpačos un kļūs par čempioni :D :D :D

    Ja nopietni, vēl domāju. Vēl jau laiks ir.

  • BeLinda Lindams

    No pastarpinātām sarunām ir zināms, ka dalībnieki ir, tik saraksts nav publicēts. Un vēl jau laiks ;)

  • Amoliņas jaunkundze ir vienīgā, kurai ļoti skauž :)

  • Dziņa Dziņa

    Pieņemu, ka man arī drīz varētu sākt skaust.

  • Juoņs Juoņs

    Simtnieciņa skrējējus izklaidēs “Stage On”,”Rožupes vīri”,”Dvinskas muzikanti”, Ēriks Gruzniņš, “Inga un Normunds”, Dainis Skutelis, Puncuļu ģimene.
    Izskatās, ka būs varenākā Līgo svinēšana, kāda ir bijusi Višķos.

  • Andulis

    Parasti jau muzikanti ar pilnu jaudu darbojas vien pirmās stundas. Tai pašā NRM agrāk tā ir gadījies..

    Šajā reizē varētu laikam būt otrādi? :)

  • Daugavpils novada pašvaldības aģentūra „TAKA” aicina izbaudīt vasaru, pavadot to lustīgā un muzikālā gaisotnē Višķu estrādē. Muzikālās vasaras ietvaros ikviens varēs atrast savai gaumei piemērotāko muzikālo pavadījumu, lai izdejotos līdz rīta gaismai.23. jūnijā lustēsimies Līgo pasākumā „Trejdeviņas burvestības Līgo naktī” ar iemīļotiem izpildītājiem, Dubnas folkloras kopa „Atzola”, „Stage On”, „Rožupes vīri”, „Dvinskas muzikanti”, Ēriks Gruzniņš, duets „Inga un Normunds”, Dainis Skutelis, „Puncuļu ģimene”, u.c. interesanti priekšnesumi, pārsteigumi un burvestības.

    Pasākuma sākums plkst. 19.00 Līgo zaļumballi no plkst. 23.00 spēlēs duets „Inga un Normunds” 50&100km Skrējiena sakums plkst.8:00

  • Hiēna essnee

    Izklausās jau baigi forši, bet ka tik tur beigās pagastu labākajās tradīcijās nesanāk klope starp vietējiem un iebraucējiem :D

  • Andulis

    Skaidrs, 10 stundas var skriet, pēc tam jāķeras pie “mājas alus, sieru degustācijas u.c. pārsteigumiem” :)

    Ja nopietni, tad atkal starts pārcelts uz 8:00? Nē, nu man, kā rīta miegu mīlošam, jau būtu it kā labāk… Bet, vai kāds tiesnesis spēs noturēties savā postenī līdz 22:00, ja blakus atrakcijas un koncerts? ;)

  • Tiesnešiem uzdota speciala treniņu programma :)

  • Jekaterina Jekaterina

    Pamazām sākam publicēt dalībnieku sarakstu (http://www.rundaugavpils.lv/dalibnieki/). Ziņojiet, ja kas labojams.

  • Andulis

    Paldies, interesanti. Īpaši priecē Dzo un maffija starta listē! :)

    Maza neskaidrība par citu lietu… 50 km nolikumā rakstīts, ka viesnīcu iespējams pasūtīt līdz 10.06.2015. 100 km nolikumā minēts, ka līdz 01.06.2015. Kā tad ir pareizi?

  • Šodien dalību 100km skrējiena apstiprināja pagājuša gada uzvarētājs Aleksandrs Sorokins ( Lietuva)

  • treneris treneris

    Es jau biju noskaņojies uz 100 – nieku, bet pašlaik nākas strādāt slīdošās maiņas nakts darbā,kas visu padara sarežģītāku, turklāt pārsteidzoši laboju Lattelecom Rīgas maratona rekordu par 14 min, tā, ka garajā distancē daudz kas jau izdarīts. Nu,un,jā, starts pārlikts uz 8:00!!. Tālu ceļu braucējiem tas šoreiz daudz ko maina, ja jārēķinās uz apm. 11 – 12 skriešanas stundām. Skumīgi, bet izskatās, ka šogad Daugavpili izlaidīšu.

  • Kuks Kuks

    treneris
    27/05/2015 at 11:17 ·
    “…turklāt pārsteidzoši laboju Lattelecom Rīgas maratona rekordu par 14 min…”

    Tad Tu biji tas, kursh Rigas maratona rekordu laboja – apsveicu!!! ;)

  • treneris treneris

    Atvainojiet, biju domājis savu personīgo rekordu, ja ir tāda “piekasīšanās” pie katra vārda.

  • Trakais Trakais

    Šogad būs gana netipiska Līgo diena. Starts 8:00? Normāli. Galvenais, lai andris13 vienpersoniski nepārliek vēl vēlāk (pērn tā notika). Anduli, domāju, ka ir jāorganizē VSK Noskrien telšu pilsēta Višķos ezera krastā.

  • Andulis

    Pērn andris13 pārlika no 7:30 uz 8:00, taču “vēl vēlāk” gan nebija – 8:00 arī sākām.
    Sliktums bija ne tas, ka vienpersoniski (sacensību direktoram tādas tiesības laikam taču ir?), bet gan tas, ka pēdējā brīdī. Jaunumi līdz dažiem laikam iepriekšējā vakarā nenokļuva, viņi uzzināja tikai, ierodoties uz startu stadionā. Tad nu šogad tas ir labots.

    Telšu pilsēta – jauki, bet nav garantēts, ka neatkārtojas 17.05. laika apstākļi. Var jau arī tādos, bet… Un laikam ārvalstu pārstāvjiem tomēr ir solīta pajumte, viņi ar to rēķinās. Tad jau nav iemesla to neizmantot arī pašmāju dalībniekiem.
    Neatkarīgi no tā, gribas zināt – 1.06. vai 10.06.?

  • Labprāt noskrietu 50-nieku…
    Numurus laikaim tad var tikai 22. izņemt, un tad jau noteikti jānakšņo būs. Dalībnieku saraksts pašlaik tāds patukšs izskatās.
    Hmm.. un diez atrastos kāds, kas nepaliek pēc tam Višķos.
    Pilnīgi tāvien gribas pieteikties :)

  • Andulis

    ArtūrsK, piesakies. Pārējais sakārtosies.

    Līdz 12:30 būsi noskrējis. Pieņemu, ka pat ar sab. transportu varēs pēcpusdienā vēl tikt atpakaļ uz Daugavpili un tālāk (neesmu gan tagad precīzi izpētījis, bet vairāki autobusi dienā no Višķiem kursēja, cik atceros). Un gan jau noteikti vēl kāds līdzīgi noskaņots būs.

    Tiesa, diez vai vajag Līgo vakarā kur dzīties? :) Atvilksi elpu, paskatīsies 100-nieciņu finišu(s), tad jau arī varēs svinēt. Ja nu vienīgi… gribi noteikti līgot Zilajos kalnos? :)

    Starts/finišs stadionā, kā arī Višķu estrāde ir blakus ezeram, varēsi paplunčāties :)

    [Uzrakstījās tā, ka gandrīz pašam arī vajadzēs pieteikties… lai saglabātu ticamību… :D ]

  • Andulis

    Un vēl. Atbilstoši dalībnieku sarakstam – Tev, Artūr, vieta uz pjedestāla Latvijas čempionātā ir garantēta. Kur vēl tāda iespēja? :))

  • Ļauties kārdinājumam vai… vēlāk nožēlot? Tāds ir īstais jautājums.

    Anduli, nevajag mani te kārdināt. Un tas tikai pašlaik izskatās uz 3-nieku, bet būšu pārsteigts, ja pat 10-nieks sanāks. Visi jau vēl tikai sāks pieteikties (es ceru). Bet nav jau arī tā, ka tas mani īsti uztrauktu, pat ja ieskrietu pēdējais ;)

  • Andulis

    “Labāk nožēlot izdarīto nekā neizdarīto.” :)

  • Andulis

    Žēl, ka atteicies no trijnieka – divi konkurenti to izmantoja, šodien parādoties sarakstā :) Taču vieta olimpiskajā sešniekā joprojām reāla :)

    Vēl ir vakanta vieta uz pjedestāla dāmām, kuras skries garāko ultriņu! Pasteidzieties! :)

  • Ja man tagad tiešām kāds pateiktu, ka pēc tam brauc Rīgas virzienā, tad varētu tiešām padomāt.. :D Parējo jau droši vien sarunātu.
    Anduli – par trijnieku tagad vismaz būtu jācīnās, nevis tikai jānoskrien :)

  • Trakais Trakais

    Jūs abi labāk beidziet te sarakstīties un veiciet reģistrāciju.

  • Hiēna essnee

    Ir kāds, kas 100 kiļus skries par visu naudu?

  • Andulis

    Kopš Trakā aizrādījuma – ir. Negrib atzīties :)

  • Lūdzu pēc 11 jūnija maksu par dalību 50&100km nepārskaitīt uz biedrības kontu , varēsiet samaksāt skaidra nauda pirms numuru saņemšanas.
    Numuriņi un balviņas ar jūsu vārdiem un valsts karodziņiem tikai tiem, kas pieteicas līdz 11 jūnijam. (Var pat uz manu e-pastu līdz 11jūnijam plkst. 19:00 andrisdudels@inbox.lv )

  • Andulis

    Amoliņas jaunkundze var turpināt ļoti skaust līdz 11. jūnija plkst. 18:00 ;)

  • Hiēna essnee

    Amoliņas jaunkundzes pārdomām punktu pielika Neija jaunskunga pārdomas. Viņš var 4h stāvēt Rīgā, kamēr es skrienu maratonu, viņš var mani vest uz Ventspili, kur es ar traumētu kāju kliboju piecīti, viņš var pat braukt ar auto no Rīgas līdz Valmierai 14 stundas, pa ceļam skatoties uz manu pārvalbīto ģīmi, bet Jāņus Višķos gan negribot dzert :D

  • Andulis

    Nopietns iemesls. Iepriekšējā reize Višķos laikam atstājusi smagas sekas :)

    Ja nepieteiksies vēl kāda un nenotiks kas ārkārtējs, tad dāmām LČ 100niekā būs samērā neinteresants…? Lūdzu, parādiet/pierādiet, ka maldos.

  • Hiēna essnee

    Pjedestāls jau būs pilns. Godīgi sakot, jūtos pat atvieglota, ka neskrienu, jo šādā situācijā es gribētu cīnīties, bet “cīnīties 100km ar Ziediņu” izklausās letāli:D

  • Dziņa Dziņa

    Es toties nevēlos parakstīties, kam tādam nezinot cik silti būs laikapstākļi, kā arī mani glābj labā kāja, kas vēl kādu laiku nebūs TAM gatava.

  • Andulis

    Ezers blakus trasei. Pēc katra apļa (nu labi, pēc diviem) varēs ielekt atvēsināties, ja būs vajadzība :)

  • Aivars703 Aivars703

    Praktisks jautājums organizatoriem. Vai tiks piedāvāta Kola, tīrs dzeramais ūdens un banāni? Man vēlams zināt iepriekš, jo taisos šīs lietas lietot. Nav jau problēmas pašam sagatavot, bet īpaši negribu liekas lietas vest līdzi.

  • vitaminka D vitaminka D

    Sveiki! Labprāt piemestu benzīnam,ja kāds dotos no Rīgas ar brīvu sēžamvietu mašīnā :)

  • Kola,ūdens,banāni,alus, dziesmas un dejas būs :)

  • voļda voļda

    Meklēju transportu ar ko tikt uz Višķiem.Visticamāk,ka no Ogres agri vai vēlu iepriekšējā vakarā.Atsaucās lūdzu:)

  • Heh, un es meklēju kā 23. pēc tam tikt atpakaļ uz mājām (uz Ogri). Šoreiz nav ne mazākās vēlmes palikt Višķos. Skrienu tikai 50-nieku.
    Ir kāds kas pēc tam brauc Rīgas virzienā un var mani paķert? Lūgums atsaukties.

  • P.S. ja kaut kādā mistiskā veidā kāds brauc uz Višķiem 23. no rīta, kā voļda saka – “agri”, tad es arī būtu ieinteresēta persona!

  • flower flower

    Amoliņas jaunkundz! Ko es tādu esmu izdarījusi, ka ar mani tiek baidīti bērni? Varu apsolīt no savas puses, ka ar Ziediņu mēģināšu cīnīties pati, Tu vari izvēlēties Martu vai Daci par konkurentēm.

  • Hiēna essnee

    Tu esi izdarījusi to, ka līdzīga garuma gonkā ieskrēji aiz manis:D Pie tam tik tuvu, ka es nedrīkstētu atslābt, lai pēc tam nešaustītu sevi pašpārmetumos par slinkošanu. Dace un Marta man nav pa zobam:)

  • ilZZuks ilZZuks

    Kur pēc tam Līgosim?

  • Ultralapsa Veipaskundzite

    Kāda pēc simtnieka līgošana – vai tad pēc finiša nav jāiekrīt ar seju zālē, un jāguļ visu Jāņu nakti?

  • Andulis

    Gandrīz. Jāfinišē pa gaismu un jāguļ LĪDZ Jāņu naktij. Kontrollaikam beidzoties, var jau pamazām sākt mosties… :)

  • Kristaps Broks kriss240188

    Kas gulēja Jāņu nakti, gulēj visu vasariņu… Tāka nekād gulēšana nesanāks :D

  • Ainars Ainars

    Precizējums par gulēšanu. Autentiski runa ir par vasaras saulgriežu nakti no 21. uz 22. jūniju. Jāņos var gulēt, cik tik lien iekšā.

  • ilZZuks ilZZuks

    Man šķiet, ka autentiski bija tā, kad paši izlēma, tad svinēja, kalendāra nebija, bet dabas zīmes varēja tulkot kā izdevīgāk, tā kā neguļam no 19 uz 20, pēc tam no 23 uz 24, kā arī vēl no 04 uz 05, bet tas jau jūlijā

  • Ainars Ainars

    Gaumīgs piedāvājums. Ar remarku, ka kalendāru tiešām nebija, dabas zīmes patiesi vēroja un, atšķirībā no mums, saulgriežus svinēja saulgriežos. Pilnīgi cita enerģētika un garantēti labs laiks.

  • Andulis

    Dalībnieku saraksts ir neizsmeļams prieka avots.

    Kaut vai komandu skaitliskā attiecība. “VSK Noskrien Rieksti” pašlaik ir par 50% vairāk pārstāvēti nekā viss slavenais ventspilnieku “Maratona klubs” kopā (kura pārstāvji gan arī noskrienieši vien ir…) :D

    Vāveres laikam būs nākamajā gadā :)

    Līdzīgā skaitā ar Riekstiem gan ir Ņergas :)

  • Sapnī dzirdēju, ka ballītē piedalīšoties pusotrs tūkstotis līgotāju un uz skatuves vakara gaitā tikšot izsaukts katrs finišētājs atsevišķi no medaļniekiem ;)

  • Kur tā poga bija, kas jāspiež, ja pats nebrauc, bet dikti gribas?

  • Gatis.K Gatis.K

    A numurus varēs izņemt starta dienā???

  • 100KM

    Valdi man ir viena brīva vieta mašīnā , varu aizvest 22 datumā!

  • Andulis

    Vispār, labāk būtu atslogot organizatorus no numuru dalīšanas pēdējā brīdī, cik nu tas iespējams…

    Tomēr iepriekšējās reizēs varēja izņemt no rīta, ja ar andris13 pirms tam sarunāts. Viņš pateiks precīzāk.

    Nolikums gan saka – numuru izņemšana “22.06.2015. Višķu pagasta tehnikuma viesnīcā, plkst. 19:00-21:00″.

  • ilZZuks ilZZuks

    Izskatās, ka brauksim iepriekšējā vakarā un Gatis tavu numuru varu paņemt, tā kā braukšu tikai sauļoties, tad vispār varu palīdzēt ar visu numuru izdalīšanu!

  • Gatis.K Gatis.K

    Paldies Ilžuk :) Tad savu numuru meklēšu pie Tevis :)

  • Čipsinieks manejais

    Varu aizvizināt no Dpils uz pasākuma vietu un atpakaļ, tāpat kā pērn

  • vitaminka D vitaminka D

    Cikos no D-pils izbrauksi? ;)

  • Ultralapsa Veipaskundzite

    Ja nu kādam ir interese, varu piedāvāt dažas vietas maršrutā Rīga-Višķi-Rīga. Izbraukšana plānota iepriekšējā vakarā, bet atpakaļceļa laiks gan tāds nekonkrēts – atkarīgs no vispārējā svinētgribēšanas noskaņojuma :)

  • Andulis

    Pievienojos vitaminka D jautājumam: cikos no D-pils izbrauks manejais? :)

  • vitaminka D vitaminka D

    Plānoju D-pilī ieripot ar autobusu 17:35, vai vilcienu 19:08. Viss atkarīgs no Tevis – manejais! :)

  • 100KM

    Andulis ar ko brauc uz Višķiem?

  • Čipsinieks manejais

    Labāk agrāk nekā vēlāk – ap kādiem 18.00

  • Andulis

    Andulis domā ar kādu sabiedrisko tikt līdz D-pilij. Pēc tam varētu pievienoties manejais, ja viņš neiebildīs.

  • Juoņs Juoņs

    Es arī varu piedāvāt aizvest no Daugavpils līdz Višķiem. Vēlākais kad varētu izbraukt – 20:00.

  • Čipsinieks manejais

    Andulis – manejais neiebilst

  • Andulis

    Paldies, manejais! :)

    Došu ziņu, kur mani savākt. Ja vitaminka D arī pievienosies, tad laikam pie autoostas.

  • vitaminka D vitaminka D

    Tad ar Anduli izripojam ar autobusu no Rīgas 13:35 un esam D-pilī 17:35. Manējais,man ir Tavs mob.nr.,ja nav mainījies…kur tiekamies pie AO vai stacijas?

  • Čipsinieks manejais

    Numurs tas pats. Šogad varam pārmaiņas pēc autoostā. Varam rullēt uzreiz, ja nav vēlmes izstaigāt smukākās Daugavpils vietas

  • Imants A. Imants A.

    Patālu tie Višķi.

  • Vizbuliite Vizbuliite

    Ar sabiedrisko nokļūt līdz Višķiem nav problēmu. Pati gan vēl neesmu izlēmusi kā un vai braukšu. Mana piezemēšanās “zilonī” kājai izrādījās nopietnāka nekā galvai.

  • vitaminka D vitaminka D

    Man jau liekas,labāk braukt uzreiz,lai neneomaldās smukajās Daugavpils ielās…

  • Andulis

    “Čempionāta ietvaros tiks organizēts Līgo tautas skrējiens. Starts tiks dots plkst. 19:30 no Višķu estrādes – līdz Višķu baznīcai un atpakaļ. Kopējais distances garums ir 1.5 km. Balvas garantētas visjaunākajam, visvecākajam, visātrākajam un visradošāk ietērptajam Līgo skrējējam. Aicinām skriet visus, kam ir tuvs aktīvs dzīvesveids, un arī tos, kuri vēl tikai par to domā.”

    (informācija no Daugavpils novada TIC – http://www.visitdaugavpils.lv/lv/5596-trejdevinas-burvestibas-ligo-nakti-visku-estrade )

  • Andulis

    Simtnieka lēnākajiem veicējiem sanāks papildu stimuls iekļauties 11,5 stundās. Ja ne, tad vietējie vieglatlēti noslaucīs no trases :) Vai arī būs brīdi jāpagaida kādā no LČ trases galiem :)

  • 100KM

    Anduli varu turp aizvest 22. ap 15.00 no Rīgas. Varbūt arī atpakaļ, ja ir vēlēšanās?

  • Tātad visi paliek svinēt, neviens netaisās braukt tajā pašā dienā mājup? Ja uzrodas kāda ekipāža – labprāt pievienotos (PM)

  • Andulis

    100KM, aizrakstīju Tev PM.

    Pieteicies uz simtnieku arī Māris Babris. Kļūst interesantāk!

  • mtiger mtiger

    Pēc raksta rodas iespaids, ka Oreman simtiņu skries basām :)
    Un kur var redzēt KK kopvērtējumu?

  • ansiso ansiso

    Vai raksta autors pajautāja, vai Mārtiņam tas plānots kā plezīrskrējiens vai arī patiešām kā skrējiens uz maksimālo. Ja nekļūdos, tad 50km nemaz tādi Latvijas rekordi nepastāv. Ir tikai labākie sasniegumi

  • PČ 50km pirmo reizi notiks tikai šogad, nov-dec Katarā
    http://www.iau-ultramarathon.org/images/file/Downloads/upload%20dec%202014/EOA_IAU_50km_WorldChampionship_20150101.pdf
    Pirms tam bija pasaules kauss utml, tagad ir vērts iespringt ;)

  • Mārtiņ š

    Skriet 50km uz maksimālo ir grūti un ar ilgstošām sekām, kas uzreiz negatīvi ietekmētu daudz svarīgāku skrējienu Augusta sākumā…

  • Andulis

    “… 23.jūnijā skries 3,2 kilometru aplī blakus skaistajai Višķu baznīcai.”

    Hmm, tad iznāk, ka nebūs ne 5 km aplis (kā nolikumā), ne arī precīzi 3 km (kā bija pērn)?! Varētu tādā gadījumā Andris (Dudels) vai Matīss padalīties ar apļu skaitīšanas plānu – cik stadionā, cik šosejā? Pērn šī Matīsa publicētā informācija bija ļoti noderīga…

  • Andulis

    Laikam jāpiekrīt ansiso par terminoloģiju. Cik saprotu, ja ultraskriešanas “standarta” distancēs būtu oficiāli apstiprināti Latvijas rekordi, tiem vajadzētu parādīties lat-athletics.lv/statistika/rekordi/. Diemžēl, skriešanā nekas garāks par maratonu tur nav atrodams. (Soļotāji gan vienlīdzīgāki, viņiem ir 50 km un 100 km rekordi…)

  • Andulis

    Rolanda Degro rezultāts 50 km skrējienā, visticamāk, ir sasniegts īsākā trasē – 47,331 km (tiesnešu kļūda).

    Par šo gadījumu 2004. g. augustā visai skarbas piezīmes rakstīja maratona statistiķis G. Akerbergs. Kam interesē, atradīsiet marathon.lv/marathon/ultramarathon.htm, tuvāk lapas apakšai.

  • Andulis

    Ja tiesa, ka 3,2 km aplis skrienams, tad varam iedomāties sekojošu versiju apļu skaitīšanai – stipri līdzīgu pērnajai:

    “Skrējiena lielākā daļa norisināsies 3,2 km garā aplī. Pirmie divi kilometri gan būs jāpieveic piecos apļos pa stadionu pie Višķu tehnikuma (profesionālās vidusskolas). Tad trase vedīs ārā no stadiona pa ielu līdz apgriešanās punktam un atpakaļ atkal līdz stadionam. Pēc piecpadsmit 3,2 kilometru apļiem finišēs 50 km distances veicēji, bet simtnieka skrējēji turpinās ar vēl 15 “garajiem” apļiem. Viņiem pēdējie divi kilometri būs atkal skrienami stadionā, tādējādi kopā pieveicot 40 apļus (30*3,2 km +10*0,4 km).”

    Protams, tā ir tikai hipotēze, bet ticama. Lūgums organizatoram precizēt, ja būs tomēr citādi!

  • vitaminka D vitaminka D

    Man gan liekas,ka nekas nemainīsies,tāpēc briestu uz 16 apļiem + 5 mazajiem aplīšiem

  • Drīzāk otrādi – 50km skries 5+16, 100km 5+32+5, lēnākie beigas riņķos pa stadionu, jo uz kapiem skrienamo ceļu atvērs vietējiem, lai tiek uz līgošanas ballīti turpat blakus esošajā estrādē

  • Andulis

    Matīs, bet tad precīzi pērnais aplis (3,0 km) – vai arī nedaudz garāks (3,2 km), kā rakstīji??
    It kā nav liela starpība, bet… kad kāds būs apli par maz noskrējis, tad liksies citādi :(

  • 32 garenie apļi apjauca prātu un iemeta komatu starp abiem cipariem :) 400m stadions x5 + 32 apļi pa trīs km (katrā aplī viens stadions, kas nozīmē, ka jāskrien līdz kapiem 1,3km un atpakaļ), beigās atkal 5x stadions. Viss tāpat kā 2014

  • Andulis

    Paldies, tad jau labi, nomierināji :)


    [Vēlāka piezīme: arī rakstā tagad (21.06.) ir izlabots.]

    [Vēlāka piezīme Nr. 2: Tomēr bija 2 km aplis – atšķirīgs no pērnā! To uzzinājām, ierodoties Višķos. Šeit, kalendārā, atļāvos tagad (24.06.) attiecīgi mainīt tekstu apraksta daļā.]

  • art.is art.is

    Izbraucu rīt pēcpusdienā no Lielvārdes, atpakaļ visticamāk 24ajā no rīta, ir vairākas brīvas vietas. PM

  • Andulis

    Piecdesmitniekam reģistrēto dalībnieku sarakstā 7 dāmas un tikai 6 kungi. Šķiet, tā vēl Latvijā nav bijis, vismaz šajā gadsimtā? :o

    Redzēs, vai rezultātu tabulā notiks izlīdzinājums, vai tieši otrādi..

  • Vizbuliite Vizbuliite

    Proporciju piecdesmitniekā starp dāmām un kungiem izlīdzināšu.
    Svētki ne tikai bez skriešanas, bet arī bez dančiem. Laikam būs jādzied :)
    Kājai saudzējošais režīms vēl vismaz 7 dienas.

  • vitaminka D vitaminka D

    He,varētu sacensties dāmas pret kungiem :)

  • Lielkuilis

    Vai tad 100km distances veicēji neies arī 50 km ieskaitē tāpat kā pērn?

  • Andis

    Nekur pasaulē nenotiek tā,ka vienas gonkas laikā var izcīnīt divus titulus divās distancēs.

  • Ar sievu esam aizņēmuši divas vietas savā auto uz Višķiem, vēl ~2 vietas brīvas, ja kādam vajag. Izbrauksim no Pļavniekiem rīt kaut kad pa dienu. Par atpakaļceļu gan vēl neko nezinu, kad un kā, piedāvājums pagaidām tikai turpceļam.

  • Nedaudz roku darba un varu ciparu mīļotājiem piedāvāt tabuliņu http://bit.ly/KKk2015

    Pēc Višķiem Šefs uztaisīs smukāku versiju

  • ansiso ansiso

    LIVE tiešraide nebūs? Labprāt te ik pa laikam ieietu paskatīties

  • facebook.com/Nergas

  • ansiso ansiso

    Kas Voļdam noticis? Vai patiešām viņš skrien (uz rezultātu) 100km nevis 50km? Babris iet uz pieklājīgu rezultātu

  • Valdis finišēja 50km 5h03

  • Ritvars Ritvars

    Valdis vakar noskrēja maratonu Pērnavā un šodien jau vico Višķos, RESPEKTS

  • ansiso ansiso

    Babris tomēr būs pārāk jaudīgi sācis. Biju domājis, ka zem 7:30h izskries. Vēl tikai palicis noskaidrot, kurai būs bronzas medaļa

  • 100km skrēja vien divas dāmas
    Trasē tikai Georgs

  • Atjaunota tabuliņa pēc Višķu izklaidēm http://bit.ly/KKk2015

  • Mārtiņ š

    Diezgan čābīgi, ka LČ 100km apļa garumu uzin minūti pirms starta un ka tajā 2km aplī ir divas reizes jārgiežas pa 180 grādiem…

  • dot dot

    Skatos 50km pjedestāla bildes un mulstu – Inita Bistrova izskatās par 30 gadiem jaunāka :)

  • vargans

    matiss, vismaz pāris meitenes ir melnajā sarakstā un rezultātos tiek skaitītas puišu tabulā.

  • mtiger mtiger

    Jā, vismaz dažas dāmas iesprukušas vīru kopvērtējumā, dažiem EST un RUS nav norādīta izcelsme, daži personvārdi pierakstīti nepareizi.

  • Paldies par norādēm, dažas neprecizitātes novērstas. Lai arī ceru, ka šī ir pagaidu tabula, par nepamanīto varat sūtīt arī privātas vēstules, jo šis ir roku darbs bez īpašas automatizācijas un cilvēcīgas kļūdas vārdos, uzvārdos, dzimumos, rezultātos, valstiskajās piederībās garantētas.

  • Skriesim.lv ir rezultāti, paldies Lielkuilim!

    Vakar nebija vaļas ierakstīt 50km splitus tiem, kas skrēja 100km
    Māris Babris 3:33:46
    Jānis Actiņš 3:40:50
    Kristaps Broks 4:06:58
    Miķelis Zumbergs 4:08:11
    Dainis Limanāns 4:18:19
    Pēteris Cābulis 4:34:50
    Arne Ūdris 4:52:24
    Marta Zumberga 4:54:50
    Dace Veipa 5:00:18
    Viktors Suborins 5:10:54
    Andulis Šmidlers 5:18:16
    Georgs Jermolajevs 6:09:12

  • Lielkuilis

    Kāds jau pacentās pirms manis rezultātus ielikt.
    Splitus gan pielikšu.

  • ansiso ansiso

    Pēc Višķiem pamatīgs atbirums. Nu vairs tikai 5+2 cīnās par visaugstākajām vietām kopvērtējumā.

  • vitaminka D vitaminka D

    Dot! 50km pjedestālā sievietēm redzama 3.vietas ieguvēja Tatjana Gurskaja no Baltkrievijas,nevis I.Bistrova ;)

  • SelfijuPavēlniece MissBroka

    Laikam jau katrs pasākums ir tik labs, cik labi ir tā dalībnieki! Paldies skrējējiem un pārējiem atbalstītājiem par brīnišķīgu un neaizmirstamu pasākumu! Pilnīgi Višķi!

  • Andulis

    Essnee tomēr palaida garām bronzu ;) Tad jau nākamgad. Līgo! :D

  • Andulis

    Apsveicieni ceļabiedrei vitaminka D ar sudrabu!

    Apsveicieni MissBroka un 100KM, daudz laimes jaunajā dzīves+ultru gadā! :) Šokolādes tortīte ir pilnīgs [Višķu] Līgo našķis! :))

  • 100KM

    Apsveikums vēlreiz MissBrokai !
    Kā arī apsveikums visiem finišētājiem un līdzjutējiem.
    Malači! Tiekamies nākošgad Ozolniekos :-)

  • Andulis

    Ansiso, tā varam par puikām teikt. Taču meitenēm gan 3. vieta kopvērtējumā vēl miglā tīta, viņas var cīnīties vēl itin pamatīgi…!

  • 100KM

    Andri13, ieliec lūdzu sacensību rezultātus par 50km un 100km. Paldies.

  • vitaminka D vitaminka D

    Anduli,paldies! Tevi arī sveicu ar sasniegto finišu (žēl,ka neredzēju)! Ceru,ka veigsmīgi nokļuvi atpakaļ mājās,tāpat kā atkļuvi ;)
    Pārējos (vairākumu gan nepazīstu :-( )arī ar finišu!

  • Trakais Trakais

    Prieks par visiem finišētājiem un paldies sagaidītājiem – bija sirnīgi! Par KK vīru ieskaiti – atliek nestartēt/nefinišēt kādā no posmiem un par kausu vai trijnieku var droši aizmirst. Ne vienmēr konkurentu skaits nosaka cīņas spraigumu un dramatismu.

  • Imants A. Imants A.

    Pāragri jūs par kefīriņu spriežat. Esam tikai pusē.

  • Agy Agy

    Šorīt pamodos ar domu, ka varēju tak braukt uz Višķiem ūdeni padot. Nākamgad atgādiniet par šo domu, ja nē tad dodiet pa ausīm, ja izeju uz starta 50km.

  • Tās krūzītes vēl būs iespējams dabūt?

  • Artūro

    Fotoreportāža no Līgo zaļumballes Višķos – http://bit.ly/LC100kmViski

  • Kristaps Broks kriss240188

    Paldies Artūr :D mana emociju gamma redzama visā savā pilnībā :D

  • Čipsinieks manejais

    Paldies! Jau sabēdājos, ka nesagaidīšu foto.

  • Andulis

    Paldies fotoreportierim! Izskatos tīri pieņemami – uz vecumu laikam kļūstu glītāks :D Vai arī – ar katru noskrieto 100nieciņu :)

    Mjā, vēlākajās stundās gan varēja būt citādi.

  • vitaminka D vitaminka D

    Paldies par foto! Tagad tikai(pēc tiem) sapratu,ka daudzus cilvēkus nebiju pa ceļam satikusi,vai vienkārši skleroze :D

  • Artūro

    Kāds kaut ko ir sajaucis un fričiem ir aizsūtīti pērnie rezultāti!
    100km – http://statistik.d-u-v.org/getresultevent.php?event=19732
    50km – http://statistik.d-u-v.org/getresultevent.php?event=26330

  • Andulis

    Vai arī “fricis” Andreas Knop ir ieskatījies http://www.rundaugavpils.lv/rezultati/, domādams, ka tur 2015. gada rezultāti…
    (“Source: Link (Source at time of data acquisition.)
    Recorded by: Andreas Knop 08.07.2015 15:38
    “)

    Tā sliecos domāt, jo šogad – atšķirībā no pērnā gada – friči vairs neraksta “Source: Per E-Mail from Andris Dudels“. Tas laikam nozīmē, ka andris13 nav neko sūtījis?

  • Artūro Artūro

    Vācieši nacionālo čempionātu uztver nopietni, paši seko līdzi; tikai tagad kādam vajadzētu iesūtīt oficiālos rezultātus, ko diemžēl publiski neesam redzējuši mēs paši, mjā, līmenis… :(

    Un tagad man ir divi identiski 50km rezultāti :)) kaut šogad nepiedalījos, a tiem, kas piedalījās, čiks :(

  • treneris treneris

    Nākamgad atkal Višķos?

  • Beidzot arī es pamanīju, ka vācu lapa ielikusi pērnos rezultātus. Tā ir, ka nākamajā dienā pēc Višķiem brauc uz Gruziju pārziemot vasaru un izklaidējas uz ledāja. Uzrakstīju p0rn lapas adminiem, lai ieliek arī pērnos Vecgada skrējiena cipariņus

  • dot dot

    Vācieši izņems tos kreisos rezultātus?

  • Andulis

    Gan jau izņems – bet labāk būtu, ja viņi varētu tūlīt pareizos ielikt vietā. Matīs, ja nu Tu saraksties ar DUV, tad varbūt arī piegādā šiem īstos ciparus? Lūdzu.
    (100 km veicēju starplaikus pēc 50 km varētu arī pievienot. Pērn tā ir darīts. Jocīgi sanāk, taču vācu lapa varbūt ir īstā vieta, kur krāt LV ultru statistiku. Ir cerība, ka nepārtrauks darboties un nepazudīs.)
    (Pašam Latvijas čempionātu organizatoram laikam rezultātu publicēšana sava pasākuma mājas lapā nerūp, tā šķiet. Labojiet, ja kļūdos.)

    Vecgada skrējiena rezultāti kādu brīdi janvārī bija pieejami, tad pazuda, pēc ziemā-pavasarī veiktās estonian-ultrarunners.com pārkārtošanas. Kopā ar visiem pārējiem igauņu agrākajiem materiāliem! :(( Tātad būtu jāizlūdzas kaimiņiem kaut kādi uzlabojumi šajā jomā. Domāju, viņi paši piekristu, ka arī Igaunijā ultraskriešana ir bijusi pirms 2015. gada ;)
    Ar to gribēju teikt: nav gluži skaidrs, kur vācieši ņems pilnus VÖU-2014 rezultātus? Ja nu Matīsa krājumos tādi bija (operatīvi noglabāti) un tagad ir aizsūtīti, tad jau lieliski.

    Starp citu, arī šī gada Laulasmaa Ultra rezultāti līdz vāciešiem nav tikuši – bet vismaz ir apskatāmi Excel formātā https://goo.gl/kiA7NF. Varbūt p0rn lapai derētu? ;)
    [Tagad ir tikuši. Redzami statistik.d-u-v.org/getresultevent.php?event=26904 – papildinājums 6.12.2015.]

Komentēt

  

  

  

Pievienotais komentārs var uzreiz neparādīties. Nevajag dubultā.