Vienlaikus tajā pašā trasē notiks arī pasaules veterānu čempionāts. Tajā varēs startēt papildus vēl 100 skrējēji, kuriem jāreģistrējas līdz 1. novembrim (termiņš pagarināts!).
Atzīmēt piedalīšanos VSK Noskriet kalendārā, var tikai VSK Noskrien biedri. Bet ja tu tāds neesi, tad vari par tādu kļūt.
VSK Noskrien - galvenais nav uzvarēt, galvenais ir noskriet.
Meitenes, piedāvājums jums! Ir viena vieta Latvijas izlases komandā dalībai PČ Dohā, Katarā. Finišēt neesot obligāti, galvenais, startēt ;) Trase – 5km aplis, starts 18:00, kontrollaiks – 12h, trases atrašanās vieta blakus viesnīcai, kurā paredzēta dzīvošana. Kopējās ceļojuma izmaksas ar visām vīzām – ap 550Eur. Jāizlemj šonedēļ, lai pagūtu sagatavot vīzas.
Visa informācija pie Andra Dudeļa pa tel. divi8trīs44558, es tikai ziņnesis.
P.S. Par dalību un vēlmi finišēt lemjiet atbildīgi, atceraties, ka pārlieka kilometru krāšana un kedu deldēšana var kaitēt jūsu veselībai ;)
Visu cieņu Andrim par organizēšanu (un arī ziņnesim, protams:). Šķiet, pirmoreiz Latvijas ultristu komanda dosies uz tādu salīdzinoši eksotisku PČ norises vietu?
Nu ja, nu ja. Es gan biju domājusi, ka 2 mēneši ir par īsu laiks, lai sagatavotos, ja grib ne tikai startēt, bet arī puslīdz pieklājīgi noskriet visu distanci.
Kā lai to saka… No vienas puses, varbūt agrāk šo bija jāreklamē gan, nevis pēdējā brīdī.
No otras puses, tie, kas nopietni domāja par dalību PČ, gan jau pamanīja krietni ātrāk IAU ziņu, ka būs novembra beigās Katarā. Tā datēta ar 10. martu ;) Varēja jau pavasarī ķert ciet Andri un iztaujāt, kā šogad ar izlases komandu. (Iespējams, tā arī noticis:)
Piekrītu, noskrien.lv kalendāra pārziņi varēja uzreiz ielikt – taču, godīgi sakot, nelikās, ka turp kāds brauks. Kļūda, acīmredzot..
Nu redzēs vai Voļda ir īsts monstrs vai tikai tā pa sētas mačiem ārdīties var :), Oreman varētu būt pirmais baskājis, kas pieveicis 100km, bet laikam jau skries kādos vibramveidīgos apavos?
Īsti saprast nevar, izskatās pēc otrā varianta. Lai gan IAU ziņā teikts: “You can follow the race Live at home at: http://www.stuweb.co.uk/ as this site will carry Live Results.”
Kā ir labāk? Ka mēs izskatāmies labāk pirms starta vai pēc finiša? Pirmajā brīdī izskatās, ka tikai Voļda izsprucis safabricēta rezultāta pirms PČ 100km. Nesen Vanesai bija sāpīgs gadījums Soču sakarā. Mums to vajag?
…Nu tas ir pazistams stils.Pasaules čempim nepieciešama kval. normatīvs.Gribu piekrist Matīsam.Vai mums vajsdzīga skriešana – staigāšana šāda līmeņa mačos?
Izskatās, ka organizatori paši tur kaut ko putrojās. Tur vispār ir vairāki absurdi, piemēram, Argentīnietim PB all time ir 22h, season 8h, polietei PB ir 7min, citai polietei stundas vietā ir & simbols. Voļdam PB sliktāks par sezonas utt. Piedevām, laika formāti ir iebāzti tā, kā pagadās. Es nekur nevaru atrast kvalifikācijas standartus. Ir tikai atrodami dažu federāciju standarti savas valsts atlētiem. Un kāpēc pieteikumā ir Alīna? Sarkane vispār nav atrodama skriesim.lv un sportlat datubāzē. Cerams, ka vismaz ar LIVE rezultātiem orgi neputrosies
Kvalifikācijas standartiem nav daudz jēgas mazā valstī, kurā jāmeklē skrējēji (labi, skrējējas), lai aizpildītu brīvās vietas.
…
Savukārt, no IAU puses varētu arī nebūt tādi? Vismaz, nekad nav redzēti vai pieminēti (atšķirībā no PČ 50 km). Ja kļūdos – labojiet. (Didzi, kur atradi normatīvu?)
…
Īsti labi (korekti) tas pieteikums neizskatās. Cerēsim, ka dāmas noskries vismaz atbilstoši tam; kungi – drusku labāk par uzrādītajiem pēdējo gadu rezultātiem ;) Bet var arī otrādi :)
Cerams, ka nav pārāk karsts…Voļdam karstums ne visai
Agy – Spartatlons vispār ir cits stāsts (reizi gadā arī slota izšauj :)), vnk Voļda ārdās visādos lokāla mēroga pasākumos, bet parasti PČ čiks vien sanāk…ja ātrajām kājām pieslēgtu galvu, Voļda tiešām varētu sasniegt ko vairāk :)
Orgu mājaslapā redzamais Live video ir paliktā kvalitātē…Voļdu gan var atpazīt pēc skriešanas stila, bet kur var redzēt dalībnieku listi un rezultātus ?
Paldies MissBroka par norādi, Voļda, spriežot pēc strplaikiem,skrien pusmaratona tempā,manīju arī OreMan- skrien visai raiti, nebūšu pārsteigts, ja viņš Voļdu tomēr noķers.
Tagad man pieleca Voļdas taktika. 1. aplis bija jānoskrien ātrāk par pasaules rekorda grafiku. Tas arī izdevās: 5km 18:08min jeb provizoriski 6:03h finišā, kas ir par 10min ātrāk nekā pasaules rekordistam. Pēc tam tiek sekmīgi skriets ātrāk par Latvijas rekordu. Pēc 25km 1:44h jeb provizoriski 6:50h, kas ir precīzi LV rekords. Pēdējais aplis gan vairs tikai 22min.
Toties OreMan izvēlējies taktiku sasniegt pēc iespējas labāku rezultātu finišā. Šobrīd visi 4. apļi gandrīz pilnīgi vienādā laikā 24min. Pēdējais aplis pat par 15s ātrāks par iepriekšējo
Izskatās, ka krievs Larkins šobrīd iet uz Pasaules rekordu. Sāka kāpināt tempu pēc 25km, un šobrīd pēc 35km 2:10h jeb provizoriski 6:13h, kas ir tieši pasaules rekords!
Nu jau Voļda apdzīts par apli. Larkinam pieder visu laiku 6. labākais rezultāts skriešanas vēsturē: 6:18h. Sasniegts pagājušo gadu Sanktpēterburgā. Un viņam ir tikai 23 gadi!
matiss
“Kā ir labāk? Ka mēs izskatāmies labāk pirms starta vai pēc finiša?”
Kā to saprast? Dudels ir uzprišinājis komandas rādītājus, lai pielaistu pie starta?
ansiso
“Un kāpēc pieteikumā ir Alīna?”
Lai varētu dzīvot dalībnieku hotelī?
Alīna man par lielu izbrīnu skrien un šobrīd ir veikusi 25km ar vidējo tempu 6min. OreMan visu laiku skrēja gandrīz precīzi 25min katru apli. Pēdējais 6. aplis gan bija lēnāks 26min. Voļda gan vēl par 23s lēnāk noskrēja 7. apli. Šie varētu drīz sākt skriet kopā
Esmu 100% pārliecināts, ka minikin neplāno skriet 100km. Drošvien atbalstīs OreMan, kad būs kādus 50km noskrējusi. Larkinam plīsiens uznācis. 10. aplis vairs tikai 20min. Pirmie 50km tikai 3:10h, tā ka par pasaules rekordu un pat par PB šodien var aizmirst. Arī Voļdas cerības uz PB faktiski ir zudušas.
ansiso
“Un kāpēc pieteikumā ir Alīna?”
“Alīna man par lielu izbrīnu skrien”
????? Šis gan mani izbrīna – par ko te brīnās Ansis? Alīna ir pieteikumā, jo aizbrauca skriet. Un skrien, jo aizbrauca skriet. Vai viņai būtu vajadzējis Anša akceptu dabūt?
Mani arī izbrīna, ka minikin skrien. Un ļoti patīkami izbrīna. jo ne tikai tas, ka viņa garos parasti neskrien, bet arī tas, ka viņai kaut kas pēdējās nedēļās nebija riktīgi, vairs neatceros, kas tieši, bet no skrējienu pierakstiem varēja spriest, ka kaut kas īsti nav, kā vajag.
Varbūt kaut ko nepareizi daru – bet šķiet, ka tajā http://m.racetecresults.com redzamie latviešu starplaiki nemainās (nepapildinās) jau krietnu stundu. Kā citiem?
Cik mīļi, ka jūs sekojat līdzi!
Mans plāns bija noskriet maratonu, diemžēl tas man neizdevās. Ļoti skumji, bet trasē negāja viegli. Pārāk karsti un gandrīz visur bruģis. Daudzi uzstājušies.
Valdis labi turas, OreMan izskatās piekusis, bet braši turpina skriet. Tikko pabeidza 11o apli ar 4:55:26. Vēl deviņi apļi tātad.
Karsts, ja? Grūti to saprast, ja šodien vēl 5.kilometrā man rokas sala ar visiem cimdiem. Kā tur jums ar servisu trasē? Dzert, ēst, noskaloties vispār iedod?
Novēlu mūsējiem visu to labāko, taču neredzu iemeslu rakstīt kaut kādus mistiskus iepriekšējos sasniegumus, kuru nav. Esmu gatavs PČ orgiem uzrakstīt vēstuli, ar jautājumu par tēmu (googlē ta paliek). Ir valstis, kas ar mistiku nenodarbojas, taču pie starta tiek pielaistas.
Ja par šābrīža situāciju trasē, tad paša Dudeļa un SK kaimiņos dzīvojošā Edgara vārdiem runājot, simtniekā sacensības un cīņa ar sevi sākas pie pēdējiem 25km. Līdz tam jāskriet komforta zonā un jāvēro situācija
Tad jau Valdim vēl mazāk par 10km vērošanas palicis. Bet par to tēmu, diez jau nu vai kāds no mūsējiem būs apzināti kaut ko šmaucies ar saviem rādītājiem. Drīzāk jau orgu gļuki, taču. Vai arī esmu pārāk naivs? Tomēr skatoties to viņu lapas un on-line rezultātu kvalitāti, man tā vien liekas, ka viņi jeb ko var salaist sviestā.
Citiem neesot pārāk karsti. Man bija.
Valdis izskatījās ļoti lārliecinoši pie 65km. Nezinu, kā šobrīd iet Ingai….
Trasē serviss ok, ļoti daudz dzirdinātavu.
Lietuviešiem labi iet, malači!
Izskatās, ka OreMan varētu finišēt uz 9:30h rezultatu. Par Voļdu grūti kaut ko prognozēt, bet zem 8h drošvien nebūs. Viņam pēdējā laikā lēkā tie spliti tā, kā nevienam citam: 26min, 25min, 23, 24, 25…
Vasja liktenīgo kļūdu pieļāva, kad, skriedams sākumā stabili uz 19min, 6. apli pēkšņi sadomāja noskriet zem 18min. Pēdējos 10km jau galīgi nosprāga vai vienkārši padevās
18. aplis Voļdam 31min. Pēdējie 2 apļi jānoskrien 27min, lai labotu savu pirms 2g sasniegto 8:19 rezultātu 100km PC. Guncha gan savulaik pirms vairāk kā 3 gadiem ir skrējis ātrāk pasaules čempionātos: 8:09h.
Prieks par OreMan, kurš skrien ar matemātisku precizitāti. 29:15-29:03-29:07 pēdējos 3 apļos. Gandrīz vai pulksteni jāsāk regulēt pēc viņa :)
Vēl tikai 15 km.
Andulis:No otras puses, tie, kas nopietni domāja par dalību PČ, gan jau pamanīja krietni ātrāk IAU ziņu, ka būs novembra beigās Katarā. Tā datēta ar 10. martu ;) Varēja jau pavasarī ķert ciet Andri un iztaujāt, kā šogad ar izlases komandu. (Iespējams, tā arī noticis:)
Piekrītu, noskrien.lv kalendāra pārziņi varēja uzreiz ielikt – taču, godīgi sakot, nelikās, ka turp kāds brauks. Kļūda, acīmredzot..
kvaki: Cītīgi pārlasīju visu šī”varoņeposa”gaitu.Apstājos pie Anduļa rakstītā.Ja atceraties,tad mums bija LIELAS problēmas Andri Dudeli pavasarī dabūt uz sakariem kaut vai Višķu 100-nieka sakarā.Nerunājot nemaz par citu augta līmeņa asfaltra ultru organizēšanu Latvijā,kas izpalika.Skaidrojumu par to neesmu dzirdējusi.
Kas tas par neoficiālu uzstādījumu/mērķi startēt TĀDA līmeņa sacensībās ar domu neveikt visu distanci?
Mums ir daudz lielisku gargabalnieku un gargabalnieču(Dace Veipa,Aija Čonka,Inga Kāpiņa u.c.),kurus mērķtiecīgi organizējot,varētu rezultatīvi startēt.Ar šo es negribu noniecināt tos,kuri aizbrauca.Runa ir par sistēmu/bezsistēmu.
Varbūt ir idejas,ko mēs varētu darīt,lai tas neatkārtotos?
P.S.Par safabricētajiem katra startētāja iepriekšējiem rezultātiem 100km,būtu interesanti dzirdēt skaidrojumu.
Nu Voļda, Voļda :(…negribējās jau teikt, bet varbūt neesi tāds kings kā iedomājies, startam Latvijas izlases krekliņā varētu pieiet arī atbildīgāk..ekskursija, protams arī laba lieta, kad vēl tādā zemē visgaunijas un Ogres nepārspējamais čempions Voļda joprojām turpina izniekot savu potenciālu, un savu maximumu tā var arī neparādīt,jo (jāieskatās pasē)laika daudz vairs nav palicis, lai kaut ko vēl sasniegtu :(
Edgaram respect …arī rezultāts normāls (lai gan joprojām uzskatu, ka normālos skrienamapavos tas būtu daudz labāks).
No organizatora tiešām gribētos paskaidrojumus (viltus rezultāti, vēlā paziņošana…), bet kaut ko pārmest sportistiem, manuprāt, būtu nevietā. Mēs nezinām, kādi tur bija apstākļi. Kā mācēja, tā skrēja, un noteikti pēc labākās sirdsapziņas, it īpaši jau, ņemot vērā uzstādījumu “piesakās, kas grib”. Es pati būtu aizskrējusi augšpalēkdamās, ja varētu 100km noskriet kontrollaikā (un noteikti trasē sadarītu muļķības no pārlieku lielas sajūsmas).
Neoficiālie rezultāti: http://www.iau-ultramarathon.org/
OreMan lēnākais aplis 30:27 jeb 6:05min/km. Tik stabili tur reti kuram ir. Ja jau Voļdas mērķis šoreiz bija būt sākumā līderim, tad jau vajadzēja iet līdz galam. Līderu grupas rezultāts pēc pusmaratona bija 1:19h. Pilnībā ņemams laiks.
P.S. Man liekas, ka arī skriesim.lv bija jau ļoti sen Doha ierakstīta kalendārā. Visu cieņu noskrien, bet es tomēr primāri to kalendāru izmantoju sacensību apskatei.
essnee-te nav pārmetums skrējējiem.
bet ir normatīvs,kurš jāizskrien(pm.50km sievietes-3h 50min(100km sievietēm normatīvu nebija laika meklēt,bet tāds ir)
pie tam normatīvs tiek izskriets noteikta ranga sacensībās,ko var pārbaudīt IAU.Neesi izskrējis-diemžēl nevari piedalīties.
Skarbi,bet kārtībai jābūt.
Iekšēji Latvijā būtu jābūt atlasei(kā kādreiz),lai noteiktu,kurš/kura var pārstāvēt valsti.
Jo pārstāvēt Latvijas izlasi bija gods.
Neveiksmes tika analizētas,”ripoja”galvas,utt..bet rezultāti bija.
Protams,ka apakšā visam ir finansējums trenerim,organizatoram,bet arī šīs lietas mūsdienās var sakārtot.
Skrējējām te pārmest nav ko. Jo īpaši, ņemot vērā pašu pirmo komentāru pie šī kalendāra ieraksta – “Finišēt neesot obligāti, galvenais, startēt”. Un nedaudz tālāk parādījās vēl viens nosacījums – jābūt precētai.
Lai vispār varētu kaut ko atlasīt, tad jābūt 6 puišiem, kas grib (var piedalīties 5). Par meitenēm vispār nav ko runāt, jo pat LČ, kas notiek Latvijā, tikai viena skrējēja piedalījās. Izmeklējos, bet normatīvus uz 100km nekur nevarēju atrast. Pētot elitniekus, pamanīju, ka dažam labam šis vispār bija pirmais simtiņš, tā ka, pat ja tādi normatīvi tiešām pastāv, tos tāpat neviens neņem vērā.
Galvenā frāze šinī gadījumā (Kad pietrūkst dalībnieku ar izpildītiem kvalifikācijas kritērijiem. ASV gan tas īpaši nedraud, bet aprakstīt nenāk par skādi.):
Team Selection Process
2. If fewer than 6 athletes achieve the qualifying standards for consideration, no fewer than 4 athletes (three scoring and one additional) will be named based on performance.
Tātad, runa ir par to, lai būtu vismaz 4 cilvēku komanda, ar ko piedalīties komandu cīņā neatkarīgi no tā, par kādām vietām.
man šķiet,ka mums pietiek dalībnieku.Atliek tik to organizēt.Vismaz būt publiskai infai.Protams,ka dalība jāsedz pašam,jo sponsori varētu rast motivāciju tā visa orgaizatoram.Ja uz Kataru turp/atpakaļ var tikt ar 550EUR,tas ir tikpat kā par velti.Es interesējos par maratonu janvārī Dohā.Iebraukšanas vīza vien bija 400EUR..kur vēl citi izdevumi.
Starp citu,Ainārs Zellis ļoti veiksmīgi un no pareizā gala sāka šo lietu par komandas organizēšanu tieši 100km.
Starp citu,tieši 2014.gadā ir vairākas mūsu meitenes sevi apliecinājušas,jeb necilos mačos parādījušas savas spējas.Arī Martu nevajag aizmirst.
Galvenais,lai tas nenotiktu steigā.
Vai izlase ir obligāta? Vai kāds/a nepiedalījās no tiem, kam noteikti bija jāstartē? Nākamgad nebūs pč?
Saprotams arī, ka pagaidām var mierīgi iztikt bez kvalifikācijas. Atceramies arī, ka augustā šis pats pč nenotika Latvijā. Kur bēda? Apsveicu mūsējos par piedalīšanos un drosmi startēt zem Latvijas karoga.
P.s. Joprojām nesaprotu mūsēju pirmstarta pb ;)
Njaa prieksh Kataras 500euro varbuut ir leeti.. Starp citu, kaa ir citu valstu skreejeejiem taadaa pasaulea chempionaataa- ultramaratonistus arii citaas valstiis neviens finansiaali neatbalsta?
Bēda ir,ja uzņemas un neizdara.
Bēda ir attieksmē pret citiem.
Labi,ka ir mums pozitītīvie piemēri,kā ar minimāliem līdzekļiem un pašaizliedzīgu darbu panākt rezultātu.(Šeit es domāju skrējiensoļojumu Rīga-Valmiera,kuram es gatavojos,jo zinu,ka tas būs)
“Vai kāds/a nepiedalījās no tiem, kam noteikti bija jāstartē?”
Grūti būt kategoriskam (“NOTEIKTI”), nezinot potenciālo 100-nieciņa varoņu plānus, veselības un finansiālo stāvokli… Tomēr, kā dīvānāsēdošais līdzjutējs, es būtu priecājies rezultātos redzēt arī Dzo, gunchas, druupija, Edgara Simanoviča veikumu. Vismaz daļu no viņiem. Varbūt izdotos Aināru pierunāt atgriezties spēka gados??? :) ;) Dainelis gan jau būtu varējis (nezinu, vai gribētu?) kādu minūti nomest no Viļņas rezultāta. Bez tam, kāds ātrs debitants arī atrastos, savlaicīgi plānojot un vilinot. Piedodiet, ja kādu aizmirsu.
Būs, bet iespējams, ka tikai viens [no šeit populārajiem] – diennakts Turīnā, aprīlī? Par 100-nieku šobrīd nav ziņu. Vai arī nemāku atrast.
Jebkurā gadījumā, IAU plāno, sākot ar 2016. gadu, nerīkot abus PČ vienā gadā, bet gan pamīšus. Tiesa, trūkstošo PČ daļēji kompensēs kontinenta (mums tātad Eiropas) čempis attiecīgajā distancē.
Beidzot atskārtu, ka aizvakardienas IAU kongresā taču būs pieminēts :) Ir arī.
Matīsam taisnība, PČ paredzēts arī simtniekā – tik nav skaidrs ne laiks, ne vieta. Acīmredzot, otrajā pusgadā.
2015 IAU 24H World Championships – Torino (Italy) – April 11/12
2015 IAU Trail World Championships – Annecy (France) – May 30
2015 IAU 100 km World Championships – tbd
2015 IAU 50 km World Championships – Doha (Qatar) – November (date tbd)
Paldies, Kvaki, ka aktualizēji jautājumu – starpsezona ir īstais brīdis, lai runātu par šīm lietām.
Anduli, vai Tu runā par pasaules vai arī mūsu pašu 100-nieku?
Matīs, par tiem PB, kas tur ir salikti: Andris laikam labāk izskaidrotu, bet tam visam pamatā ir finansējums…neiedziļinoties detaļās,izdevīgāk ir vest skrējējus, kuru PB ir zem 8h.(vīriešiem).
Izrādās, itālis Giorgio Calcaterra tomēr nav izstājies, bet ir finišējis, laikam gan ar savu visu laiku sliktāko rezultātu. https://twitter.com/iRunFar/status/535938913958129664
Tad nu sanāk, ka Voļdam zaudējis! :) ;) :)
Interesanti paskatīties video. Milzīga starpība star ātrāko un lēnāko sportistu tempiem. Tāpēc mazliet neatgādina pasaules čempionātu.
Mūsējie gana ātri, kamerās sarkanos kreklus var ieraudzīt, bet atpazīt grūti.
Meitenes, piedāvājums jums! Ir viena vieta Latvijas izlases komandā dalībai PČ Dohā, Katarā. Finišēt neesot obligāti, galvenais, startēt ;) Trase – 5km aplis, starts 18:00, kontrollaiks – 12h, trases atrašanās vieta blakus viesnīcai, kurā paredzēta dzīvošana. Kopējās ceļojuma izmaksas ar visām vīzām – ap 550Eur. Jāizlemj šonedēļ, lai pagūtu sagatavot vīzas.
Visa informācija pie Andra Dudeļa pa tel. divi8trīs44558, es tikai ziņnesis.
P.S. Par dalību un vēlmi finišēt lemjiet atbildīgi, atceraties, ka pārlieka kilometru krāšana un kedu deldēšana var kaitēt jūsu veselībai ;)
Visu cieņu Andrim par organizēšanu (un arī ziņnesim, protams:). Šķiet, pirmoreiz Latvijas ultristu komanda dosies uz tādu salīdzinoši eksotisku PČ norises vietu?
Kāpēc gan neesmu meitene?… :D
Iespēja dzimt jaunai zvaigznei? ;)
Bet vai tik nebij jābūt piebildei, ka tai meitenei jābūt precētai, jo pretējā gadījumā vīza vien varētu maksāt divtik kā ceļa izdevumi?
Starts pēc nepilniem 2 mēnešiem…
vīrieši arī droši zvaniet aprunāsim iespējas par dalību, tikai steidzami. :)
Ja 2 mēnešus ir vēl laiks, tad var vēl mierīgi aprecēties, jo izsludināšana bija, ja pareizi atceros, viens mēnesis;)
Drīz te parādīsies sludinājums “Steidzami meklēju vīru” :D :)
Nu ja, nu ja. Es gan biju domājusi, ka 2 mēneši ir par īsu laiks, lai sagatavotos, ja grib ne tikai startēt, bet arī puslīdz pieklājīgi noskriet visu distanci.
Ne tikai. Arī teksti, labi, ka tas nav kalnu skrējiens, bet asfalts…
Kā lai to saka… No vienas puses, varbūt agrāk šo bija jāreklamē gan, nevis pēdējā brīdī.
No otras puses, tie, kas nopietni domāja par dalību PČ, gan jau pamanīja krietni ātrāk IAU ziņu, ka būs novembra beigās Katarā. Tā datēta ar 10. martu ;) Varēja jau pavasarī ķert ciet Andri un iztaujāt, kā šogad ar izlases komandu. (Iespējams, tā arī noticis:)
Piekrītu, noskrien.lv kalendāra pārziņi varēja uzreiz ielikt – taču, godīgi sakot, nelikās, ka turp kāds brauks. Kļūda, acīmredzot..
Būtu naudiņa, varētu pat apsvērt. Simtiņš taču nevarētu būt grūti, ko? :)
Turklāt, noslēdzošās stundas būtu Ņergu laikā :)
mtiger, noteikti, man liekas nekam grūtam tur nevajadzētu būt. ;)
Par dalību neprecētai meitenei ari sarunāsim :)
Pasākums tuvojas. Vai kādam ir informācija, vai būs iespējams onlainā sekot līdzi progresam?
Kaut kāda “live” sekošana, šķiet, bija minēta rīkotāju mājas lapā.
Oreman bija ietvītojis šo adresi:
http://www.lifeinaspire.qa/ArticleDetail.aspx?lang=en&id=80#.VGWrb8k0-UE
Nu redzēs vai Voļda ir īsts monstrs vai tikai tā pa sētas mačiem ārdīties var :), Oreman varētu būt pirmais baskājis, kas pieveicis 100km, bet laikam jau skries kādos vibramveidīgos apavos?
Vai tad Spartatlons ir sētas mači?
Es domāju, ka guncha bija domājis 100km distanci, ko Valdis šogad skrēja Višķos. Viņiem tur kaut kāda savstarpējā mērīšanās.
Ja pareizi saprotu, vēl 8h līdz startam.
Rezultātiem vajadzētu parādīties http://www.stuweb.co.uk/race/Pz
Dzo, tur būs VISI, jeb tikai veterāni (masters)?
Īsti saprast nevar, izskatās pēc otrā varianta. Lai gan IAU ziņā teikts: “You can follow the race Live at home at: http://www.stuweb.co.uk/ as this site will carry Live Results.”
http://www.lsm.lv/lv/raksts/tautas-sports/dzive/nedelja-tautas-sporta-uz-mirkli-izgarsho-telpas.a107162/
Kā ir labāk? Ka mēs izskatāmies labāk pirms starta vai pēc finiša? Pirmajā brīdī izskatās, ka tikai Voļda izsprucis safabricēta rezultāta pirms PČ 100km. Nesen Vanesai bija sāpīgs gadījums Soču sakarā. Mums to vajag?
…Nu tas ir pazistams stils.Pasaules čempim nepieciešama kval. normatīvs.Gribu piekrist Matīsam.Vai mums vajsdzīga skriešana – staigāšana šāda līmeņa mačos?
Izskatās, ka organizatori paši tur kaut ko putrojās. Tur vispār ir vairāki absurdi, piemēram, Argentīnietim PB all time ir 22h, season 8h, polietei PB ir 7min, citai polietei stundas vietā ir & simbols. Voļdam PB sliktāks par sezonas utt. Piedevām, laika formāti ir iebāzti tā, kā pagadās. Es nekur nevaru atrast kvalifikācijas standartus. Ir tikai atrodami dažu federāciju standarti savas valsts atlētiem. Un kāpēc pieteikumā ir Alīna? Sarkane vispār nav atrodama skriesim.lv un sportlat datubāzē. Cerams, ka vismaz ar LIVE rezultātiem orgi neputrosies
Kvalifikācijas standartiem nav daudz jēgas mazā valstī, kurā jāmeklē skrējēji (labi, skrējējas), lai aizpildītu brīvās vietas.
…
Savukārt, no IAU puses varētu arī nebūt tādi? Vismaz, nekad nav redzēti vai pieminēti (atšķirībā no PČ 50 km). Ja kļūdos – labojiet. (Didzi, kur atradi normatīvu?)
…
Īsti labi (korekti) tas pieteikums neizskatās. Cerēsim, ka dāmas noskries vismaz atbilstoši tam; kungi – drusku labāk par uzrādītajiem pēdējo gadu rezultātiem ;) Bet var arī otrādi :)
Pēc pirmā apļa Voļda bija līderis. Pēc otrā vairs ne
Spartatlona scenārijs? :)
Cerams, ka nav pārāk karsts…Voļdam karstums ne visai
Agy – Spartatlons vispār ir cits stāsts (reizi gadā arī slota izšauj :)), vnk Voļda ārdās visādos lokāla mēroga pasākumos, bet parasti PČ čiks vien sanāk…ja ātrajām kājām pieslēgtu galvu, Voļda tiešām varētu sasniegt ko vairāk :)
Nesaprotu, kur var redzēt live rezultātus. Pēc video spriežot, šobrīd daudzi skrien diezgan palielās skrējēju grupiņās
http://new.livestream.com/accounts/7020995/events/3543479
Orgu mājaslapā redzamais Live video ir paliktā kvalitātē…Voļdu gan var atpazīt pēc skriešanas stila, bet kur var redzēt dalībnieku listi un rezultātus ?
Ne visai saprotu to Voļdas taktiku 1. aplī pazīmēties. Tur jau diezgan daudziem PB ir par stundu labāks
http://m.racetecresults.com/Search.aspx?R=1092 Te var sekot līdzi katram konkrētajam skrējējam.
Jē, ieraudzīju arī Flower un Dudeli, joprojām skrien pieklibodams :(
Paldies MissBroka par norādi, Voļda, spriežot pēc strplaikiem,skrien pusmaratona tempā,manīju arī OreMan- skrien visai raiti, nebūšu pārsteigts, ja viņš Voļdu tomēr noķers.
Tagad man pieleca Voļdas taktika. 1. aplis bija jānoskrien ātrāk par pasaules rekorda grafiku. Tas arī izdevās: 5km 18:08min jeb provizoriski 6:03h finišā, kas ir par 10min ātrāk nekā pasaules rekordistam. Pēc tam tiek sekmīgi skriets ātrāk par Latvijas rekordu. Pēc 25km 1:44h jeb provizoriski 6:50h, kas ir precīzi LV rekords. Pēdējais aplis gan vairs tikai 22min.
Toties OreMan izvēlējies taktiku sasniegt pēc iespējas labāku rezultātu finišā. Šobrīd visi 4. apļi gandrīz pilnīgi vienādā laikā 24min. Pēdējais aplis pat par 15s ātrāks par iepriekšējo
Izskatās, ka krievs Larkins šobrīd iet uz Pasaules rekordu. Sāka kāpināt tempu pēc 25km, un šobrīd pēc 35km 2:10h jeb provizoriski 6:13h, kas ir tieši pasaules rekords!
Nu jau Voļda apdzīts par apli. Larkinam pieder visu laiku 6. labākais rezultāts skriešanas vēsturē: 6:18h. Sasniegts pagājušo gadu Sanktpēterburgā. Un viņam ir tikai 23 gadi!
matiss
“Kā ir labāk? Ka mēs izskatāmies labāk pirms starta vai pēc finiša?”
Kā to saprast? Dudels ir uzprišinājis komandas rādītājus, lai pielaistu pie starta?
ansiso
“Un kāpēc pieteikumā ir Alīna?”
Lai varētu dzīvot dalībnieku hotelī?
Alīna man par lielu izbrīnu skrien un šobrīd ir veikusi 25km ar vidējo tempu 6min. OreMan visu laiku skrēja gandrīz precīzi 25min katru apli. Pēdējais 6. aplis gan bija lēnāks 26min. Voļda gan vēl par 23s lēnāk noskrēja 7. apli. Šie varētu drīz sākt skriet kopā
Visai droši, ka Alīna šovakar noskries savu līdz šim garāko distanci.
Ja, turklāt, to var izdarīt pasaules čempionātā… drusku skauž, godīgi sakot :)
Viņa gan nebūs pirmā tāda :)
Kur var dabūt dzīvos rezultātus. Matīs, neklusē. Bildē redzēju ka Inga skrien.
Atradu. http://m.racetecresults.com/Search.aspx?R=1092
Jāievada uzvārds.
voļda 4.vietā pēc 40 km?
Alīna turās uz 6min/km. Jau iet 6.aplis!
Esmu 100% pārliecināts, ka minikin neplāno skriet 100km. Drošvien atbalstīs OreMan, kad būs kādus 50km noskrējusi. Larkinam plīsiens uznācis. 10. aplis vairs tikai 20min. Pirmie 50km tikai 3:10h, tā ka par pasaules rekordu un pat par PB šodien var aizmirst. Arī Voļdas cerības uz PB faktiski ir zudušas.
ansiso
“Un kāpēc pieteikumā ir Alīna?”
“Alīna man par lielu izbrīnu skrien”
????? Šis gan mani izbrīna – par ko te brīnās Ansis? Alīna ir pieteikumā, jo aizbrauca skriet. Un skrien, jo aizbrauca skriet. Vai viņai būtu vajadzējis Anša akceptu dabūt?
Kods, uz tiem o-pos var neskatīties. Tur dažbrīd pilnīgi mistiskas un maldinošas vietas uzrāda.
nu ja nu ja.
Mani arī izbrīna, ka minikin skrien. Un ļoti patīkami izbrīna. jo ne tikai tas, ka viņa garos parasti neskrien, bet arī tas, ka viņai kaut kas pēdējās nedēļās nebija riktīgi, vairs neatceros, kas tieši, bet no skrējienu pierakstiem varēja spriest, ka kaut kas īsti nav, kā vajag.
Cik man zināms, Alīna bija apslimusi, tāpēc prieks, ka tagad visnotaļ pieklājīgi skrien:) Eh, man baltā skaudība!
Varbūt kaut ko nepareizi daru – bet šķiet, ka tajā http://m.racetecresults.com redzamie latviešu starplaiki nemainās (nepapildinās) jau krietnu stundu. Kā citiem?
Man tāpat
Anduli, man tāpat ir. Un arī Larkinam nekas vairs nepapildinās
Kustīgajās bildēs tiko pamanīju OreMan paskrienam garām
Valdim uz 60 km rāda 4:39.
Edgaram uz 55 km rāda 4:55.
Ingai uz 40 km 4:35.
Cik mīļi, ka jūs sekojat līdzi!
Mans plāns bija noskriet maratonu, diemžēl tas man neizdevās. Ļoti skumji, bet trasē negāja viegli. Pārāk karsti un gandrīz visur bruģis. Daudzi uzstājušies.
Valdis labi turas, OreMan izskatās piekusis, bet braši turpina skriet. Tikko pabeidza 11o apli ar 4:55:26. Vēl deviņi apļi tātad.
Karsts, ja? Grūti to saprast, ja šodien vēl 5.kilometrā man rokas sala ar visiem cimdiem. Kā tur jums ar servisu trasē? Dzert, ēst, noskaloties vispār iedod?
Valdim 65 km = 5:05.
Novēlu mūsējiem visu to labāko, taču neredzu iemeslu rakstīt kaut kādus mistiskus iepriekšējos sasniegumus, kuru nav. Esmu gatavs PČ orgiem uzrakstīt vēstuli, ar jautājumu par tēmu (googlē ta paliek). Ir valstis, kas ar mistiku nenodarbojas, taču pie starta tiek pielaistas.
Ja par šābrīža situāciju trasē, tad paša Dudeļa un SK kaimiņos dzīvojošā Edgara vārdiem runājot, simtniekā sacensības un cīņa ar sevi sākas pie pēdējiem 25km. Līdz tam jāskriet komforta zonā un jāvēro situācija
Neviens neko neraksta, visi laikam skrien… Es vienīgais tāds slinks.
OK, tad man vairs neskauž. Arī labi ;)
Iespējams, OreMan var tagad labāk iztēloties dzīšanos pakaļ antilopei paleolīta laiku medībās, ŠAJOS platuma grādos.. vai bēgšanu no tīģera.. :)
Tad jau Valdim vēl mazāk par 10km vērošanas palicis. Bet par to tēmu, diez jau nu vai kāds no mūsējiem būs apzināti kaut ko šmaucies ar saviem rādītājiem. Drīzāk jau orgu gļuki, taču. Vai arī esmu pārāk naivs? Tomēr skatoties to viņu lapas un on-line rezultātu kvalitāti, man tā vien liekas, ka viņi jeb ko var salaist sviestā.
Citiem neesot pārāk karsti. Man bija.
Valdis izskatījās ļoti lārliecinoši pie 65km. Nezinu, kā šobrīd iet Ingai….
Trasē serviss ok, ļoti daudz dzirdinātavu.
Lietuviešiem labi iet, malači!
CET un Višķu 50km Vaidas arī laikam paplīsis
Andris izstājies, Voļda atkal reinkarnējies par superVoļdu, krievu brīnumskrējējs izskatās piebremzējis uz rekordu vairs netēmē …
Višķu 100km uzvarētājs Aleksandrs gan ir stabils, atlikuši 25km
Mja.pasaules čempī tomēr jābūt izskrietam konkrētam normatīvam, nevis tikai nokustēties
Izskatās, ka OreMan varētu finišēt uz 9:30h rezultatu. Par Voļdu grūti kaut ko prognozēt, bet zem 8h drošvien nebūs. Viņam pēdējā laikā lēkā tie spliti tā, kā nevienam citam: 26min, 25min, 23, 24, 25…
Līderis Max King’s iet uz 6:23:30 – laikam zem valsts rekorda
Inga ar Edgaru gandrīz blakām izskrēja caur starpfinišu. Ingai 10 apļi, Edgaram 13.
tomēr nebūs. puisis pie 90km pirmo reizi nometis ātrumu zem 15km/h. Jeb 4min/km
Ingas 9. apļa 42:23 redzot, sāku satraukties. Par laimi, 10. aplis ir atkal 34:52.
Kingam nokritās. Maksimums, uz ko var cerēt, ir zem 6:30h. Nepilni 2 apļi vairs tikai līderiem
Voļdam 75 km pa 5:57:50. Varbūt izdosies iekļauties 8 h?
Voļdam
0-25km 1:44h
25-50km 2:07h
50-75km 2:06h
Pedējie 25km jāskrien 2:02h.
80 km pa 6:25:37. Varbūt sanāks Višķu (8:04:01) atkārtojums..
Ja pareizi saprotu, Kings finišēja ar 6:27:43.
Esmu šokā- Calcatera izstājies, kas tas par monstru Max King? Voļda vēl tīri labi turas, ņemot vērā viņa iepriekšējo nedēļu varoņdarbus
2. Jonas BUUD 6:32:04
3. Jose Antonio REQUEJO 6:37:01
4. Yoshiki TAKADA 6:46:47
5. Zach BITTER 6:48:53
Diezgan monstrīgs izskatās gan – http://statistik.d-u-v.org/getresultperson.php?runner=106123
https://twitter.com/iRunFar/status/535909687557115906
6. Vasily LARKIN 06:50:38
7. Alberico DI CECCO 06:51:14
8. Zach MILLER 06:51:30
9. Fritjof FAGERLUND 06:55:31
10. Paul GIBLIN 06:56:12
Kinga PB maratonā ir 2:14h. 3000m šķēršļi 8:30h. Abi sasniegti pirms 2 gadiem.
Tikmēr Voļdam 85 km pa 6:52:21. Īsti nebūs arī “Višķi”.
OreMan stabili turas ap 29 min uz apli, tiešām varētu tēmēt uz 9:30.
Flower 11. apli pieveikusi, bet Belvē rezultāta uzlabojums laikam nespīd..
Jonas Budd = cilvēks leģenda, bet PČ mūžīgi otrais, krievu brīnumbērns Vasja beigās pat sešiniekā netika :)
Vasja liktenīgo kļūdu pieļāva, kad, skriedams sākumā stabili uz 19min, 6. apli pēkšņi sadomāja noskriet zem 18min. Pēdējos 10km jau galīgi nosprāga vai vienkārši padevās
7:30:30 sieviešu uzvarētājai
Ellie GREENWOOD 07:30:48
(nezinu, kur tā sekunžu starpība rodas)
Precizēti kungu rezultāti (bija agrāk piemirsts 4. vietas ieguvējs japānis):
4 Hideo NOJO 06:39:21
5 Yoshiki TAKADA 06:46:47
6 Zach BITTER 06:48:53
7 Vasily LARKIN 06:50:38
8 Alberico DI CECCO 06:51:14
9 Zach MILLER 06:51:30
10 Fritjof FAGERLUND 06:55:31
11 Paul GIBLIN 06:56:12
12 Brendan DAVIES 06:56:45
13 Steve WAY 06:57:23
14 Dominique BORDET 07:03:14
15 John Henry STRUPSTAD 07:04:03
16 Craig HOLGATE 07:04:16
17 Dorjpalam BATBAYAR 07:06:46
18 Oleksandr HOLOVNYTSKYY 07:08:56
19 Paul MARTELLETTI 07:09:39
20 Dmitry PAVLOV 07:10:08
21 Didrik HERMANSEN 07:11:28
22 MichaÙl BOCH 07:13:50
23 Hermann ACHMULLER 07:15:00
24 JÚr¶me ANDRIEU 07:16:56
25 Radek BRUNNER 07:18:07
26 Michael SOMMER 07:18:19
27 Daniele PALLADINO 07:18:28
28 Michael WARDIAN 07:19:00
29 JÚr¶me BELLANCA 07:23:01
30 Robert RADOJKOVIC 07:24:35
31 Nicholas ACCARDO 07:27:41
32 Koji HAYASAKA 07:29:01
33 Aleksandr SOROKIN 07:30:26 (LTU!)
34 Florian VIEUX 07:31:33
35 Wouter DECOCK 07:32:57
Višķu uzvarētājam Sorokinam 07:30:26
Višķos bija 7:20:41
Višķi tomēr būtu bijuši piemērotāka vieta PČ nekā Doha :))) Nosaukums vien jau liek tā domāt :D
18. aplis Voļdam 31min. Pēdējie 2 apļi jānoskrien 27min, lai labotu savu pirms 2g sasniegto 8:19 rezultātu 100km PC. Guncha gan savulaik pirms vairāk kā 3 gadiem ir skrējis ātrāk pasaules čempionātos: 8:09h.
1 Ellie GREENWOOD 07:30:48
2 Chiyuki MOCHIZUKI 07:38:23
3 Joasia ZAKRZEWSKI 07:42:02
4 Jo MEEK 07:43:37
5 Irina ANTROPOVA 07:44:26
6 Shiho KATAYAMA 07:49:41
7 Veronika JURISIC 07:51:08
8 Meghan ARBOGAST 07:52:12
9 Mai FUJISAWA 07:54:28
CET uzvarētājs finišā varētu būt pēc mazpadsmit minūtēm, Voļdam pēdējie 10km
Prieks par OreMan, kurš skrien ar matemātisku precizitāti. 29:15-29:03-29:07 pēdējos 3 apļos. Gandrīz vai pulksteni jāsāk regulēt pēc viņa :)
Vēl tikai 15 km.
10 Pam SMITH 07:59:11
11 Yulia KHAZOVA 08:00:46
12 Marija VRAJIC 08:00:59
Kungi:
36 Jose Daniel VAZ CABRAL 07:35:15
37 David PROCTOR 07:37:45
38 Vadim SHARKOV 07:39:15
39 Ludovic DUBREUCQ 07:44:48
40 Linus HOLMS-TER 07:46:26
41 Chris TRUSCOTT 07:46:54
42 Bj°rn Tore TARANGER 07:47:01
43 Roman GAVRYLIUK 07:47:15
44 Marcio BATISTA DE OLIVEIRA 07:49:56
45 Tomi HALME 07:50:20
46 Martin REA 07:50:42
47 AndrÚ COLLET 07:51:08
48 Asmo AHOLA 07:51:30
49 Andrew HEYDON 07:55:36
50 Jeroen RENES 07:56:07
Voļdam 95 km pa 7:56:52. Priekšpēdējais aplis 31:50, kā ar pēdējo? …Laikam jau pāri 8h 20min būs.
Dāmas:
13 Sophia SUNDBERG 08:02:12
14 Irina PANKOVSKAYA 08:05:42
15 Rita NORDSVEEN 08:06:48
16 Oxana AKIMENKOVA 08:08:19
CET uzvarētājam 8:08:51.
58. starp kungiem, 74. kopvērtējumā.
Anduli, lai iegūtu pilnā apļa laiku, tam comX jāpieskaita klāt tās sekundes no rindiņas 5K lapX
17 Neza MRAVLJE 08:11:40
18 Oxana TEPLYKH 08:12:59
19 Amy SPROSTON 08:14:02
Ā, paldies par izglītošanu. Tad OreMan ir ieregulējies uz 30 min, nevis 29. Atvainojos par negribētu maldināšanu :)
Voļdas priekšpēdējais = 32:44 tad :(
Valdis tiko finišēja. 8:25:58
Nezinu, kāds tad galu galā bija Voļdas mērķis šajās sacensībās, bet pirmos 10km ir noskrējis ātrāk par šo sacensību uzvarētāju!
Dāmas – Voļdas ceļabiedrenes :)
20 Emily GELDER 08:19:40
21 Frida SÍDERMARK 08:25:22
22 GwÚnaÙlle GUILLOU 08:31:06
Mjā, Spartatlona scenārijs īsti nesanāca. Laikam distance bija par īsu..
OreMan 90 km pieveicis 8:25:38, turpinot ar apskaužamu precizitāti noturēt pusstundu uz apli. Var jau gatavoties viņu apsveikt.
Ingai 60 km pa 7:21:21… bet tas bijis jau pirms ~1h 26min. Izstājusies?
OreMan priekšpēdējo apli veicis jau pa 28:50. Finiša spurts sākas? :)
Ja tā, varam gaidīt, ka tiks apsteigts Mišas Seļivanova debijas rezultāts Višķos (9:25:38)?
Tā arī ir – finišs 9:22:32. Lieliski!
Pēdējais piečuks vēl žiglāks, pa 28:02, ja pareizi saprotu.
Andulis:No otras puses, tie, kas nopietni domāja par dalību PČ, gan jau pamanīja krietni ātrāk IAU ziņu, ka būs novembra beigās Katarā. Tā datēta ar 10. martu ;) Varēja jau pavasarī ķert ciet Andri un iztaujāt, kā šogad ar izlases komandu. (Iespējams, tā arī noticis:)
Piekrītu, noskrien.lv kalendāra pārziņi varēja uzreiz ielikt – taču, godīgi sakot, nelikās, ka turp kāds brauks. Kļūda, acīmredzot..
kvaki: Cītīgi pārlasīju visu šī”varoņeposa”gaitu.Apstājos pie Anduļa rakstītā.Ja atceraties,tad mums bija LIELAS problēmas Andri Dudeli pavasarī dabūt uz sakariem kaut vai Višķu 100-nieka sakarā.Nerunājot nemaz par citu augta līmeņa asfaltra ultru organizēšanu Latvijā,kas izpalika.Skaidrojumu par to neesmu dzirdējusi.
Kas tas par neoficiālu uzstādījumu/mērķi startēt TĀDA līmeņa sacensībās ar domu neveikt visu distanci?
Mums ir daudz lielisku gargabalnieku un gargabalnieču(Dace Veipa,Aija Čonka,Inga Kāpiņa u.c.),kurus mērķtiecīgi organizējot,varētu rezultatīvi startēt.Ar šo es negribu noniecināt tos,kuri aizbrauca.Runa ir par sistēmu/bezsistēmu.
Varbūt ir idejas,ko mēs varētu darīt,lai tas neatkārtotos?
P.S.Par safabricētajiem katra startētāja iepriekšējiem rezultātiem 100km,būtu interesanti dzirdēt skaidrojumu.
Nu Voļda, Voļda :(…negribējās jau teikt, bet varbūt neesi tāds kings kā iedomājies, startam Latvijas izlases krekliņā varētu pieiet arī atbildīgāk..ekskursija, protams arī laba lieta, kad vēl tādā zemē visgaunijas un Ogres nepārspējamais čempions Voļda joprojām turpina izniekot savu potenciālu, un savu maximumu tā var arī neparādīt,jo (jāieskatās pasē)laika daudz vairs nav palicis, lai kaut ko vēl sasniegtu :(
Edgaram respect …arī rezultāts normāls (lai gan joprojām uzskatu, ka normālos skrienamapavos tas būtu daudz labāks).
Oreman noskrējis gandrīz identiskā tempā kā Rīga-Valmiera (5:35-5:40/km). Bet tas, skatoties vidēji matemātiski. Skrējieni tomēr nedaudz atšķiras
No organizatora tiešām gribētos paskaidrojumus (viltus rezultāti, vēlā paziņošana…), bet kaut ko pārmest sportistiem, manuprāt, būtu nevietā. Mēs nezinām, kādi tur bija apstākļi. Kā mācēja, tā skrēja, un noteikti pēc labākās sirdsapziņas, it īpaši jau, ņemot vērā uzstādījumu “piesakās, kas grib”. Es pati būtu aizskrējusi augšpalēkdamās, ja varētu 100km noskriet kontrollaikā (un noteikti trasē sadarītu muļķības no pārlieku lielas sajūsmas).
Neoficiālie rezultāti: http://www.iau-ultramarathon.org/
OreMan lēnākais aplis 30:27 jeb 6:05min/km. Tik stabili tur reti kuram ir. Ja jau Voļdas mērķis šoreiz bija būt sākumā līderim, tad jau vajadzēja iet līdz galam. Līderu grupas rezultāts pēc pusmaratona bija 1:19h. Pilnībā ņemams laiks.
P.S. Man liekas, ka arī skriesim.lv bija jau ļoti sen Doha ierakstīta kalendārā. Visu cieņu noskrien, bet es tomēr primāri to kalendāru izmantoju sacensību apskatei.
essnee-te nav pārmetums skrējējiem.
bet ir normatīvs,kurš jāizskrien(pm.50km sievietes-3h 50min(100km sievietēm normatīvu nebija laika meklēt,bet tāds ir)
pie tam normatīvs tiek izskriets noteikta ranga sacensībās,ko var pārbaudīt IAU.Neesi izskrējis-diemžēl nevari piedalīties.
Skarbi,bet kārtībai jābūt.
Iekšēji Latvijā būtu jābūt atlasei(kā kādreiz),lai noteiktu,kurš/kura var pārstāvēt valsti.
Jo pārstāvēt Latvijas izlasi bija gods.
Neveiksmes tika analizētas,”ripoja”galvas,utt..bet rezultāti bija.
Protams,ka apakšā visam ir finansējums trenerim,organizatoram,bet arī šīs lietas mūsdienās var sakārtot.
Skrējējām te pārmest nav ko. Jo īpaši, ņemot vērā pašu pirmo komentāru pie šī kalendāra ieraksta – “Finišēt neesot obligāti, galvenais, startēt”. Un nedaudz tālāk parādījās vēl viens nosacījums – jābūt precētai.
Lai vispār varētu kaut ko atlasīt, tad jābūt 6 puišiem, kas grib (var piedalīties 5). Par meitenēm vispār nav ko runāt, jo pat LČ, kas notiek Latvijā, tikai viena skrējēja piedalījās. Izmeklējos, bet normatīvus uz 100km nekur nevarēju atrast. Pētot elitniekus, pamanīju, ka dažam labam šis vispār bija pirmais simtiņš, tā ka, pat ja tādi normatīvi tiešām pastāv, tos tāpat neviens neņem vērā.
Beidzam cepties par kvalifikāciju, ja par to nav jācepās!
Lūk piemērs ASV sportistu atlasei:
http://www.usatf.org/Events—Calendar/2014/IAU-100-km-World-Championship/Athlete-Info/Qualifying-Standards.aspx
Galvenā frāze šinī gadījumā (Kad pietrūkst dalībnieku ar izpildītiem kvalifikācijas kritērijiem. ASV gan tas īpaši nedraud, bet aprakstīt nenāk par skādi.):
Team Selection Process
2. If fewer than 6 athletes achieve the qualifying standards for consideration, no fewer than 4 athletes (three scoring and one additional) will be named based on performance.
Tātad, runa ir par to, lai būtu vismaz 4 cilvēku komanda, ar ko piedalīties komandu cīņā neatkarīgi no tā, par kādām vietām.
man šķiet,ka mums pietiek dalībnieku.Atliek tik to organizēt.Vismaz būt publiskai infai.Protams,ka dalība jāsedz pašam,jo sponsori varētu rast motivāciju tā visa orgaizatoram.Ja uz Kataru turp/atpakaļ var tikt ar 550EUR,tas ir tikpat kā par velti.Es interesējos par maratonu janvārī Dohā.Iebraukšanas vīza vien bija 400EUR..kur vēl citi izdevumi.
Starp citu,Ainārs Zellis ļoti veiksmīgi un no pareizā gala sāka šo lietu par komandas organizēšanu tieši 100km.
Starp citu,tieši 2014.gadā ir vairākas mūsu meitenes sevi apliecinājušas,jeb necilos mačos parādījušas savas spējas.Arī Martu nevajag aizmirst.
Galvenais,lai tas nenotiktu steigā.
Kā garšo ķīselis Dohā?
Vai izlase ir obligāta? Vai kāds/a nepiedalījās no tiem, kam noteikti bija jāstartē? Nākamgad nebūs pč?
Saprotams arī, ka pagaidām var mierīgi iztikt bez kvalifikācijas. Atceramies arī, ka augustā šis pats pč nenotika Latvijā. Kur bēda? Apsveicu mūsējos par piedalīšanos un drosmi startēt zem Latvijas karoga.
P.s. Joprojām nesaprotu mūsēju pirmstarta pb ;)
Njaa prieksh Kataras 500euro varbuut ir leeti.. Starp citu, kaa ir citu valstu skreejeejiem taadaa pasaulea chempionaataa- ultramaratonistus arii citaas valstiis neviens finansiaali neatbalsta?
Bēda ir,ja uzņemas un neizdara.
Bēda ir attieksmē pret citiem.
Labi,ka ir mums pozitītīvie piemēri,kā ar minimāliem līdzekļiem un pašaizliedzīgu darbu panākt rezultātu.(Šeit es domāju skrējiensoļojumu Rīga-Valmiera,kuram es gatavojos,jo zinu,ka tas būs)
“Vai kāds/a nepiedalījās no tiem, kam noteikti bija jāstartē?”
Grūti būt kategoriskam (“NOTEIKTI”), nezinot potenciālo 100-nieciņa varoņu plānus, veselības un finansiālo stāvokli… Tomēr, kā dīvānāsēdošais līdzjutējs, es būtu priecājies rezultātos redzēt arī Dzo, gunchas, druupija, Edgara Simanoviča veikumu. Vismaz daļu no viņiem. Varbūt izdotos Aināru pierunāt atgriezties spēka gados??? :) ;) Dainelis gan jau būtu varējis (nezinu, vai gribētu?) kādu minūti nomest no Viļņas rezultāta. Bez tam, kāds ātrs debitants arī atrastos, savlaicīgi plānojot un vilinot. Piedodiet, ja kādu aizmirsu.
Par dāmām jau Kvaki pateica.
“Nākamgad nebūs pč?”
Būs, bet iespējams, ka tikai viens [no šeit populārajiem] – diennakts Turīnā, aprīlī? Par 100-nieku šobrīd nav ziņu. Vai arī nemāku atrast.
Jebkurā gadījumā, IAU plāno, sākot ar 2016. gadu, nerīkot abus PČ vienā gadā, bet gan pamīšus. Tiesa, trūkstošo PČ daļēji kompensēs kontinenta (mums tātad Eiropas) čempis attiecīgajā distancē.
Info no “Frequency of MIAUCs” (30.06.2014.) un “Frequency of Continental Championships” (9.07.2014.).
Īsāk, būs tikai viens PČ gadā, nevis divi, kā treknajos gados :)
Pieļauju, ka neesmu precīzi izpratis – lūdzu labot, ja tā.
Palasījos IAU izpildkomitejas tikšanās dokumentu (publicēts 14.07.2014.) Garāk un skaidrāk.
Pareizi jau esmu sarakstījis iepriekšējā komentārā.. tikai nav skaidrs par 2015. gada simtnieku..
Beidzot atskārtu, ka aizvakardienas IAU kongresā taču būs pieminēts :) Ir arī.
Matīsam taisnība, PČ paredzēts arī simtniekā – tik nav skaidrs ne laiks, ne vieta. Acīmredzot, otrajā pusgadā.
http://www.iau-ultramarathon.org/images/IAU%20Executive%20Council%20report%20to%20Congress%202012-2014%20final.pdf
Pirmais gads, kad simtiņa PČ tiek plānoti izlaists – 2017.
Paldies, Kvaki, ka aktualizēji jautājumu – starpsezona ir īstais brīdis, lai runātu par šīm lietām.
Anduli, vai Tu runā par pasaules vai arī mūsu pašu 100-nieku?
PČ = pasaules čempis :) Tik zemu, līdz LČ – nenolaižos :)))
Anduli, ir labi, neredzēju Tavu 20:37 komentāru…
Beigšu spamot, Aivar :)
Paceltie jautājumi tiešām prasās tikt noskaidroti…
P.S. Tomēr ir gan “jānolaižas” arī līdz LČ. Kā tad būs – 23.06.2015 vai…? Būtu laiks zināt datumu droši.
Matīs, par tiem PB, kas tur ir salikti: Andris laikam labāk izskaidrotu, bet tam visam pamatā ir finansējums…neiedziļinoties detaļās,izdevīgāk ir vest skrējējus, kuru PB ir zem 8h.(vīriešiem).
No tā varētu secināt: vajadzētu Latvijā panākt līdzīgu stāvokli ar ultramaratonistu finansējumu kā Lietuvā?
Kaimiņi atļāvušies vest 3 dāmas – šķiet, debitantes šosejas simtā – nerakstot viņām neko lieku. Un arī 2 kungus, kuriem nav izdevīgā PB.
(Tiesa, divām lietuvietēm ir wildcard jeb Y burtiņš. Nezinu, vai rada finansiālu ietaupījumu? Mūsu trim vīriem gan arī ir.)
Ir arī patīkamāki salīdzinājumi…
Izrādās, itālis Giorgio Calcaterra tomēr nav izstājies, bet ir finišējis, laikam gan ar savu visu laiku sliktāko rezultātu. https://twitter.com/iRunFar/status/535938913958129664
Tad nu sanāk, ka Voļdam zaudējis! :) ;) :)
Interesanti paskatīties video. Milzīga starpība star ātrāko un lēnāko sportistu tempiem. Tāpēc mazliet neatgādina pasaules čempionātu.
Mūsējie gana ātri, kamerās sarkanos kreklus var ieraudzīt, bet atpazīt grūti.
Ne tur ierakstīji?
jap