13:01
27/08/2010
in, Tu kādreiz esi strādājusi klientu apkalpošanā, vai uzklausījusi kādreiz no kāda atreferējumu par, piemēram, programmas darbības principu, ko cilvēkam ir kāds cits stāstījis?
Es esmu. Un zinu, ka interpretācijas iespējas ir visai plašas. Un viedokļi par teikto vai lasīto mēdz atšķirties visai kardināli. Tāpēc nespriežu kategoriski un necepos par neko. Īpaši, ja konkrētais cilvēks interesējošo ir noskaidrojis un problēmu atrisinājis, bet finālā uzdod retorisku jautājumu "Kas notiek Latvijā, ka netirgo aizsargstiklus?"
14:06
26/03/2011
iPhone it kā ir Gorilla glass (ja runājam par Safīra, kristāla un kādiem tik vēl ne stikliem), kas esot baigi noturīgais pret skrambām, bet parsti aizsargplēvi vai stiklu nopērku, jo kāds trieciens vai skrāpējums padarīs ekrānu nelietojamu. Un Apple saviem produktiem tos pats neražo. Tas mani nemulsina, jo ir citi ražotāji, kas pat bruņu ievalku nodrošinās. Garmin tak nelaidīs savā veikalā citu ražotāju, Jūs ko? Nezinu nepieciešamību Garmin (ja vien netiek turēts kabatā kopā ar naglām), bet pa lielam visām glāstāmajām ierīcēm iesaka šādu aizsargplēvīti vai stiklu (kāda nu rocība) uzlikt. Man darbā visi GPS ir ar aizsrgplēvēm, lai gan glabā un parvieto lielās kastēs, bet pa krūmiem un karjeriem var viskaut kas notikt.