Biedriem

Komanda piedalās

VSK Noskrien Facebook profils

Forums

Please consider registering
guest

Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

Topic RSS
SkrienLatvija attieksme pret klientiem
17/03/2016
00:13
Airisa
Riga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 63
Member Since:
07/08/2010
Offline

Sveiki, paļaujos, ka te varētu būt zinātāji, kas varētu sniegt palīdzīgu roku vai apstiprināt nelāgo SkrienLatvija seriāla attieksmi pret klientiem...

Ilgākā par nedēļu laika posmā esmu nosūtījusi atkārtotus epastus (cik noprotu centrālajam birojam) ar lūgumu nomainīt mani pret citu dalībnieku. Rekcijas nebija, uzmeklēju un sazvanīju vietējos Rēzeknes organizatorus, kas apsolīja uzrunāt “galveno organizatoru”...diemžēl nesekmīgi:(

No klienta perspektīvas – biju plānojusi noskriet 5 posmus, par katru samaksājot 15 vai drīzāk 20eur, attiecīgi iebudžetējusi savā bilancē 100eur izdevumus:) ...plus uz pāris posmiem pierunājot vēl kādu kompanjonu, kas būtu vēl kādi 40eur. Tagad laikam varēsim iet uzēst austeres:)

Pagaidām iespaids par SkrienLatvija biznesa praksi diezgan nožēlojams

17/03/2016
08:47
ilZZuks
ilZZuks
Zinātājs
Members
Forum Posts: 70
Member Since:
10/10/2013
Offline

Airisa, vai jūs pirkāt abonimentu?

17/03/2016
10:44
Airisa
Riga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 63
Member Since:
07/08/2010
Offline

ilZZuks said

Airisa, vai jūs pirkāt abonimentu?

Vai tam ir kada nozime saja gadijuma??
Ne, parasti perku atseviskus posmus, biezi pedeja bridi, kad zinu par savas klatbutnes iespejam:)

17/03/2016
11:12
Inga_K
Inga_K
Pie Ogām
Speciālists
Members
Forum Posts: 649
Member Since:
27/08/2010
Offline

Jā, jo citāts no nolikuma: "Abonements ir piesaistīts konkrētai personai. Tas nav nododams citas personas lietošanā!"
Savukārt par dalībnieka maiņu, ja ir iegādāta dalība, bet nav iespējams piedalīties nolikumā nekas nav teikts, tikai tas, ka neierodoties uz sacensībām nauda netiek atgriezta.
Iespējams, var lūgt pārnest dalību uz citu posmu, par kuru ir pārliecība, ka būs iespējams piedalīties.
P.S. neesmu organizators, tikai spriedelēju. Iepriekšējā pieredze ar lūgumu pārcelt dalību uz citām sacensībām tikai pozitīva.

17/03/2016
11:38
Lauma
Lauma
Svētdienas skrējējs
Admin
Forum Posts: 1634
Member Since:
24/04/2009
Offline

Vēl vari mēģināt sazināties ar Sportlat, jo manuprāt aizvien ir tie, kas uztur datu bāzi un veic izmaiņas dalībniekos utt.

Mountains are not stadiums for my ego, but cathedrals for my soul.
17/03/2016
13:10
MAKRO
MAKRO
Rīga-Imanta
Zinātājs
Members
Forum Posts: 284
Member Since:
06/12/2009
Offline

Skrien Latvija un sportlat atieksme pret klientiem ir baigi švaka,es jau vairakas reizes viņiem rakstu un lūdzu nomainīt mani uz citu distanci jo esmu nopircis abonementu jau novembrī bet reakcijas nav nekādas.Kad rakstu feisbukā pa tiešo tad mani nolamā ka es nerakstu tur kur vajag.

17/03/2016
21:04
Rainers
Rainers
Kazdanga
Speciālists
Members
Forum Posts: 764
Member Since:
21/10/2011
Offline

Nu ja,tāda problēma pastāv...jo telefons arī nav aktīvs šobrīd... Ventspilnieki sola kreklu maratonistiem un tad nu es mēģināju savu abonenta pusi uz pilno pārlikt...nekā...tad zvanīju Matīsam...

17/03/2016
21:08
Airisa
Riga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 63
Member Since:
07/08/2010
Offline

Paldies par ieteikumiem un komentariem!
Atmestu ar roku, ja nebutu solijusi cilvekam, kuru nepazistu:) Nepatikami ir atvainoties citu vieta...:(
Jebkuram var atteikt eleganti, ta, ka klients atgriezas vel un vel. Eksiste etikete atbildet 24st laika, ja nav risinajums, tad seko atbilde ar sagaidamo terminu. Galu gala var uzlikt automatisko atbildetaju.
Man OK ari atbilde ar atteikumu kaut pec nedelas un bez atvainosanas teksta par novelotu atbildi...neatceros, kad pedejo reizi sadai attieksmei butu uzdurusies.

19/03/2016
13:36
Airisa
Riga
Zinātājs
Members
Forum Posts: 63
Member Since:
07/08/2010
Offline

Informācijai: dalībnieks ir samainīts, viss kārtībā!

23/03/2016
20:10
Labinieks
Labinieks
Jelgava
Zinātājs
Members
Forum Posts: 133
Member Since:
02/04/2011
Offline

Cik pazīstama situācija. Man bija tā, ka aizrakstīju (uz Twitter kontu, e-pastu, Facebook) un pēc nedēļas atbildēja. Es jau tad dusmojos, bet izskatās, ka tas vēl bija ātri :D .

23/03/2016
21:42
ansiso
ansiso
Speciālists
Members
Forum Posts: 786
Member Since:
04/07/2011
Offline

Ja ļoti vēlas, tad var sakontaktēties ar organizatoriem. Es pats pagājušajā gadā pa tiešo telefoniski vairākas reizes sazinājos ar sportlat saistībā ar SL. Nekādu problēmu. Pacēla, papļāpāju, viss bija kārtībā, nekāda nedeļa, bet pāris minūšu jautājums. Vajag vienkārši neatlaidīgāk uzmākties telefoniskā veidā.

24/03/2016
22:01
Rainers
Rainers
Kazdanga
Speciālists
Members
Forum Posts: 764
Member Since:
21/10/2011
Offline

ansiso said

Ja ļoti vēlas, tad var sakontaktēties ar organizatoriem. Es pats pagājušajā gadā pa tiešo telefoniski vairākas reizes sazinājos ar sportlat saistībā ar SL. Nekādu problēmu. Pacēla, papļāpāju, viss bija kārtībā, nekāda nedeļa, bet pāris minūšu jautājums. Vajag vienkārši neatlaidīgāk uzmākties telefoniskā veidā.

Pirms dažām dienām telefons bija atslēgts... tā ka problēma bija gan :)