Please consider registering
guest
19:35
10/08/2009
Aiznesu uz Sport 2000 veikalu Asics volejbola apavus, ar lietošanas laiku - 9 mēneši. Plīsusi šuve apava vidus daļā. Jau uzreiz saņēmu pārmetumus par nepareizu apavu lietošanu un ieteikumu nekavēt viņu dārgo laiku. Tad pieņēma apavus kaut kādai noslēpumainai Asics ekspertīzei, kura esot tīri vizuāla un vienpersoniska. Protams, saņēmu atbildi, kas izpaužas nezināma rakstura papīra "sterbeles'' izskatā, bez parakstiem, datumiem, zīmogiem, ar apstiprinājumu nolietojumam, ne apava brāķim. Nekādu paskaidrojumu par to, kas saprotams ar vārdu "nolietojums". Īstenībā skaidrojumi arī nevar būt, apavs lietots pareizi, nedaudz, un tikai spēlējot volejbolu sporta zālē. Veikala vadība nav satiekama. Saņemu ieteikumu griezties PTAC, ja galīgi neesot ko darīt.
Asics pārstāvis, kura kontakti atrodami viņu mājas lapā, ieteica doties pie kurpnieka. Brīnišķīga attieksme pret klientiem Latvijā! Es kā maratonists, kurš nodeldējis daudzus apavu pārus, par Asics skriešanas apaviem nevaru teikt neko sliktu un man prātā neienāk kaut ko mainīt, vai celt pretenzijas, piemēram, par apava iekšējās daļas izdilumu, jo apzinos noskrējienu un nolietojumu. Šis gadījums ir atšķirīgs. Turpmāk ļoti pārdomāšu, kādas firmas apavus iegādāties, un vai ir jēga tos pirkt Latvijā, ja garantijas ir tikai vārdos, kā mārketinga triks. Kad pērku - garantija 2 gadi bez piebildēm, kad kāda problēma - garantija 3 mēneši ar komentāriem par nolietojumiem. Sporta apaviem! Smieklīgi! Brāķētās tupeles esmu nolēmis sūtīt uz rūpnīcu. Pievienoju foto : http://www.noskrien.lv/wp-content/uploads/2014/01/IMG_5423.jpg
20:23
27/03/2012
Njā, nepatīkama sitācija un ne pārāk laba reklāma Sport 2000, kas skaitās it kā normāls sporta veikals.
Pie reizes varu pastāstīt pozitīvu atgadījumu ar Salomon apaviem. Biju iepricis, bet kreisās kājas apavs baigi ahileju berza tā līdz gaļai. Papētīju apavus tuvāk, un secināju, ka ļaunajam apavam aizmugure ir nedaudz slīpāka uz iekšu nekā otram. Aiznesu uz MySport, lai pačeko, ka tik nav brāķis. Šie auzsūtīja bildes Salomon pārstāvim un pēc nedēļas jau varēju nākt pēc jauniem apaviem, jo atzina, ka brāķis.
10:02
10/08/2009
17:31
22/04/2009
teicamnieks said
MRX said
Paldies par kompāniju, Teicamniek ! :) un neķer kreņķi par botām - dzīvē gadās arī lielākas likstas... ;)
Paldies Tev par kompāniju. Lieliska saruna mums izvērtās. Kaut kad ir vēlēšanās atkārtot. Kreņķu nav. Šeit biju domājis-atmiņas ir, bet jūtu(emociju) tur klāt nav. Tā kā viss ok.
Abpusēji ! Temps arī komfortabli līdzvērtīgs.
Varam atkārtot ! :) drusku apārstēšu pēdas un aiziet !!! :)
http://www.endomondo.com/workouts/285113358/398193
14:56
22/04/2009
"Neesmu gan Sport 2000 veikala vadītājs, kā Egnārs mani ir nokristījis, bet zināmu darbu šī veikala darbībā ieguldu. Šorīt izrunāju situāciju ar veikala vadītaja vietnieku Jāni, kurš jau vairākus gadus nodarbojas arī ar brāķu jautājumu un ir uzkrājis pietiekošu pieredzi, lai spētu novērtēt klientu iesniegtās pretenzijas pret sporta ekipējumu. Negribu rakstiski pārāk izplūst niansēs par šo konkrēto, zemāk minēto gadījumu, bet situācija ir tāda, ka apavu pāris ir ticis lietots pietiekoši daudz (sarunā ar "teicamnieku" konstatēts, ka viņa dēls trenējas 4-5 dienas nedēļā un lieto šo vienu apavu pāri) un plīsums ir radies vienā no apavu noslogotākajām vietām. Par intensīvo lietojumu liecināja nodilusī zole, apavu izskats, puteklīšu un sīku cietvielu esamība zoles protektorā un apavu virsdaļā esošajā tīkliņā. Novērtējot apavu stāvoki, asics pārstāvis pieņēma lēmumu šos apavus neatzīt par brāķi, kam piekrita arī Jānis. Vieglāk saprast nolietojuma jēdzienu (regulāru slodžu rezultātā iegūts apavu materiālu izturības samazinājums) ir salīdzinot ar praksi automobīļiem sniegtajās garantijās - piem. 3 gadi vai 100 000 km. Šiem apaviem nosacītie 100 000 km diemžēl ir notecējuši pirms termiņa beigām. Lai nerastos sajūta, ka kaut kā speciāli mēģinam "atšūt" klientu, varu pateikt, ka profesionālajām komandām garantija apaviem tiek dota tikai 3 mēnešus, ņemot vērā, ka tie tiek lietoti ļoti aktīvi un nolietojums iestājās ļoti ātri. Tā kā asics Latvijā neizplata basketbola un futbola apavus (šie sporta veidi ir īpaši agresīvi attiecībā uz apaviem), un asics kvalitātes standarti ir ļoti augsti, tad prakstiski vienmēr par ražotāja brāķi tiek atzīti apavi, kas ir lietoti līdz 6, nevis 3 mēnešiem un kuriem ir parādījušās kādas problēmas. Šajā gadījumā konkrēto pāri par brāķi nevaram atzīt (lietošanas intensitāte augsta un ilgums - 9 mēneši), bet mēs kā veikals piedāvājām klientam nākt pretī ar 25% atlaidi, ja tiek izlemts iegādāties citu volejbola apavu pāri. Var saprast klienta neapmierinātību, it īpaši, ja viņam ir liela pieredze ar skriešanas apaviem, kuri slogojās pavisam savādāk nekā volejbolā un parasti kritērijs apavu maiņai ir nevis apavu saplīšana, bet gan zoles cietības palielināšanās proporcionāli noskrietajiem km. Sporta spēļu pārstāvjiem parasti apavus nākas mainīt tāpēc, ka tie vienkārši saplīst un pie vainas ir nolietojums. Mēs joprojām saglabājam šim klientam iespēju izmantot 25% atlaidi nākamā volejbola apavu pāra iegādei, saprotot sportojošu cilvēku vajadzību pēc sporta inventāra un vilšanos, kad tas iziet no ierindas dažreiz ātrāk, nekā plānots, bet noteikti neesam gatavi mainīt preci tajos gadījumos, kad tā ir vienkārši nolietota. Vienalga sanāca gari, bet ceru, ka mūsu rīcības principi "brāķu jautājumā" ir tapuši skaidrāki."
22:42
02/04/2011
Nu atbilde būtu saprotama un iespējams pat pieņemama, bet kā jau iepriekš Teicamnieks rakstīja, rodas sajūta, ka tas TERMIŅŠ, ir tikai tāds vārds, lai būtu ķeksītis. Pieļauju, ka daudziem veikaliem ir šāda pat politika, bet kaut kā neatminos, ka kādreiz šādus tekstus ir nācies dzirdēt no pārdevējiem (par nolietojumu un lietošanas intensitāti kā rezultātā garantija tiek zaudēta).
22:45
02/04/2011
21:59
10/08/2009
Paldies par atbildes rakstu. Mazliet žēl, ka anonīmi, bet to var saprast. Tiešām jūtams, ka pieredze pretenziju jautājumu izskatīšanā jums ir liela. Visvairāk man patika arguments par puteklīšu un cietvielu esību zoles protektorā. Jā, jūsu rīcības principi "brāķu jautājumu'' izskatīšanā ir tapuši skaidri. Konsultējoties ar PTAC pārstāvjiem un neatkarīgajiem apavu ekspertīžu veicējiem, esmu nonācis pie secinājuma, ka patērātāju aizsardzības sistēma Latvijā ir iluzora. Formāli tā ir, bet faktiski tās nav. Līdz ar to uzskatu, ka nav mērķtiecīgi šo diskusiju turpināt.
22:40
27/03/2012
Kad meklēju apavus mežam,man piedāvāja Asics Fuji Attack (http://ppcdn.500px.org/7391910/b66706b8a2724075cc8b49e39160710265a5a3b2/5.jpg). Tas sietiņš pasargājot no uzplēšanas uz zariem. Asics dodot 2 gadu garantiju,jo gribot ienākt šajā tirgus sadaļā utt,utjp.
Mežs nav nekāda saudzīgā vide jebkuram apavam,bet šis melnais siets noteikti pildīja aizsargfunkciju,neļaujot uzplēst apakšā esošo klassiko sietiņaudumu. Tomēr pēc 4 mēnešiem, tātad max 20 skriešanas reizēm maniem priekiem bija gals. Nē,sieta audums nebija saplēsts,tas vnk bija pārdilis... jā,tajās audumu salaiduma vietās. Apakšā esošais materiāls pārdeldēja un tad jau maisam gals bija vaļā. Pāris reizes sašuvu,bet tas dila blakām.
Negāju necīnijos jo prioritāte man ir skriešana,ne kašķa un taisnības meklēšana. Tākā skriets tik pa mežu,tad zole vispār izskatījās kā jauna un arī visādi citādi tie kalpoja ļoti ideāli un bija ērti. Pāris mačus pirms sezonas beigam citus apavus meklēt ar negribējās. Kā jau minēju,tiešām ērti un stabili apavi,bet Asics vārdā sasoditās izturibas gan nav.
Protams reklāmas triki un skaista runāšana ir viens no pārdošanas pamatelementiem,tomēr gribētu lai kautkādu atbildību paŗdevēji nestu par saviem vārdiem.
23:49
15/03/2011
manējie fuji attack atkal izskatās šādi pēc nedaudz vairāk kā 400km http://www.bildites.lv/images/4bmjymyzb6fx70lrsk2.jpg :) zolei arī zars ir 1x izdūries cauri līdz pašai pēdai :)
es tik par to, ka neesmu pagaidām atradis nevienus apavus, kuri mežā izdzīvotu ilgāk, ja kāds solītu mainīt tos 2 gadu garumā pēc iegādes es tikai priecātos :)